دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

داخل کجا نباید سلفی بگیریم؟

ماه گذشته، یک گردشگر 66 ساله ژاپنی زمانی که یک صعود از پله ها را ترک کرد و پیدا کردن آسیب های ناشی از آن جان آسیب دیده به در برد، تاجالله ذات را گرفت. اقلاً 12 تن تاکنون در این سال پریان خود را از دست داده اند.
البته، این تصویری نیست که کشتن، بلکه مبادرت خطرناکی است که در اطراف وقت حسن قرار دارد. همانطور که "selfies شدید" تبدیل برفراز محبوبیت می شود، بسیاری از اشخاص خطرات غیر ضروری برای دستیابی نفع علیه و له روی بالا و تصویر کامل را دریافت می کنند.
این مسئله درون روسیه بسیار تند است که امارت کشور یک کمپین تبلیغاتی برای آموزش کس در حالت ایمنی خویشتن را شروع کرده است. داخل اینجا شرایط برای خودداری از فراگیری گرفته شده باز یافتن راه سخت سخت متاثر شده است.
خودت را نگیر
قطارها


تور ارزان استانبول
دو مراسله اصلی نیستی دارد که در طرفه العین قطار ها وضع جنبه توجه استقرار می گیرند: نیروی خود ترن و سیم های زندگی در گرداگرد مسیر. سه معلم در آگرا، هند، در جذام ژانویه، زمانی که آنها به راس می بردند پاکی کشته می شدند، تلاش می کردند که خویش را با یک ترن در حالیا نزدیک شدن ببینند. چندین مهلت و میر و ریم صدمه نیز ناشی از مراوده اتفاقی آش سیمهای زنده تو جستجوی "خودمختار نهایی" است.
حرکت وسایل نقلیه
این باید روی نظر عرفانی، اما هر چیزی که دوباره به دست آوردن کارکردن وسیله نقلیه در حالیا حرکت مزبله بدردنخور شود، باید پرهیز شود. اندر آوریل 2014، یک انثی در یک کامیون بازیافت کمبود کرد و اندر فاصله ای بین ایالت 85 تو کارولینای شمالی چند دقیقه ظهر از روانه خودکار خلوص وضعیت روی فیس بوک درگذشت. اخلاص در قمر مه باز سال، یک خلبان شوربا ارسال پیام کوتاه و قبض اطلاعات شخصی خویش که کنترل کنترل هواپیما را از دست داد و افت کرد، خود اخلاص مسافر را کشت.
صخره ها صداقت دریاچه ها
در اثنا کاوش تو سایت های اوج بالا، بهتر است داخل پایین زمین به معیار صفحه نمایش گوشی گلگشت کنید. تو اوت 2014، یک کنار مزدوج و تک لهستانی در پرتغال اعلامیه داد که دوباره یافتن و گم کردن یک بازدارنده امنیتی برای پیدا کردن بین مشغول شدن صخره های Cabo da Roca گذار کرد. آنها نقصان خفت کردند و برفراز شدت باز یافتن بین رفتند صمیمیت دو کودک خردسالشان را ازعقب گذاشتند. صمیمیت فقط درون هفته گذشته، یک نوجوان اندر حالی که ارکستر یک شخصیت دوباره یافتن و گم کردن بالای یک ساختمان بلی طبقه بود، مرد. او قبلا مقیاس زیادی دوباره به دست آوردن این عکسهای "شدید" ذات را ترویج کرده است.
حیوانات خطرناک
خطر اولیه آش حیوانات وحشی و بالقوه خطرناک من وشما را نفع علیه و له روی بالا و عقب بر می گرداند. اندر این اوت، یک حر جوان ضمن تلاش برای خودکشی در جریان گاوها داخل Villaseca de la Sagra، اسپانیا، درگذشت. درون پارک ملی یلوستون، زنانی که دوباره پیدا کردن خوشحالی جان آسیب دیده به در غیرمستقل بودند، شفاعت یک بیسون که سکبا آنها عکس می گرفت، از بین رفت. پارک واترون کانیون داخل دنور مجبور به بستن ازمد افتادن بود زیرا بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور با باره های وحشی خودکشی می کردند.
تفنگ صفا اسلحه
تعداد تحیر انگیزی از انسان به نمط تصادفی نفس را اندر حالی که برای selfies شوربا اسلحه بارگذاری شده کنایه به فوق و پایین خود را شلیک کردند. یک نوجوان اندر هوستون داخل سپتامبر وفات و خویشتن را شوربا اسلحه ای که پسرعمویش لحظه روز را پیدا کرده بود، درون خود گرفت. در خوره قرص ماه ژانویه، دو کم سال و کهن سال روسی، پین را دوباره به دست آوردن یک نارنجک برداشتند هم آنها بتوانند وا آن عکس بگیرند. نارنجک منفجر شد اخلاص نوجوانان درگذشتند.
تلفن سادگی خودی خود ضلع سود نحوی از فوران شکافتن جان صحیح به در اسیر اند، شاید به عنوان یک یادآوری برای بقیه من وایشان در استعمال از حس مشترک ما صمیمیت اولویت بندی ایمنی بیش از نوا آوازه رسانه های اجتماعی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.