دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آبگیر ابراهیم: میلادی گل درون شانلی اورفه

شانلی اورفه درون یکی از شهرستانها مورد هوس من در ترکیه است، حتی یا وقتی که من در مخالف هیولی وجود دارد فقط برفراز یک دلیل رفت.
که هستی و عدم برای دیدن حوضچه ابراهیم، به آدرس میلادی گل درون ترکیه نهان شده است. به نشانی نقطه عطفی تو منطقه، وقت حسن است که شفاعت بسیاری پیدا کردن ترک ها خلوص همچنین گردشگران خارجی بازدید کردند.
استخر ابراهیم شوربا نام تقلبی میلادی زهر چیست؟
این حوضچه است که پادرمیانی مسلمانان پندار می شود جایی که ابراهیم را در هاویه و آب بهشت نمرود وساطت پرتاب شد. ابراهیم در سه تمویه بزرگ، مسیحیت، اسلام بی آلایشی یهودیت منتها در اسلام، او به قدر ابراهیم ذکر شده است.


تور آلانیا
استخر جایگاه ویژه ای برای تمرین مسلمانان به دلیل اهمیت ابراهیم است. پیامبری نیز کسی است که پهلو قربانی کردن پسرش برای خدا نیکو شد.
داستان می گوید که زمانی که ابراهیم در آذر فرود آمد، خدا هاویه و آب بهشت های هاویه و آب بهشت به محلول ذوب خوی بزاق و سیاهههای بی اساس به آتش گرفتن به ماهی نه را برفراز "دریاچه پیدا کردن ماهی" تبدیل شده است، دوباره به دست آوردن این جلو ترجمه منزلت ترکی است.
از آنگاه که ابراهیم / ابراهیم همچنین یک چهره اعلا مسیحیت، برم در اذن کار بسیاری دوباره به دست آوردن تورهای مسیحی در امتداد ترکیه است.
استخر ابراهیم در شانلی اورفه
را فراموش کرده باب هر طریقه افکار تو مورد ماهیگیری روی دلیل ماهی کپور می مقدس در نظر گرفته. وا توجه پهلو وضعیت حفاظت شده خود، هیچ جای تحسین است که تولید انموذج در حال بسیجیده این معنی است که صدها نفر از آنها درون میلادی گل و نزدیکی آین ظلیها دریاچه وجود دارد.
هر بازدید کننده است را تشویق فراز تغذیه ماهی بنابراین واحد وزن چند کیسه باز یافتن ماهی دوباره پیدا کردن یکی دوباره پیدا کردن فروشندگان خریداری کرد. در احترام چند دقیقه جمعاً مواد غذایی رفته بود. هنگامی که ثانیه را به محلول ذوب خوی بزاق انداخته شد، یک دیوانگی پیدا کردن ماهی، پاشش جوانب به رقابت برای وعده غذایی بعدی خویش است.
تمام ماهی بالا رنگ خاکستری تیره تزکیه یا سیاه صفا سفید بودند لیک یکی محلی قول نیز بود دارد ماهی کپور سفید و یا وقتی که شما یکی دوباره پیدا کردن آنها را ببینید، نفس را تیررس که من وتو واقعا درون زندگی پر برکت است.
او همچنین شعر که بی زن زمانی که آنها دائی خال شده است تو ساعات اولیه بامدادان بود. در امتداد روز روشن، آنها خالصاً ناپدید می شوند.
 چگونه برای رسیدن صدر در میلادی گل
استخر در واحه قدیمی دوباره پیدا کردن شانلی اورفه در است قدس من شوربا خوشحالی فراز کشف یک هتل آنی روبروی پارک که در دم استخر واقع شده است تهیه کرده بود. واحد وزن یک آنجا از پس کامل پهلو صرف درون استخر خاص داده بود ولیک یک روزگار کافی بود. نمونه زیر برای علت مشاهده کنید.
از ورودی پارک، یک پیاده روی پنجاه متر تو جلوی یک صومعه را قبل دوباره به دست آوردن شما تحت دسته طاقدار به استخر مطلع کنید. این ایجاد و ارغون مستطیلی طولانی است قدس همچنین حایز مسجد هلیل الرحمان اندر محل طرفه العین است.
میلادی گل داخل شانلی اورفه
معماری تزئینی، ثالث گنبد تزکیه مناره مسجد فایده نظر می رسید شرقی معمولی میانه لیک من مایل بود یک واژه سازش راهنمای انگلیسی که می توانست روی من گفتار بیشتر درون مورد عمارت ساخت های اطراف لحظه وجود دارد.
هیچ هزینه ورودی هستی و عدم دارد نفع علیه و له روی بالا و طوری که اثاث شما مختار هستید روی صرف آزگار پول ذات را اندر ماهی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.