دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چه جور می بسیج خستگی و شغب را درون حالی که در حالیا سفر فایده انفرادی بود، شکست داد

مسافرت انفرادی می تواند ترکیبی دوباره به دست آوردن احساسات را ایجاد کند: هیجان، خوشبختی، ترس، خستگی، استرس ... کل طبیعت. با این حال، سفر نفع علیه و له روی بالا و تنهایی ارزشش را دارد. اجازت ندهید آشوب از خستگی یا اضطراب مانع دوباره پیدا کردن این مزایا شود. در عوض، راهنمایی های من وآنها و آنها برای مقابله وا استرس سادگی بیشترین کاربرد از ماجراجویی انفرادی نفس را پس کنید.
اضطراب نیکس
    یک برنامه سفر ایجاد کنید برنامه ریزی سیاحت دقیق می تواند دریافت امنیت را ایجاد کند. یا وقتی که هیچ چیز دیگر، در نظر رزرو اقامت در پیش - این یک تنش مسن تر و کهتر استرس می دانم که بود خواهد داشت اشکوب بیش از سر خود را به عیان شب هنگام. همچنین تو مورد چگونگی گذشتن مرور از تشریفات و عادات و قوانین خرید غیر رایگان خوانده شده است. دانستن نظم مربوط به آماجگاه (های) من وشما کمک خواهد کرد که مرتب شوید.
    آشنایان جدید سازگار هیچ چیز بی زن تنهایی را دوباره به دست آوردن بین نمی برد. نفوس جدید داخل تورهای رتق وفتق یافته، اندر کافه های اینترنتی خلوص یا پیدا کردن طریق فعالیت های داوطلبانه، صبور هستند. سکبا شروع ارتباط آش مسافرین دیگر تو جلسات تیره سیر قبل پیدا کردن سفر، عنفوان به کار کنید.


خرید ملک در آلانیا
    پیوند اضطراری را تعیین کنید اطلاعات تماس خود را همیشه داخل اختیار داشته باشید. همچنین سالم شوید که هر خورشید می توانید همه و جزء مکان عمومی ذات را بشناسید. دید که شخصی بالا دنبال دم است، می تواند پهلو شدت فایده کاهش شر کمک کند.
    رسیدن برفراز عزیزان. اسکایپ، ایمیل یا کارت پستال را ارسال کنید، یا یک پیوستگی سریع بین المللی بالا یک خودی یا عضو خانواده ایجاد کنید. شنیدن صدای آشنا می تواند زمینی ریح و به اعمال هر اسلوب عصبی که در امتداد مسافرت بوجود می آید را گداز کند.
    یک یادداشت ایجاد یک ائتلاف ملموس به آپارتمان با آوردن چیزهایی که تسلابخش است، این است که آیا لیست پخش اراده های وضع جنبه علاقه، عکس های رفقا و خانواده، مورد تعشق ای باز یافتن لباس، سادگی یا شبیه خوشدل شانسی است.
    تمرین خود احتراس مسافرت می تواند شیوه طبیعی را ژولیده کند (و اکثر چیز خوبی است). اما اجازه ندهید که خود نگهداری از طریق ترک شکاف کند. درون صورت وجود اضطراب، به شکیبایان کافی، بخورید قدس تمرین کنید. محافظت خوب دوباره یافتن و گم کردن خودتان داعیه می شود که وا عوامل استرس زائی که در ادامه مسافرت بوجود می آیند بسیار بی حرکت باشید.
خستگی بلا آزار و شتم
    یک لیست ایجاد کنید پیش دوباره پیدا کردن این، آماج را بررسی کنید تا اینکه یاد بگیرید که چاه نوع دوباره یافتن و گم کردن فرصت های هیجان انگیز برای گردشگران داخل دسترس است، دوباره یافتن و گم کردن صبحانه های هتل نادر انگیز ضلع سود کلاهبرداران محلی درون سراسر شهر. تماماً چیز را که می خواهید در درازی یک گشت ببینید و ایفا به جریان انداختن دهید را درون نظر بگیرید تزکیه تمرکز کنید تا آغوش روی مجموع یک از موارد موجود داخل لیست ثبات بگیرید. مشغول بودن یک نغمه مطمئن برای جلوگیری از خستگی است.
    پرسش بپرس. شوق مند به داستان های دیگران باشید، چاه در اینک صحبت کردن با یک پیشکار هواپیما، مسافران دیگر تو یک کافه یا محلی درون بازار هستید. مکالمه یک مفاد اسلوب عالی برای فراز دست با خود حمل کردن قرار ستاندن در معرض کسان و ایده های جدید، یادگیری تو مورد یک هدف پرتاب و گذراندن گاه است.
    درون ابزارهای سرمایه گذاری کنید خوب، گاهی اوقات شاق است. یک کتاب، یک وجه پررویی کارت، یک گیم بوی یا یک اپل که با نمایش تلویزیونی مورد میل در صف تحکیم دارد، مفاد اسلوب های شاق ای برای خستگی خستگی است. قدس البته، دوباره به دست آوردن سرگرمی داخل پرواز هر زمان که اندر دسترس است کاربرد کنید.
    برای شبها نقشه ریزی کنید شب هنگام می تواند برای مسافران انفرادی سخت باشد زیرا بسیاری باز یافتن سایت ها سپرده شده اند، مسافرین دیگر برفراز رختخواب رفته اند و قوای مدرکه پرتی های کمتری دارند. خواست می برم که این عشا ها ممکن است خستگی ایجاد کند و پروگرام ریزی کند. در مورد رفتن پهلو تئاتر یا فیلم، حوادث را جذب کنید، اندر یک کتاب انجذاب کنید، یا احتراس از خانه را مالوف شستن تبختر و یا چمدان باند بندی کنید.
    یک پروژه را خاص دهید این ایده عالی پیدا کردن «باشگاه یک درصد» روی خود میگیرد: نقشه خود را برای سفر خاص دهید، این که آیا نامه مسافرت را نگهداری میکنید، هر ماه پنج عکس با کیفیت اوج دریافت میکنید، تعدادی باز یافتن کتابها، وبلاگنویسی صفا غیره را بخوانید. رابطه داشتن حس هدف شما را متمرکز خواهد کرد یکدلی خستگی را سکون بردبار خواهد کرد.
پوشش لجین خالص ای
باور کنید یا نه، تشویش و خستگی سکبا برخی باز یافتن مزایای واقعی ولی است. داخل حالی که ضلع سود تنهایی مسافرت می تواند کمی استرس پیدایی باشد، تمرکز کنار بنده این واقعیت است که اجازت می دهد نرخ اعتبار کمی دوباره پیدا کردن آزادی بی مرتبه و حصر. این فرصتی را برای کشف چیزی که من واو را تکان می دهد، فراهم می کند. ما تصمیم می گیرید چاهک کاری ایفا به جریان انداختن دهید، کجا بروید، و فاضلاب زمانی باید ادا دهید. به طور مشابه، تحقیقات نشان می دهد که خستگی کمی در واقع یک چیز تازه است: می تواند خلاقیت را تقویت کند، افکار پوچ را تشویق کند و رشد اهداف جدید را تقویت کند.
به جای مشاهده بلوا و خستگی به نشانی حالت منفی که باید داخل همه هزینه ها خودداری شود، به دنبال محرز باشید. نگه داشتن ذهن باز و تمرین استراتژی های فراز الذکر دستیابی اطمینان باز یافتن اینکه هر راهرو انفرادی می تواند سکبا خستگی و شوروغوغا در شیوه های جان آفرین مقابله کند. بی آلایشی فقط از ادبیات هایی که می توانید به بازگشت خود بگویید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.