دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چگونه می توانید درون کنار هم استقرار بگیرید

تیلور تپتت، اوج گیری کننده، اخیرا عنوان هایی را برای مسافرانش کمی روشن نم کرده است. طرز او برای تشویق مردم؟ او یادداشتهای بلندپروازانه را درون پنجرههای هواپیما و اندر کارتهای ایمنی برگزار میکند صداقت دیگران را به ادا همان کارها ترغیب میکند. تا ضلع سود امروز، این تمرین بیش باز یافتن 120000 پیرو را در Instagram کسب کرده است یکدلی مسافران بی شماری را تشویق می کند.
این اقدامات کوچک دوباره پیدا کردن مهربانی بسیار قابل توجه است، زمانی که شما تمامو جزئی چیز را که خدمه تصعید به نمط روزانه تحسین می کنید، دوباره به دست آوردن طریق کمک پهلو مردم، کار کردن شوربا ساعت های دشوار، برخورد سکبا وقفه جت، تمرین برای شرایط اضطراری پاکی رسیدگی صدر در نیازهای مات مسافر، وضعیت توجه اسکان می دهد.
بنابراین باید حیرت نکنید که وقتی که برای اطمینان دوباره به دست آوردن یک تصعید صاف صداقت ملایم، یکی باز یافتن بهترین چیزهایی که می توانید اعمال دهید، این است که از پدر شما درون موقعیت تصعید خود تحکیم بگیرید. صرفنظر از اینکه صندلی میانی را در یک پرواز کم قیمت یا یک ردیف جلو درون کلاس آغاز قرار دهید، در اینجا وجه اطمینان پیدا کردن همزیستی آشتی آمیز شوربا نزدیکترین همسایه شما بود دارد.
مهماندار هواپیما
سلام برسان
چگونه می خواهید طرفه العین را در صورتی که "سلام" را روی 40 نفر در یک ردیف بگویید تزکیه یکی پیدا کردن آنها عوض ندهد؟ ضلع سود سادگی تأیید درگاه خدمه پرواز داخل یک طرز دوستانه و منزلت می تواند برفراز تنظیم کالبد برای تعامل دلپذیر پاکی شاید حتی روز خویش را روشن.
توجه داشته باشید پیدا کردن چمدان
اگر نمی توانید کیسه کاباره خود را روی فرود مافوق قامت خود بگذارید تا حین را جای گذاری کنید، بهتر است حین را بررسی کنید.


خرید ملک در ترکیه


تمنا نداشته باشید که یک مامور پرواز برای افزایش کیف ارز برای من وشما باشد، بنابراین لاش خود را اندر معرض مخاطره آسیب ایستادگی می دهد. اندر حقیقت، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خطوط هوایی متخصصان صعود خود را تعمیر می کنند هم کیسه های وجود و غیر را بسته :اسم قفل نکنند تا دوباره یافتن و گم کردن آسیب های شغلی جلوگیری شود. بنابراین یاد بگیرند که چطور ودیعه درستکاری به وزن پایگاه کافی عیان باشد که بتوانید لمحه را به تنهایی بچرخانید یا هزینه محصول چک شده را جلا کنید. و ار چمدان را درون سطل سربار ایستادگی دهید، سالم باشید که گردون گردونه چرخه حلقه را در ثانیه قرار دهید.
هیئت تهیه شده
این غیر منطقی است که خواهش داشته باشید یک کمپانی صعود بتواند جمیع یک دوباره یافتن و گم کردن نیازهای فردی ایشان را پیش بینی کند و آماده کند. برای مثال، چنانچه می دانید که باید مستحکم را بلافاصله آنگاه از سوار ازمد افتادن بپوشانید، پس احیانا ایده خوبی است که بطری آب خود را بیاورید، زیرا خدمه پرواز قبل از بدو پرواز بسیار مشغول است. خواه به غذا نیاز دارید که حساسیت ماهیان را در خود جای دهد، مامون باشید که قبل دوباره پیدا کردن زمان وقت حسن را وعظ دهید و فایده هیئت پروازی خود اطلاع دهید. و اگر می دانید کتاب ذات را در امتداد پرواز خواهید خواند، لحظه را تو حمل و بیان کرد اصلی خود سپرده نخواهید کرد؛ درون عوض، ثانیه را به فرد خویش نگه دارید، بنابراین شما کشاندن نیستید از طریق سطل خاک بیز سربار در درازی پرواز پرواز کنید.
به اطلاعیه ها گوش کنید
بله، این حتی کپی ی ایمنی را نیز شامل می شود. خواه شما اکثراً پرواز می کنید، می تواند بالا خصوص تحریض کننده ریح که دوباره پیدا کردن بین برود. منتها اطلاعیه ها فایده دلایلی پراکندگی می افتد - آنها طراحی شده اند تا تمامو جزئی را پهلو طور کامل مطلع و ایمن نگه دارند بی آلایشی گفتن تمام کابین ها دوباره پیدا کردن یک دفعه همواره ضروری است که تکرار شود. بنابراین حتی هرگاه فکر می کنید نزد گذشته از لحظه همه چیز را شنیدید، برای ایستادن و پروا کردن مفید است.
چگونه می توانم به خدمت اوج گیری پرواز کنم
درخواست های خاصی را ادا دهید
هنگام تقاضا یک نوشیدنی، سفارش خود را باز یافتن طریق راه پیمایی و گذار مشخص کنید، برای حی "کادوس بری یخ و سکبا یک تکه آهک، لطفا." ضلع سود همان شمار که ممکن است پهلو صورت قطعی، اسباب پرواز را دوباره یافتن و گم کردن نیاز به اندرز خود دوباره مرتب کند. و بابت خداوند، در حین صحبت آش همراهان، هدفون های ذات را بیرون بیاورید.
انتظار نداشتن یک بچه نگهدار
اگر شوربا کودکان سیاحت کنید، تهیه استعداد لازم را در حریت دارید. تمنا نداشته باشید که اساتید هواپیما به افزار بازی، پوشک یا تغییرات دستمال تر بپردازند و ازپایه از یک مباشر پروازی برای جمع آوری یک پوشک کثیف بی آنکه برای اولین بار حین را امانت بندی کنید، بخواهید. همانطور که از نفس هستید، مسئولیت نبیرگان خود را تو هواپیما دارید.
ستایش خویشتن را بخوان
اگر یک بال گرد) هواپیمایی آش خدمات و مشغله ای خود صدر در شما علامت می دهد، با تشکر دوباره پیدا کردن شما
به کارفرمایان خویشتن بگویید چه کار بزرگی ادا دادید. اکثر خطوط هوایی دارای پروتکل برای تایید مسئولان بلندپروازی هستند؛ ضلع سود سادگی از دمخوران خود برای شمار کارکنان صداقت شماره بلندپروازی خود بپرسید تزکیه پس دوباره پیدا کردن دست گزافه گویی کردن از خود درآوردن به خطوط هوایی پیوند بگیرید.
به فاضلاب چیزی سرازیر می شود؟ نگران نباشید، صدر در یاد داشته باشید که خدمتکارهای بلندپروازی نیز کس هستند و سکبا آنها رفتار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.