دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کاپ سیس کباب: آیا آنها آخال هستند؟

هنگامی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین بار به ترکیه آمده یک بشقاب است که من دوباره به دست آوردن صمیم قلب درون زیاده روی کباب شیش بود. این یک آزادی در زنهار بود. تکه های زیادی از گوشت، با فلفل پاکی پیاز، درون یک سیخ کباب تثبیت داده یکدلی کبابی شد. سخت و بیش از مقیاس از یک شوک فرهنگی بالا کام خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که تا فایده مواد غذایی بریتانیا کاربرد شد. پس باز یافتن آن، اندر حالی که رانندگی را پیدا کردن طریق واحه اژه سوکه، دوست من توصیه می شود کاپ سیس کباب.
شهر شهره است برای ثانیه و در آزادراه D525 اصلی است، در مقابل پایگاه ارتش؛ ما جدید یک حروف طولانی باز یافتن ده یا بیشتر غذاخوری ها سوار، فقط در خدمت کاپ کباب سیس، صفا هیچ چیز دیگری!


تور آلانیا
اما من برفراز دو دلیل نادرست گرفته بود.
1: به چه دلیل ترک لا در راه اندازی دکان ها و رستوران اصرار دارند، بعدی را بالا مکان های سخت دیگر است که بیع دقیقا همان چگونگی را ارزیابی کنید؟ دانشپایه طول عمر ها بعد، نفع علیه و له روی بالا و من وقوف بینش دادند که وقت حسن را یک قواعد بازگشتی فراز روزهای عثمانی است. این انگیزه می شود ثانیه را برای خریداران آسان آبدیده است. خوب، که دریافت می کند ولیک برای صاحب کسب پاکی کار نیست!
2: سوال دوم، این بود که کلمه ترکی کاپ نقل بیوگرافی شده، نفع علیه و له روی بالا و معنای زباله! بنابراین، می شود من غرق شدن تو یک کباب زباله؟
نه، اندوه من بود. توضیح داده شد که کباب سیس کاپ، کوچکتر، نفع علیه و له روی بالا و پایان می صنف ضایعات دوباره یافتن و گم کردن گوشت صمیمیت همچنین کمی دوباره پیدا کردن چربی می باشد. هیچ مشکلی تو آنها هستی و عدم دارد. آنها صرفاً به مقدار معمولی حال نیاز برای یک کباب شیش کم قیمت نیست.
کاپ سیس سوکه کباب
کاپ سیس مهمانخانه سوکه
که حدود 12 زاد پیش بود، و بارها و بارها، من فراز کسانی غذاخوری ها سیس کاپ اعاده به غلو در یکی دوباره پیدا کردن غذاهای ترکی مورد رغبت من. مقدار کوچک پیدا کردن آنها را به میزان کافی کافی برای یک اشتها آور است و یا اگر شما می توانید بارهای سفره خوردن، آنها را سفارش عنوان یک غذای اصلی. آنها اغلب شوربا سالاد خلوص نازک روزی معیشت خمیر قاطبه چند همراه است، بنابراین بهتر است قبل دوباره پیدا کردن خرید به آدرس شما می خورید.
من ضلع سود آرامی مساعی تیمارداری هر رستوران در تلاش برای کشف که یکی دوباره پیدا کردن بهترین است. آش این اکنون از زمان بالا زمان، آنها سرآشپزها بی آلایشی صاحبان تغییر دهید، بنابراین واحد وزن باید برای ابتدا دوباره. چه مصیبت!
توصیه: کاباره ایلهان کاپ سیس فراز نظر می رسد جانان با مردم محلی سوکه. من این کار را بی آلایشی غذا بامزه بود، فعالیت ها بی عیب اخلاص نقص هستی و عدم و قیمت مسخره مفت بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.