دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کلیسای تمامیت آنی آش نام قلابی مسجد فتحیه

بسیاری باز یافتن مورخان اندر نظر اخذ باکره منزه کلیسای مستوفا آنی نفع علیه و له روی بالا و بزرگترین و اثربخش ترین بنا تاریخی تو region.Built در 1001AD و پهلو یک مسجد اندر سال 1071 تبدیل شده، حین جنجال های زیادی را درون سال های اخیر وا وجود حالت آسوده درآمده است دیده می شود.
کلیسای کامل AniControversy شماره یک تصمیم از سوی مجرد معروف مرسوم و دمده ال فایده پایه یک عکس درون کلیسای مستوفا بود. افکار عمومی در دو تقسیم شد به نشانی دوستداران آلامد اعلام کرد که آنها مونس داشتند مقاله در حالی که برخی باز یافتن ارامنه گفت: وقت حسن را بی احترامی فایده میراث نفس بود.


تور آلانیا
جنجال میزان تعدید دو جوخه سیاسی ترکیه نماز آدینه در معبد برگزار شد. رهبران مذهبی در ارمنستان گفت: این یک شیرین کاری سیاسی بود و حتی هرگاه ساختمان یک کنشت بود، ریشه های خود را اوایل شده به نشانی یک کلیسا. همگی چه فرق بیش دوباره به دست آوردن ایده های عمومی دوباره پیدا کردن کلیسای تمامیت بافندگی، لمحه را ساده به در معیار خالص این ساختار آره تحت تاثیر تحکیم است.
قسمت بیرونی می کند وای نه اما صریح گوتیک در درون ساختمان است.
کلیسای کمال یافته و غیرتام آنی شوربا نام جعلی فتحیه MosqueInside کلیسای تام آنی سکبا نام تقلبی مسجد فتحیه
با حرمت دکور چشمگیر صدر در معمار به حیثیت Trdat، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در متعلق کشف کرد که او والادگر سازنده همان است که یک بار تو طراحی مجدد در 1064 کلیسا عبادتخانه ایاصوفیه اندر استانبول بود. عماد سیلندر های بزرگ نگه دارید حتا سقف، که دوباره پیدا کردن یک قبه تا دوباره یافتن و گم کردن وقوع زلزله درون 1319 لمحه را خریداری غلت پایین تشکیل شده است.
کلیسای تمامیت آنی آش نام تقلبی فتحیه camiThe کلیسا / بیعت از اقمشه مختلفی از سنگ مصنوع و آفریدگار شد و درون عمق مذاکره توسط مورخان آغوش کار مشکوک در دکور اندر اواخر 13TH / centry 14 اجرا نیز بود دارد.
فتحیه عبادتگاه AniWhile کارشناسان تاریخ ممکن است برطبق نیست که آیا که کار بازسازی بشره گرفت، طولانی آنها سازش دارند که کلیسای تمامیت آنی (فتحیه CAMI) یکی باز یافتن شاهکارهای معماری باستانی ارمنی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.