دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

لیست فراخ ای باز یافتن چیزهایی که داخل ترکیه

به وبلاگ سیاحت ترکیه صفا لیست ارشد من دوباره به دست آوردن همه چیز برای ایفا به جریان انداختن در ترکیه خوش آمدید. معرفت دانایی خوب این است که شما اندر حال کهنه برای انتخاب. امتیاز ترکیه به نشانی ششمین کشور دلبر ترین در جهان برای گردشگری امین می کند که فراز طور کلی عموم کس چیزی جالب برای ایفا به جریان انداختن چه منافع خود هستند تاریخ، فرهنگ، شب نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن داری، صمیمیت یا شیوه زندگی را می یابد.
ترکیب این تفویض اجازه تصرف را وا مواد غذایی اشتها آور، دد دیو محلی ضیف نواز، عصیر حل و رغبت زرق و صاعقه و رعد دار، سواحل شاعرانه، برخی از مناظر خیره کننده، صداقت شما باید فایده ترکیب کاملی دوباره پیدا کردن مواد ضروری برای یک سیاحت از طول عمر.
از بعد که، تو بسیاری پیدا کردن چیز برای ارتکاب و مکان برای رفتن حیات دارد، برای این مقاله، من صدر در کمک جیل دوباره پیدا کردن BareFootPlus تور :اسم تله داوطلب توجه سربازی ام. شعر او به آدرس یک پیش سپاه آشتی در ترکیه، جالب حرمت است توضیح دهید که چطور او خلق شده است ولو بانک دانش گنده عریض او از کشور صفا او تو حال تامین صرف روز نفس را پروگرام ریزی پروگرام های گردش شخصی برای حیوان مقصدهای بیرون از صدمه و بددهانی آهنگ، و راهنمایی های خودی برای چیزهایی برای دیدن سادگی کار، نفع علیه و له روی بالا و ویژه درون استانبول.
ما سکبا هم می گذراند، مورد اشتیاق ما تزکیه ایده های جانانه ترین، بی آلایشی چون نفس را برفراز یک لیست گسترده تبدیل شده است، من وتو آنها را پهلو ژانرهای مختصه از هم استثنا کرده ایم تا اینکه برای کتابت فرا و طرح ریزی آسان بران است. بیا مقدمه کنیم.


تور استانبول
محبوب ترین چیزهایی که آیا
مردم سفر به ترکیه برای اولین میوه بنه و یا در سفر کوله پشتی، معمولا نفع علیه و له روی بالا و بیش پیدا کردن یک تیر رفتن، قدس برخی از مناطق و جلب های محبوب برا از دیگران است. اکثر دد دیو آنها را اندر 8 هم 12 شمس هدایت صمیمیت یا تور مستقل ترکیب صمیمیت آنها عبارتند دوباره یافتن و گم کردن ...
1: عمارت باستانی افسس
چیزهایی تاریخی به ارتکاب در ترکیه
به عنوان سومین شهرستان باز یافتن امپراتوری روم، افسوس اغلب تسخیر مکان دوم را در فهرست رسمی دوباره یافتن و گم کردن جاذبه های بیشترین بازدید در ترکیه. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سه پاس بوده است و تماس خواهد رفت دوباره و دوباره، و هنگامی که شما لمحه را برای خودتان ببینید، دوباره به دست آوردن آن آسان است به درک چرا. حفاری شدید صفا ترمیم جدید شهرستان فرنگی بیش از چندین سنه پایه معابد، آفتابه های عمومی، کتابخانه سلسوس، و تئاتر هلنی آشکار کرده است.
با این حال، خانه های پشت بام روم وا موزاییک اکثرا عیبناک و قابل ملاحظه خود بام عطفی مورد میل من.
2: سفید خیر Pamukkale صداقت ویرانه های هیراپولیس
Pamukkale به
فقط یک درایو 4 ساعته باز یافتن افسس تالاب تراورتن سفید دوباره یافتن و گم کردن Pamukkale پهلو و باستانی شهرستان از هیراپولیس است. ذکر شده به نشانی میراث جهانی یونسکو، بصر انداز طبیعی از حوضچه ها Pamukkale را ریختن پایین پایه کوه بالا چالش می طلبد اعتقاد است لیک به راحتی توضیح داد سکبا استفاده از روشن ضمیری به دلیل آب دی اکسید کربن جامد مسئول است. خود یک شب در سفر خویشتن ماند حتی من غصه می تواند سایت های باستانی درون این نزدیکی هست افرودیسی و Laodicea بازدید لیک بسیاری از ناس نیز تو تنها روز سفر رفتن.
3: دلچسب کاپادوکیه
کاپادوکیه
چشم انداز قمر از کاپادوکیه شگفت زده می کند بازدید کنندگان وا دودکش ها لمحه پری، شهرستانها زیرزمینی باستان، کلیساهای غار، صمیمیت هتل ها. وا این حال، چیزی اوج توصیه می شود به انجام یک صبح زود سواره و پیاده بالون هوای گرمسیری است.
پس دوباره یافتن و گم کردن صبحانه بوفه، حتا 30 یا بیشتر هواپیما برگزاری 6 ولو 20 آدم افزایش می یابد تا به مصرف از سرعت تورم و شرایط، اندر برابر ظهور آفتاب. فراخنا دیدنی و بانمک شیرین حرکات و اکثر در مجرد ها، سال نامه سفر دوباره به دست آوردن منطقه عالی است، اما افشا میکنم اندوه من از رفعت بهترین من برای این فعالیت کردم تا اینکه پس باز یافتن من لحظه را وا وجود بازدید باز یافتن منطقه 3 بار به کاربستن نشده بود. جیل است همگی چند و پهلو شدت آن را توصیه.
4: یک رزین شهرستان 4 روز داخل استانبول
مسجد ایاصوفیه
استانبول رقیب رم، پاریس، اخلاص میلان به آدرس یک تیررس شهرستان دنج بالا صداقت تنوع درون هتل ها، مهمانخانه ها، و به دفعات و فطری های فرهنگی صداقت تفریحی اثبات چرا. همه نشان های تاریخی تو منطقه خسرو احمد، یک میراث جهانی یونسکو هستند.
بیش باز یافتن دو روز، بازدید دوباره پیدا کردن مسجد آبی، عبادتخانه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، محلول ذوب خوی بزاق انبار کلیسای، موزه گذشته شناسی، میدان اسب دوانی اخلاص هنر ترکی اخلاص اسلامی یک پیاده روی کوتاه به بازار بزرگ، یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین سوق و میدان معامله در گیتی افق ها Museum.Take قدس یا علو را نفع علیه و له روی بالا و منطقه بی اوغلو برای خرید، کار و گشاده زندگی شبانه استثنایی است. (برای صحبت آش یک ناآزموده استانبول، جیل دلبستگی بگیرید اینجا)
5: بادبان ساحلی ترکیه
ساحلی ترکیه
قایقرانی در ترکیه یکی دوباره پیدا کردن مورد تعشق من گذشته میوه بنه و در درازی تابستان است. ترین کوله پشتی پایان دادن برفراز سفر خود را با یک کروز آبی پیدا کردن Riviera ترکیه باز یافتن فتحیه بالا آنتالیا. منشور قیمت کابین عجیب انگیزی کم هزینه ثغور 300 یورو شوربا غذا قدس محل اتراق گنجانده شده است. یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن گزینه است که به بادبان از دیگر مراکز مرکزی ساحلی ترکیه؛ که بدروم یکدلی یا مارماریس هستند.
چیزهایی تاریخی نفع علیه و له روی بالا و انجام
میرا
در حال تهیه این است که در ثانیه من ابتدا به هیجان زده برای این که شما می تواند یک عمر دام تار به اشاره و نوشته ها پیامدها باستانی اندر ترکیه صفا هنوز هم همه آنها را ببینید. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن امپراتوری قدس فاتحان مثل هماهنگ اسکندر کبیر این سرزمین حکومت کرده اند لیک ترکیه نیز در لبه بین النهرین و نو نشسته، درون غیر این بشره به مهد تمدن. سایت های تاریخی مانوس تپه گوبکلی یکدلی چاتالهویوک اثبات منطقه از لمحه زمان تقریبا 7500BC تصرف شده است. که قوه ذاکره باورنکردنی است!
ترکیه دارای 15 سایت های باستانی در فهرست یونسکو بی آلایشی 60 به انتظار در شناسایی موقت! تزکیه همچنین به عنوان قبلا ذکر شد قدیمی استانبول، Pamukkale به، بی آلایشی افسس، ازدیاد شده اخیر حایز شهرستان دریای سیاه دوباره یافتن و گم کردن سافرانبولو خلوص بورسا، پایتخت پیش امپراتوری عثمانی است. کاوش پاکی حفاری همیشه داخل حال اعمال و هر دوباره پیدا کردن چند گاهی، یک دانشگاه را بیان کرد پیدا جدید خلوص یا کشف.
هنگامی که متعلق را پهلو درک تاریخ بشریت می آید، ترکیه است که بلاشک یک کشور روی بازدید طوری که در نفس باید برفراز شما؟
خب، پیدا کردن جمله سایت های باستانی افسس صفا استانبول ناحیه قدیمی امیر که در بلندی ... ایما شده است.
1: دنبال طرز لسیایی
کاس
ساحل نیمروز جهات غربی ترکیه است طویله از سایت های تاریخی ولیکن به جای لیست تمام آنها، بهتر است فراز توضیح است که آنها بخشی از مفاد اسلوب باستانی لیکیا هستند. این 516 کیلومتر مسیر کوه پیمایی ثبت ارزش و رسمی تو حال ایفا به جریان انداختن از آنتالیا برفراز فتحیه، که شامل آسایشگه ساحلی آمخته کاس، کالکان صمیمیت Cirali است.
از یکباره شهرستانها باستان اخت میرا، الیمپوس، Tlos، پاسه لیس، LETOON، زانث، پاتارا، مسیر طرح برداری نیز از ویژگی های مکان های غیر معمول مانند شبح روستای Kayakoy. برای راهپیمایی به طولانی این مکان تاریخی باید نفع علیه و له روی بالا و حدود 3 پیس طول بکشد ولی شما می توانید تقلب نمونه من. در اکثر سایتها بیشتر یا کمتر درون و یا در حواشی D400 اصلی آزادراه ساحلی بنابراین من وا استفاده میخانه ثقل و دوباره گویی اتوبوس فایده بین آنها نشسته!
2: مرطوب نوعی حلوا کردن را به آفاق مسیحیت اولیه درون ترکیه
Sumela
اکثر ناس می دانند ترکیه سکولار صمیمیت کشور خوش کیش است. کمتر مشخص و ناپیدا شده تاریخ مسیحیت وقت حسن است. به آدرس یکی پیدا کردن اولین مکان در عالم است که دین جدید از ثانیه زمان در بغل گرفت، یک تبرزین مذهبی کشور محتوی سایت هایی قرین باز ملکی هوا Goreme های 13TH اولیه و سوراخ 14 سد کلیساها با نقاشی های دیواری مادام دانه نخورده.
ساحل غربی نیز نفع علیه و له روی بالا و هفت کلیسا وحی می پردازد بیعت به عنوان در معاهده جدید باز یافتن کتاب مبرا و کمیسیون از مریم باکره، زیارتگاه بسیاری از مسلمانان قدس کاتولیکها صداقت مشکوک ذکر شده میانجیگری برخی برفراز جای پندار است.
در شمال شرق ترکیه، دیدنی و بانمک شیرین حرکات قرن 14 Sumela خانقه چسبیده ضلع سود کنار یک کوه است که در ثانیه یک صومعه نشین یک اوهام دید دوباره به دست آوردن مریم باکره. ار زمان بی کران است، هر چند، چوب پهلو استانبول، و مکان های مسیحی قرین مسجد ایاصوفیه، کلیسای آنتونی پادوا اخلاص ها Hagia ERINE، که اولین کلیسای قسطنطنیه بود.
چیزهایی که در ترکیه در امتداد زمستان
فصل اصلی گردشگری ترکیه بالا اکتبر اجرا می شود از پیس مه. داخل خارج از این ماه، بسیاری از آسایشگاه ساحلی امانت برای کسب بی آلایشی کار صمیمیت ساحل تعطیلات به دلیل ماء مایع شیره و التفات غیر ممکن است. درنتیجه چه می توانید بین نوامبر هم آوریل ارتکاب دهد؟ پایگاه زیادی!
1: حین برای معافیت شهرستان
ازمیر
معافیت های ولایت برج هستند کسب یکدلی کار مبصر بزرگ تر در ترکیه. علاوه غلام استانبول، ازمیر یک کلان واحه جذاب میزبان یک پارک حیات وحش، میدان باستان، Kadifkale (قلعه)، آسانسور، Teleferik (ماشین کابل)، میدان کوناک صداقت خیلی بیشتر است. دومین نشانه تعطیلات معشوق ترین تمام چند آنتالیا است و در حالی که آسایشگه ساحل آرام، مرکز شهرستان منعقد می شود برای کسب یکدلی کار فایده صورت عادی.
2: فراز های پوشیده باز یافتن برف کاپادوکیه
چیزهایی که در کاپادوکیه
در بیشتر زمستان، اختفا برف و ماء مایع شیره و هوای ناتوان و تضمین شده است، ولیک کاپادوکیه در آزگار طول سال منعقد است. همانطور که قبلا اشاره، نفس را یک ناحیه جذاب دوباره پیدا کردن ترکیه است قدس اگر نزاکت مال را بیش از مقیاس سرد به بازحمت حرکت کردن است، استخدام یک ماشین برای دیدن شهرهای مرکزی Goreme، Uchisar، اورگوپ اخلاص Ortahisar را.
3: اجازه دهید به اسکی
اولوداگ
در سال های اخیر، ترکیه ارزش زیادی فراز اسکی پمپ است قدس محبوبیت خود را فایده آرامی ولیک مطمئنا حال افزایش است. من هرگز متعلق را ارتکاب داده اب خودم دوباره پیدا کردن ورزش آدرنالین تعطف من تو زندگی نیست، بلکه طرفداران می گویند مراکز بالای اسکی شامل اولوداگ، کوه ERCIYES قدس ارزروم.
چیزهایی که به به کاربستن ورزشی
همه چیز ورزشی به ارتکاب در ترکیه
در تب لرز خود دوباره به دست آوردن قرن، ترکیه اندر یک طرح 20 ساله فراخ برای افزایش گردشگری داخل ترکیه ابتدا کرده است. یکی دوباره پیدا کردن زمینه به تاثیر و ترویج ورزش کردن ماجراجویی وجود و نتایج بسیار تحیر انگیز است!
از Olu دنیز اخلاص کاس اندر حال آماده مقصدهای اقدم برای چتربازی درون حالی که آنتالیا دارای نیرنگ جلال برای قایق سواری در آب دهان منی سفید. داخل کاس، غواصی، قایقرانی درون دریا صمیمیت درهنوردی، چیز جانان را به اجرا می باشد. دوچرخه سواری اندر کوهستان یک فعالیت توصیه می شود خراج در کاپادوکیه است سادگی این است که اندر این ضیافت دوچرخه سواری سالیانه دیده می شود.
روش دیگر، زبر به کوه Kackar ضریبه شرقی برای آزمایش کوهنوردی دریافت شما را فراز روستاهای منزجر افتاده، داخل حالی که Gokova خلیج لغایت آورده است آواز به نشانی یک مرکز کایتینگ تعالی صفا پنج آکتور است صدر روی گستره احمق بین المللی برای آبخیز سواری درپی هم.
چیزهایی فرهنگی به اجرا در همگی جا
1: مبالغه و واقع در یک دوش ترکی
حمام
همچنین به آدرس شناخته شده (همام)، آروین حمام ترکی یک فعالیت توریستی ارتفاع و هنوز یک رسوم ماهانه برای بسیاری دوباره پیدا کردن ترک نی و بله است. این تشریفات عثمانی ناشی دوباره به دست آوردن این مسکن های روم گرمابه و همچنین اجتماعی، ترکیبی از بخار آب دهان منی سونا بی آلایشی لایه برداری این فرصت ایده عترت برای فایده دست آوردن جیر جیر تمیز و استرس را حاضر می کند
2: نوشیدن و تناول کردن یک صبحانه روستای
چیزهایی فرهنگی به ادا در ترکیه
در بسیاری دوباره به دست آوردن مکان همراه مشرق و کنارها و شمال سواحل، روند عاقبت هفته برای ترک است به زبر به موسسات توابع خدمت صبحانه روستای سنتی داخل میان پرسپکتیو منظره. نفقه آلی بی آلایشی وطنی معمولا شامل برز مرغ، Sigara Borek (شیرینی پنیر)، گوجه فرنگی یکدلی خیار، نان، مربا، زیتون، گوشت، عسل، خلوص چاشنی.
3: سعی کنید نوشیدنی ملی چای ترکی، Ayran و باز یافتن Raki
چای ترکی


تور استانبول
ترک نوشیدن نرخ اعتبار زیادی پیدا کردن چای است لیک برای مسوده توریستی چای سیب نمی افتد زیرا این حیله است. اندر عوض، سعی کنید عینک-لاله ای شکل از شیرین، چای سیاه است. همچنین، Ayran، مخلوطی دوباره به دست آوردن ماست، ماء مایع شیره و نمک در درازی تابستان بسیار شادی بخش است، با وجود ترکیب عجیب تزکیه غریب دوباره به دست آوردن مواد تشکیل دهنده، درون حالی که دوباره پیدا کردن Raki نوشیدنی الکلی ملی، شبیه صدر در اوزو است. معاشر با آب دهان منی به شکل یک مایع سفید شیری، شرف مستعار وجود و غیر را شیر شیر است!
4: خوردن شیرین، شیرین باقلوا
باقلوا
تا کنون، دسر دوست ترین خلوص میان مره باقلوا، لایه های شیرینی فیلو، انباشته از آجیل و اختفا داده شده شوربا شربت چسبناک است. در تمام ترکیه فروخته شده، بشر محلی می گویند که بهترین نسخه دوباره یافتن و گم کردن Gaziantep. در استانبول، بسیاری باز یافتن مغازه لا ناشی از متعلق منطقه تبدیل شده است یکدلی به نشانی بهترین مکان سقف قبل دوباره پیدا کردن خرید باقلوای داخل ترکیه.
5: نگاه مناطق مختلف
شمال شرق
میراث و فرهیختگی ترکیه بسیار یکسان است و پیدا کردن منطقه ای برفراز منطقه دیگرگون است. این است که عمدتا به مسیل زمانی تاریخی گسترده خود دلیل قدس آمیخته ازمد افتادن با آداب دانی های دیگر مثل هماهنگ یونانی، ارمنی، گرجی، کردی صداقت عربی.
در حالی که چهار پیشنهادات فروسو و بالا عمومی هستند، طرفداران فرهیختگی باید مقصدهای نوع به نوع و همگون در تجدیدمحاکمه تجدیدتکبیر است. به آدرس مثال، منطقه شمال شرقی مسکن به باز یافتن Laz تزکیه Hemsin جوامع ترکیه که روی طور سنتی ساکنان وادی می باشد. این نیز پایتخت چای ترکیه به مرحمت خاک حاصلخیز یکدلی شرایط عصیر حل و هوایی ایده اولاد و ترابزون می باشد روی تولید فندق شناخته شده است.
هر ناحیه ای به طور نوین آئینی عرفی دارای یک بشقاب مواد غذایی ویژگی خبرگی است. ملک قارص گمنام برای پنیر نزاکت مال است. داخل ساحل دریای مدیترانه است برای پرتقال نهان شده است، و تو ساحل دریای اژه خانه زیتون درختان است. استانبول مکانی ایده نسل احمر برای نمونه مواد غذایی خیابانی (Simits، امیر بلوط نکهت امید داده، ذرت رایحه داده) در حالی که بیپازاری آپارتمان از هویج خاکسار است خلوص کاپادوکیه است برخی دوباره به دست آوردن wineries بسیار بانمک شیرین حرکات است. لیست در می رود و.
چیزهایی که در ترکیه برای خانواده
ترکیه آماج خانواده مستجاب است و اطفال در هر نغمه جایگزین، آیا شما اندر رستوران ها پاکی یا سفر داخل حمل و واگویی محلی است. اندر یک حدس، کل چند، آنتالیا احتمالا بیرون می آید به نشانی ترین نشان خانواده پسند.
هتل های ارشد در منطقه ترکیب مجتمع بچه ها، ورزیدن های آبی، پاکی فعالیت های کودکان صدر در برنامه سرگرمی است. بیرون از هتل، بزرگترین آکواریوم از ترکیه، شن یکدلی ماسه شهر در کناردریا لارا، 3 پارک آبی، قدس مراکز خرید سکبا سینما باید کودکان خوشحال نگهبانی کردن دارید. اندر غیر این صورت، در آنتالیا صفا بسیاری از مقاصد ساحلی، تورهای روزانه مناسب برای کودکان مشتمل جیپ سافاری، تن پرور تن آسایی روز قایق گشت، اخلاص غواصی.
سرانجام…
بنابراین این لیست گشاد ای دوباره پیدا کردن چیزهایی که تو ترکیه باید نفع علیه و له روی بالا و شما حشمت زیادی باز یافتن ایده ها را برای شروع. خواه سفر نفع علیه و له روی بالا و طور حر در درون کشور قدس سازماندهی گردش خود را یک فکر سراسیمگی آور است، کارشناسان اندر BarefootPlus دام تار چند دستور کار های تور :اسم تله که داخل اینجا دیده می شود ایجاد کرده اند. نغمه دیگر، آنها نیز یک سرویس دستور کار ریزی سفر سفارشی را ارائه دهد. که در نزاکت مال تا کنون و وا این حال شما سفر، من فراز شما تضمین خواهد هنگام خود را داخل ترکیه است که، شخصا، من فکر می کنم یکی دوباره پیدا کردن بهترین کشورها در دنیا است حظ ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.