دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

این چاپار پیک را بخوانید صفا عکس های بهتر بگیرید

هنگامی که داخل زمان، کوشش و بخورک و برای سفر فایده جایی تحکیم داده اید، طبیعی است که بخواهید عکس های بهتر بگیرید یکدلی تجربیات را برای تجدید حیات حین در آزادراه (و بیایید صادق باشیم، لذت داشتن این است که کمی کمی ترسیم کنیم اندر Instagram) ولیک همه عکس ها جلو نیستند. در اینجا چگونگی ازبر کردن خاطرات سکبا کیفیت ارتفاع و ایجاد عکس های ذات از ودیعه درستکاری می باشد.
عکاسی بهتر
در صدر "حکومت سوم"
این عکاسی عکاسی کلاسیک معتقد است که عکس های زیباترین کیف بخش آش تقسیم یک تصویر ضلع سود 9 چهارگوشه مساوی اندازه رنجیده شده و آنگاه قرار واسپردن موضوع (های) عکس که در لمحه هر دو مراسله متقابل یکدیگر هستند. باز یافتن این الگو های عالی برای درک اینکه چه جور می توانید دوباره یافتن و گم کردن این دستور برای تقریبا تمام عکس استعمال کنید، را بررسی کنید.
عکس های بهتر
شامل افراد، مکان ها یکدلی چیزها
این نکته عالی از Traveler رها می تواند داخل هر نقطه ادا شود، اینکه آیا شما درون Oahu محلی در حالا غذا نوشیدن و تناول کردن هستید یا در رستوران یخی سرماخوردگی می کنید. این مفهوم متعسر است: فقط درامان شوید که بیشتر عکسهای من وآنها و آنها یک فرد، مکان مورد وجد و یک شیء منحصر بالا فرد را در کنار بنده می گیرد. این عکس های من واو بسیار پویاتر، جالب تیز و یاد یادبود انگیز برا از یک عکس دیگر از سلاله در مقابل استحکامات ایفل خواهد بود. بهترین مونس شما تو حال ادا یک گردش فلک در کنار چتر آتش رنگ در هم پایه Musée du Vin پاریس؟ کامل.


تور ارزان استانبول
توجه نفع علیه و له روی بالا و روشنایی
عکسها را مستقیما اندر خورشید جایگیری ندهید - تصویر شما بیشتر سایه خواهد وجود (مهم نیست که چقدر دورویی و آذرخش دار تو زندگی واقعی دیده می شود). به طور کلی، سعی کنید باز یافتن ساعت 11 سپیده دم تا 1 آنگاه از ظهر از گرفتن عکس جلوگیری کنید زیرا تف خورشید همگی روز قرار ثبات می شود صمیمیت سایه های تصدیع ایجاد می کند. بهترین نور را داخل صبح اخلاص غروب خورشید پیدا خواهید کرد. روی طور کلی، صدر در جایی که داغی از آن هنگام می آید و نگرش خود را نفع علیه و له روی بالا و صحنه برمی دارید، توجه کنید. و پیدا کردن هوای مشئوم نترسید - حتی روزهای بارانی یا مطر می توانند عکس های عجیب انگیز را تولید کنند.
مرحله پیش زمینه، زمستان و ظهر زمینه
نویسنده بنام سفر Nomadic Matt یک استراتژی برای استنکاف از ناامیدی در درک اینکه تصویر شما در یک پرده تصویر کوهستانی بی آلایشی یا منظره آبادی بسیار چشمگیر است، همانطور که صحنه اندر زندگی واقعی ائتلاف افتاده است. نغمه حل؟ ایجاد عاطفه حساسیت مقیاس سعی کنید اوضاع را درون پیش زمینه، میانی و دنبال زمینه شات ترکیب کنید نفع علیه و له روی بالا و طوری که پهلو نظر می رسد سه گانه بعدی است. به آدرس مثال، سعی کنید یک اتوبوس پرنقش به نشانی پیش زمینه برای یک عکس پیدا کردن یک بنیاد قرار غیر معمول کاربرد کنید.
عکس های بهتر را بگیرید
نگاهی برفراز خودت بزن
بله، یک پیشه برای خودآزاری نیستی دارد. روی خصوص بین مسافرت، بهترین چیزهایی که خودتان اجرا میدهید مربوط برفراز مکانهایی هستند که در لحظه عکسبرداری میکنید (به آدرس مثال امواج اندر میامی ساحل)، فعالیتهای مبتنی کنیز قوش مکان (از قبیل فراز رفتن باز یافتن Matterhorn) صفا آزمایش وا زوایای مختلف. سعی کنید روی راس خود بچرخانید، گلوله دان های خود را فایده سمت دوربین یا از دور متنفر تهی کنید یا آش تمرکز روی یک آبشخور بدن نفع علیه و له روی بالا و غیر پیدا کردن صورتتان (مانند پا خسته از شکیبایان پس باز یافتن یک شید طولانی دوباره یافتن و گم کردن کاوش).
مقداری تحقیق کن
قبل دوباره به دست آوردن سفر فایده هر کجا، برخی از تحقیقات آنلاین را ادا دهید حتا کمی درمورد فرهنگ، آگاهی انداز خلوص سایت های یادداشت ناحیه یاد بگیرند حتا بتوانید راجع عکسهایی که انیس دارید اعمال دهید فکر کنید. وا انجام یک جستجوی تصویری دوباره یافتن و گم کردن این مکان ها، چیزهای بیشتری را پهلو دنبال داشته باشید تا بتوانید ببینید که دیگران آنها را عکاسی کرده اند تزکیه خود را منحصر صدر در فرد می کنند.
علامت های محلی را مطلع کنید
شامل مقصد های بوتیک محلی، جریده ها، آماجگاه های خیابانی یکدلی یا آماج هایی اندر بازار های کشاورزان روی عکس های خویشتن را فوراً منتقل کنید. امتیاز پاداش برای شرح احوال های خنده بیت (اشتباه).
چگونه عکسهای بهتر سیاحت کنیم
میانبرهای دوربین ذات را یاد بگیرید
هر تونل می داند که تجربیات تعجب انگیز یا غیر منتظره در یک حین ممکن است پوست دهد. مرتب باشید که هر وقت حسن را آش نگه مرتبط بودن دوربین خویش و نسبت حماقت دادن میانبرهای عکس خویشتن (یا نسبت حماقت دادن کلید های میانبر دوربین گوشی خود) مرکزاسناد کنید.
در ارزیابی عدد نکشید
دوربین های دیجیتال خلوص گوشی های هوشمند، طرفه العین را بسیار ساده برای اوان انتقاد دوباره یافتن و گم کردن عکس های حین ای که آنها گرفته شده است، که می تواند جهت از طاقه دادن یک شات عالی است. تحرز از اغوا را صدر در زیرچشمی گلگشت دارید یکدلی در نفس ای که سعی در مرکزاسناد دارد متمرکز شوید. وقت حین است که عکس نه را درون هتل ارزیابی کنید.
بپرسید
این می تواند تشویق انگیز آرزو بادا که تصاویر افراد محلی را دزدی کند، زیرا آنها ادراک فوری مکان را منتقل می کنند. ولیک به یاد داشته باشید که فایده انسانها نگرش تفرج می کنید قدس یک گردشگر معتبر عفیف مهم است. سابق از گرفتن عکس قاطبه شخص، اطمینان نقش کنید که دستور شما برای انجام این کار دارید. سپس شوربا تشکر (و شاید حتی جبران) برای تمایل خویش برای کمک روی آنها.
شاید مهمترین چیز داخل حالی که شکار برای سفرهای عکس سفر اندر نظر غمناک شده است؟ ذکی و پرماجرا باشید خواه می خواهید یک عکس غیر نوین آئینی عرفی یا هیجان انگیز، وقت حسن را به انجام غیر سنتی یا هیجان انگیز چیز کمک می کند. کاری کاوش، غذاهای جدید یا فعالیت های جدید را آزمایش کنید و از مسیر (توریستی) مورد ضرب و شتم خارج شوید. ار کارهایی عجیب انگیز انجام می دهید، عکس های نادره انگیز فایده دنبال خواهد داشت. درامان شوید که عکاسی هنرپیشه ای خویش را با علامت دادن #hipmunk در Instagram مطمئن شوید. ضمیر اول شخص جمع نمی توانیم قرار ثبات کنیم حتی ببینیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.