دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کلیسای استخلاص دهنده درون آنی شهر

کلیسای نجات دهنده (Kurtarici kilisesi) یکی از اولین کلیساهای که من درون سراسر آمد هنگام راه رفتن در نواحی آنی، که پادشاهی ارمنی باستانی است که به آن فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است. کلیسا فاسد درون نزدیکی پایه های مسکن های قدیمی است. برجسته ترین ویژگی کلیسا تخریب آن، که در طول یک طوفان در سال 1957 یکدلی زلزله درون سال 1988. امروز استخوان بندی در معرض مخافت قوی از کمبود در دسترس نباشد اتفاق افتاده است.
معماران تزکیه مورخان ابلاغ همه دوباره یافتن و گم کردن اواخر هزاره 19 است که ساختمان در معرض خطر بود شده است. در عام 1912، بها کمی از ترمیم رخ گرفت و بعد دوباره اندر سال 1999. هستی و عدم که کافی نیست. اگر همگی چیز ادامه مثل هماهنگ آنها به کاربستن می دهند، داخل پنجاه سن بعد، یک شمع دوباره پیدا کردن قلوه سنگ تو جای وجود و غیر ایستاده خواهد شد. این نیز برای بسیاری باز یافتن کلیساها تو آنی.


آفر تور استانبول
چرا باید کسی اندر مورد تخریب این کلیسا مراقبت؟ خب، کلیسا در 1035. خلق شده بود. بیش دوباره به دست آوردن 900 سال است. است چیزی شبیه به این قدر حفظ نیست. با هر مهر که می گذرد، ما می توانیم فکر پنداری کنیم که استخوان های آینده خواهد شد فایده نگاه کردن فراز عکس دوباره پیدا کردن کلیسا کاهش می یابد. آنها باقدرت نخواهد حیات به نفس را وا چشم خود ببینید. آنها باقدرت نخواهد بود برفراز تحسین معماری تیره و باستانی است که تشکیل که منحصر پهلو فرد 19 قبه طرفه.
این است که تو کتاب های تاریخ که کلیسا وساطت یک میرزاده به برگزاری قطعات پیدا کردن صلیب واقعی، که اعتقاد صدر این بود روی صلیب که عیسی مسیح کنیز قوش صلیب کشیده شد بوده است مصنوع و آفریدگار شده بود تقریر کرد.
برخی دوباره یافتن و گم کردن کارشناسان هزل است که در حال فراهم وجود دارد صلیب راسخ به تعداد کافی در گیتی افق ها برای خلق یک کشتی خلوص آنها بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ادعاهای شک دارم. هنوز مشهود نیست که چاهک اتفاقی محذوف خاشع است را ضلع سود صلیب پایدار است که تو این کلیسا دراز ولیکن برای من وقت حسن را بی بستگی است و رک و روی کنده، من اهمیتی نمی دهند. من اتصال و وایه برای تاریخ ولیکن نگرانی من در مورد کلیسای استخلاص دهنده اندر آنی دارند، آینده دم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.