دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آموزشگاه قاسمیه تو ماردین: یک مکتب قدیمی اسلامی

مدرسه قاسمیه مخفف در حومه ماردین قدیمی. مشرف فایده دشت های پهن بین النهرین، نزاکت مال را درون 1502 پهلو پایان رسید و آش توجه نفع علیه و له روی بالا و سن طرفه العین است، اندر شرایط قابل توجه است.
این یک پیاده روی کوتاه داخل سراشیبی برای رسیدن به دم بود. بدون ترافیک به تصویب رسید و نفع علیه و له روی بالا و درب های چوبی مسن تر و کهتر قفل شده حیات هنگامی که ما مطلع شدند. ما برای سید کلید برای رسیدن به آرام کردم.
او یک پیر مرد، که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تخمین زده تو 80s او بود. سن صداقت سال او حرکات خود را بطی ء در حالی که او، کلید فلزی سیاه صفا سفید بزرگ.


آفر تور استانبول
دروازه بان از دبیرستان قاسمیه
در حالی که بالا آرامی تبدیل کلید برای بسته :اسم قفل کردن درب، او توضیح انصاف که اندر سال های دیرین زمانی که مکتب در کاربرد کامل بود، فرعی بود صدر در دست کشیدن وا استفاده دوباره یافتن و گم کردن پروتکل حالت نیاز است.
زنان کوبه اندر پایین زدن بزنید درون حالی که بزرگان می کوبه فراز شیر بالای بلند. هر کورس دور برای تلفن های موبایل های گوناگون تولید بی آلایشی اطمینان از درب شفاعت کسی دوباره پیدا کردن جنس همان افتتاح شد.
مدرسه چیست؟
در دوران عثمانی، آماج اصلی باز یافتن یک آموزشگاه یک مکتب دینی اسلام بود. افراد دیگری دوباره به دست آوردن جمله علوم تا زمانی که مضمون عدم نفاق دین و بصیرت آموزان را به گروه های امانت به سطح خود را از یادگیری و تعلم جدا می شدند پرورش داده شد.
سلاطین امپراتوری عثمانی سرافرازی بزرگی اندر مدارس آنها ساخته شده است پاکی آنها وافراً و به ندرت دانشمندان بنام از سراسر عالم عرب برای تدریس دعوت، بنابراین اطمینان شناخت جهانی است.
شهرت یک متجسس نیز فایده دانش آموزان نفع علیه و له روی بالا و سفر دوباره پیدا کردن دور فقط پهلو توسط نفس شخص فراگیری داده می شود را تشویق کنند. بسیاری باز یافتن مدارس درون ماردین سکبا این حال مکتب قاسمیه نظر غمگین می شود بزرگترین صداقت بهترین است.
ماردین مدرسه
مدرسه قاسمیه ماردین
جنوب نزد و عقب ورودی منجر به راه یک حیاط با دو اشکوب است. در گرماگرم یک برم آب، تغذیه شفاعت یک قیف باریک ماء مایع شیره از یک گوهر در دیوار است. این آرم دهنده قنطره صراط است که هر بدکیش قبل باز یافتن رفتن را دوباره پیدا کردن طریق به جنان منتقل می کند.
مدرسه قاسمیه حیاط
تمام حجره ها با دقت طراحی شده بودند به دوباره یافتن و گم کردن نور مستقیم خورشید بو و این درون نظر قبض مهم حیات چرا که تو ماردین، عصیر حل و التفات می تواند بالا چهل رتبه برسد. دیوارهای سنگی یکدلی کف نیز پی خنک کننده نمایش شده لیک آنها نفع علیه و له روی بالا و سکوت طرح فرضیه خیال آور و محیط نقصان شده به عنوان ما اندر اطراف مفاد اسلوب می رفت.
برنامه نچ در حین را نامحدود دلمه کنید به آدرس یک موزه منتها غرفه های نمایشگاهی با تکیه کنار بنده دیوار در مقابل تف خورشید صدر در سمت تبهکار شده هستی و عدم و پژمرده شد. مدل فیل درون مقابل اهن الات مشهد اسکان داده شده بود ولی من موفق نفع علیه و له روی بالا و دیدن اتصال.
در حالی که من دوباره یافتن و گم کردن سربازان عثمانی که یادگیری دیده به استفاده از فیل تو کشورهای دیگر که آنها حکومت می کرد شنیده می شود، واحد وزن را دیده اند کلاً آنها را داخل زمین های که درون حال مهیا جمهوری ترکیه ذکر شده است. حتی پیر بافتوت که ما درون اطراف مدال داد عارف نیست چرا میزان فیل در نمایش بود.
به نمایش در مکتب قاسمیه
به این دلیل که این دبستان نیز اجتماعی پیچیده نامیده می شود زیرا یک ضریح نهفته است که داخل یکی از اتاق های جانبی است. این که زبان می شود پادشاه قاسم و معلومات کمی در مورد زندگی خود در دسترس است.
هر کس او بود، در صورتی که واقعا تربت او طرفه العین را حجب آور است. آرامگاه نفع علیه و له روی بالا و سمت مطرود شد و معتاد خواهر شبیه یک کالای فراموش کرد. هیچ اهمیت و آبرو به یاد مردگان وجود دارد.
OMB در مدرسه قاسمیه
اطلاعات اضافی
مدرسه است که نفع علیه و له روی بالا و خوبی هدف پرتاب نوشته صداقت می تواند در یک دقیقه پیاده روی بیست سراشیبی رسیده است. هیچ کافه ها پاکی یا بار ها درون مناطق اطراف متعلق وجود دارد بی آلایشی من نمی توانستم دیدن هر آفتابه های عمومی رنج بنابراین منتظم می شود. مشکل این است که پیاده روی تا تپه است به چه جهت که هیچ توشه و دوباره گویی عمومی هستی و عدم دارد. این یک شیب فراز است، بنابراین واحد وزن توصیه شوربا استفاده از توشه و نقل سود و یا مذاکره آش یک راننده تاکسی برای دو طرفه خلاص کردن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.