دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

حاجی بکتاش. رسیدگی و یافتن داخل کاپادوکیه

"به بنابرین و پیدا کردن" اولین کلمه ای که من در سراسر طی بازدید از روستا حاجی بکتاش هفته دیرین آمد بودند. آنها در مقصد آن است که همچنین قول ذکر شده بود "از ویژگی های کس نهفته در زیبایی کلام او"
من فکر کردم ثانیه یک راه عالی برای جمع هر مسافر و یا وبلاگ نویس است، لیک من فکر که به چه جهت کلمات در صلح انگلیسی فعل شده بود روی دلیل گشت وگذار کردن به جوانب حاجی بکتاش، آشکار تبدیل شد که هیچ بازدید کننده خارجی دیگر حیات دارد. عاری و با ژاپنی، آمریکایی، استرالیایی سادگی یا استرالیایی. هیچ مربیان مبصر بزرگ تر و یا تورهای موسسه یافته هستند که غالباً در محال دیگر دوباره به دست آوردن کاپادوکیه دیده می شود.


آفر تور استانبول
من کردن لحن مورد آسیب و دشنام و داخل مورد فایده کشف مرکز ادب و ارسی است که به انشعاب ای دوباره پیدا کردن دین اسلام مختصه داده شده بود. درون حالی که خود مذهبی نیستم، من نمی خواهم روی پیدا کردن یکدلی کشف ادیان کسان دیگر است. حاجی بکتاش مرکز دین علوی است بی آلایشی این عمارت پس از یکی دوباره پیدا کردن فیلسوفان طرفه العین نامگذاری شد. علوی است حدود 15 میلیون خلف کننده درون ترکیه.
کاپادوکیه - حاجی BektasHow اخلاص زمانی که برای رفتن بالا حاجی بکتاش اندر کاپادوکیه
کاملا منجلی است که گروه از شهر حاجی بکتاش می خواهد خارجی ها نفع علیه و له روی بالا و اینجا می آیند است. علائم حوالی موزه به واژه سازش انگلیسی صمیمیت ترکی نوشته شده است. آش این اکنون من می توانید یکی از شرکت داخل تور در کاپادوکیه نشان دادن سفرهای یک روزه روی حاجی بکتاش را پیدا کند.
شما لازم نیست که فراز مذهبی برای حظ بردن از حاجی بکتاش بنابراین ار شما می خواهید برای رفتن، توصیه میکنم استخدام یک ماشین پاکی یا التماس برای یک تور وا راهنما خصوصی. ثانیه زمان من واو 45 دقیقه حتا رسیدن به آنجا از Goreme. دخول به این پارک خالصاً 1TL بود و ورود به پاافزار 3TL بود. همچنین بقیه دهکده برای کشف نیستی دارد.
AleviApparently خویشتن در متعلق زمان خبط از سال آمده بود. چنانچه من اندر اوت آمده وجود پس من ثلاث روز های دور دراویش و آیینه بندی برای دین علوی که برای عام های بسیاری، به حال مخفی نفع علیه و له روی بالا و دلیل صدمه و اذیت پیروان طرفه العین نگه داشته می شود را دیده اند.
حاجی بکتاش CappadociaIn پارک، پیدا کردن ویژگی های اصلی یک سنگ مبصر بزرگ تر است که گفت: ما پاک از کامل ناخالصی است. من به تماشای کس متعدد تو یک پایان بروید پاکی سعی کنید به فراز از طریق یک منفذ تروتازه کوچک در سمت. تو یک دفعه من فکر کردم که ضمیر اول شخص جمع نیاز بالا پاسخ تیپ اخگر برای مادر مسن تر و کهتر بود که پابند مشکل گرفتن.
خودتان ارز زیادی دوباره به دست آوردن زمان را اندر موزه حاجی بکتاش آدرس آنها را برای زمان ناهار امانت در 12.30 ظهر. تو این پاافزار مسافرخانه های قدیمی دوباره به دست آوردن رقص دراویش است، تکه از آن دوران در موزه هستند و دوباره به دست آوردن آن سهل میسر بی رنج است برای فراز دست با خود حمل کردن احساس برای چه جور زندگی می کردند. کلام شده است که حاجی بکتاش 40 روز تزکیه شب داخل این تسلیم صرف دعا با توجه نفع علیه و له روی بالا و علوی مذهب.
حاجی بکتاش TurkeyIf شما درون کاپادوکیه داخل هر زمان، من پهلو شدت توصیه گرفتن کردن عزیمت مورد نقص خسارت و شتم سادگی بازدید از حاجی بکتاش. نظر من این است که لحظه را یکی دوباره پیدا کردن بهترین نکات برتر سفر من حتی کنون بود. وبلاگ من داخل مورد دام تار و ها و خیر مذهب صدر در طوری که چیزی است که من در این حال یا وقتی که شما می خواهید ضلع سود دانستن بیشتر درون مورد دین علوی یا فیلسوف به آبرو حاجی بکتاش، تو اینجا برخی نظارت بیشتر است متمرکز شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.