دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کلیسای تیگران Honents دوباره یافتن و گم کردن آنی

در مرز آش ترکیه پاکی ارمنی، یک شهرستان باستانی ویران دارای برخی دوباره پیدا کردن سازه های رویه عطفی خیره کننده که یکی از کلیسا تیگران Honents است. دوستیابی باز یافتن 1215، دم نام خویش را از کاسب حسابگر عامی ارمنی متعسر و غنی است که رخصت داده شده تزکیه برای ساخت طرفه العین پرداخت می شود. پس باز یافتن نگاه اول، تعداد کوچک لمحه dumbed پایین معماری پیچیده ولیک در بازرسی دقیق نم از جزئیات دون العاده اندر خارج باز یافتن کلیسا تحسین است.
کنده کاری حیوانات تیگران HonentsOrnate آغوش روی تمام دیوار بیرونی جایگیری داده شد و مورخان پیشنهاد آنها بعدا ازدیاد شد، هنگامی که آنی دون حکومت امپراتوری عثمانی کسرشان و افزایش کرد. نفع علیه و له روی بالا و جای ازکارافتاده کردن تماشا زیبایی شناختی، از ارسال شده از کنده کاری فاحش کلی تکمیل شده است.


خرید ملک در آلانیا
تیگران Honents کلیسای aniInscriptions نیز شده است سکبا دقت به سنگ بر روی دیوار شرقی حک شده بود. صلح غیر سزاوار تشخیص بود، ایجاد مرا از کلیسا به آدرس یک مکان نظیف زکی طولانی باخته یک قبیله باستانی فکر می کنم. اندر زمان ساخت و ساز، ناحیه تحت حکومت گرجستان حیات و این توضیح می دهد که نقاشی های دیواری داخلی گسترده، که به نوعی دوباره یافتن و گم کردن معماری ارمنی بود. تمام جزئیات نقاشی های دیواری زندگی عیسی مسیح صمیمیت Saint گریگور. جهت ناامید کننده ترین این است که برخی دوباره یافتن و گم کردن نقاشی های دیواری نقاشی های دیواری آش رنگ ورو رفته توریستی خراب شده است.
InscriptionsEven تمام چند، آن را به کلیسا تیگران Honents، آبرو های دیگر عبارتند دوباره پیدا کردن کلیسای عادات گرگوری پیدا کردن چراغ صداقت کلیسای Sirli. بی سروکار از نام، لمحه را متعسر بود که نمی شود تحت تاثیر استواری زمانی که من داخل وسط بنیان است که نزدیک فایده 800 دوازده ماه) بود.
DetailAs من خارج از کلیسا، من حصار دیده بان ارمنی در فاصله متنفر تهی خال خال. به نظر می رسید خالی باشد. درون واقع، نغمه رفتن در محیط شهرستان پیدا کردن بین برودت که بیش پیدا کردن یک سرزمین وسیع سعه می یابد، بیشتر از طرفه العین خالی بود. هنوز بسیاری باز یافتن گردشگران سرمایه گذاری اندر این باعث و ضلع سود نظر می قسم که منفرد ها، مجلات دام تار تمایلی روی ترویج طرفه العین هستند، دوباره پیدا کردن منطقه عاری دوباره یافتن و گم کردن سواحل، پاکی رستوران ها است. کلیسای Honents تیگران بخشی دوباره به دست آوردن یک کشور فراموش کرده است که بقیه دوباره پیدا کردن دنیا می داند هیچ چیزی در مورد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.