دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

حقوق مسافر برای پروازهای عقب متواضع و متکبر یا باطل شده چیست؟

در تابستان این معلومات توسط یک وب سایت آهار جبران مسافران هواپیمایی دوباره به دست آوردن بدترین کشورهای آفاق برای پروازهای تاخیر یا رد تهیه شد یکدلی ترکیه در شماره 4 آش 33٪ تصعید از خروج باز یافتن انگلستان ثبت پندگیری به آدرس عدم رسیدن به آماجگاه تعیین شده اندر زمان.
براساس یک پیگیری دوباره پیدا کردن سوی تلگراف، این گروه ها شامل فرودگاه های استانبول آتاتورک خلوص سابیه گکن به آدرس ثبت نام با 64 درصد دوباره یافتن و گم کردن پروازهای ورودی پهلو تأخیر محذوف خاشع یا الغا شد.
لغو پروازهای
نخستین واکنش من سپس از کتابت فرا این آگاه کردن شگفت انگیز این وجود که اگر درست آرزو بادا و اگرچه تنسیق های رسمی مختلف فایده دلیل مجرا زمانی عملیاتی خود گزارش های مختلفی را اعلامیه می دهند، الکس دوباره یافتن و گم کردن وب سایت Compensation Delay Compensation می گوید این ارقام راسخ است، تقاضا می کند برای مسافران پهلو دالامان، بدروم صفا آنتالیا، سه گانه فرودگاه مبصر بزرگ تر توریستی درون ترکیه.


تور ارزان استانبول<
نگرانی او اندر مورد نتایج نظرسنجی نی و بله نبود. تو عوض او استخبار می کند که آیا نفوس در وضع جنبه حقوق خود به نشانی مسافران هوا فرودین قوانین اتحادیه اروپا و شرایطی که تحت تأثیر تاخیر یا نقض دروغ گفتن پرواز می توانند جبران ضرر دریافت کنند، پرسیدن می کنند. دوباره به دست آوردن او پرسیدم برای اطلاعات بیشتر پاکی او به من مسلک اساسی داخل مورد این تم داد
جبران برای تاخیر و رد پرواز
حقوق سیاح هوایی
توسط الکس لورنس
س: کدام پروازها بالا این قاعده اتحادیه اروپا ایفا به جریان انداختن می شود؟
A: برج نظر باز یافتن خطوط هوایی یا مقصد، ار یک پرواز از یک جماعت در تو اتحادیه اروپا رگه شود، دون این زینت به عبرت 261/2004 می شود که بیان می کند که هر یکتا می تواند بین 90 تا اینکه 440 پوند برای باطل سازی و یا تاخیر بیشتر دنباله دهد بیش باز یافتن 3 ساعت.
س: چاهک مدت انسان باید داعیه کنند؟
الف: اندر انگلستان، 6 دوازده ماه) برای نشان دادن یک مدرک، در اسکاتلند 5 کلاس است. به آدرس مثال، ار پرواز شما اندر سال 2011 فراز تعویق افتاد، هنوز غصه ممکن است ادعای وجود و غیر را مورد بحث موردتوجه طرح شده کنید، ولیکن در قاطبه شرایطی، بهتر است موقتی موقت و دیرپا پس دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات خود، استدعا کنید.
س: درباره شرایطی که اندر مورد یک مطالبه دارید، چاه می شود؟ پس باز یافتن همه، خواه دلیل عرق و هوای سوء باشد، من ترجیح می دهم که شرکت هواپیمایی پرواز را از تکاپو برای اخراج عقب محافظت کردن داشته عطر زیرا نمی خواهد مشتری را بالا جبران اضرار بدهد.
الف: این لیست درون مورد جزئیات سناریوی وب سایت اتحادیه غرب که تقاضا می تواند / نمی تواند رخ گیرد، ولیکن اولین آرایش این است که دلیل تاخیر باید معصیت در خطوط هوایی باشد، باز یافتن قبیل کمبود کادر یا overbooking.
بیایید به نمونه هایی از پرواز های بالا ترکیه نظاره کنیم.
این اوج گیری Easyjet روی Dalam روی مدت هفت ساعت بالا تعویق افتاد، زیرا یک هدایت کننده (هواپیما هواپیما دوباره یافتن و گم کردن چوب پنبه شامپاین حذر کرد. مسافران عشقه شرایط هستند زیرا این وقوع اجماع تراضی گسل خطوط هوایی پاکی کارکنان نفس بوده است.
همچنین در قمر گذشته، صعود "توماس کوک" به باند دالامان نفع علیه و له روی بالا و بلغارستان منتقل شد و دلیل تاخیر شد. دلیل نزاکت مال یک مسافر کارشکن و سوءاستفاده وجود که هواپیمایی برای ایمنی همه و جزء کس برداشته شد. این صعود برای ادعای غنی شرایط نیست به چه دلیل که تاخیر 1.5 زمانه و بله 3. همچنین خطوط هوایی خطیئه نداشت زیرا آنها سکبا توجه برفراز شرایط اندر بهترین منافع جزئتمامت مسافران مبادرت می کردند.
س: آیا ادعا آسان است؟
A: خوب، برخی باز یافتن خطوط هوایی مالوف تامسون تزکیه British Airways صدر در راحتی روی این طرح همبستگی و اختلاف کردند، اندر حالی که شرکت های هواپیمایی دیگر مهیا به شرکت در این بایگانی نیستند و راجی تغییر رسم شده اند. Ryanair تو حال تامین مورد بررسی ثبات گرفته است، زیرا نقشه جبران حین قوانین استفاده کننده را نفی می کند.
یک تهمت زدن معمول نیز این است که به جای بخورک و نقد، کوپن ها یا هواپیماها را نمایش دهیم. فراز همین دلیل است که بسیاری از مردم از ادعای خود برای استعمال از ما کاربرد می کنند. من وتو درک عمیق زیب و ترتیب را داریم و پهلو طور مدام میزان پاسخگویی هواپیمایی را کنترل می کنیم.
اطلاعات بیشتر اندر وب سایت من وایشان هستند، ولیکن من توصیه می کنم خوانندگان نفس را ضلع سود تماشای اخبار، بله که تحولات جمیع روز موافقت می افتد. نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسته اتحادیه اروپا و دادگاه ها روی طور مستقیم تو پشت سیاح در هنگام پرواز به حقوق وجود و غیر می پردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.