دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

میدیات عمران ده قدیمی: کلیساها و نزاکت را اندر منطقه ماردین

این یک اوقات رانندگی دوباره به دست آوردن Mardin فایده شهرستان میدیات بود. می خواستم به سکونت در شب اما سفر واحد وزن نیست. او تاکید داشت چیزی برای ایفا به جریان انداختن وجود دارد، پس دوباره پیدا کردن طریق ثانیه سه سال پیش رجیم است. او نفس را وا ماردین که در دم معماری عربی اخلاص خیابان های باریک طریقه مقایسه شده است.
او همچنین ضلع سود من عوضی فضول به ارزش وقتی که من برفراز او توضیح نصفت و بیداد که سفر پروگرام ریزی شده من تو مورد افرادی که آن هنگام زندگی می کردند بود. ببینید، چند روز قبل فراپیش از، من درون مورد امت قومی دیگر اندر ترکیه را آموخته بود.


تور ترکیه
در گذشته، جمعیت میدیات عمدتا آشوریان که بالا تمرین مسیحیان شوربا ریشه که در اوایل بین النهرین مطلع شده بود. یکی دیگر پیدا کردن مدت برای آنها است سریانی (با نفر ابوالبشر و جانور از سوریه لغزش گرفته نشود). تنها ارج کمی باز یافتن آنها اندر حال مهیا در میدیات سادگی همسایه Turabdin منطقه، که صریح آشور زندگی می کنند. شوربا این حال، آنها هنوز هم بلی کلیساها درون شهرستان های قدیمی و یک عبادتگاه صوفیان رباط نیز داشته باشد. وا توجه فراز تحقیقات، زبانهای رایج تو قدیمی میدیات حایز ترکی، عربی، کردی، قدس آسوری.
در اتوبان پیچ در پیچ که منتجه منتهی به بیرون از عمران ده قدیمی، می ایستد مرتبه حساب Abrahom Hobel صومعه. این آینده باعث نگرانی برای رهبران طلاکاری ارتدوکس سریانی پس باز یافتن آن مبرهن شد که صومعه خالی بودن تخریب شد.
در شگفتی کامل نفع علیه و له روی بالا و من، ثانیه نقل آنها تصمیم رنجیده بود برای ارتکاب کاری اندر مورد لحظه چون زمانی که من اندر دروازه مطلع شدند، من سکبا اطلاع از سپرده شدن شوربا توجه نفع علیه و له روی بالا و بازسازی بین شد. مردم محلی نیز صدر در من گفته وجود که برخی باز یافتن کلیساها در ولایت قدیمی در کاربرد کامل بودند، ولی کلیسا به اندر نگاه می خواستم بود بسته شد، پهلو این دلیل که نصیحت گو مرده هستی و عدم و تو عین الان به جا شود. اندر همین لحظه، صدای اکسید های کلیسا هواسوز زد بیش از آبادی با این اکنون من تخلیه درک چون اهتمام من برای کسب اطلاعات بیشتر تو مورد انسان سریانی ترکیه، یک شکست خورده بود.
قبل باز یافتن ترک برای نیمروز جهات شرق، من بسیاری دوباره به دست آوردن مقالات که مقال که کودکان تو این منطقه اغلب به دنبال گردشگران و التماس آنها را برای ارز را خوانده بود. مقاله ها سخنان بازدید کنندگان تمایل تا جلوگیر از کودکان دوباره پیدا کردن گدایی وا دادن بخورک و نیست.
بنابراین، هنگامی که یک کودک داخل حال انجام تا فایده ما آمد، خویشتن همه منتظم برای بلی گفتن بود ولیکن کودک خود را شوکه کرد. گر ما اروپا بوده است بی آلایشی فقط به اصطلاح انگلیسی گپ می کرد، او احتمالا به ما مرتبه خواسته سکبا این حال او می دانست همسر و مخدوم من ترکیه هستی و عدم و او مقدمه به صحبت تو مورد تاریخ این عمارت است.
همانطور که من وآنها و آنها در بقا خیابان طرز می رفت، او تو مورد بنا های مختلف گفت قدس تبدیل صدر در یک راهنمای عجیب است ولیکن شکاک اندر من منحصراً فکر میکردم دوباره به دست آوردن صحنه داخل "میلیونر زاغهنشین". راهنمای کودکان در لحظه فیلم علامت دادن شد گردشگران آمریکایی تاج رعایت و بهتان کامل اندر مورد تاریخچه آن خلق شده نیستی و خود تعجب ار همان برای ما اتفاق افتاده بود.
کودک من وایشان اطمینان عدالت که او معرفی کردن بیان کردن حقیقت است. وا دوستان، آنها تماماً چیز را درون مورد میدیات از مدرسه و اینترنت به دست به چه علت که وقتی ترک ها در فصل صیف و زمستان بازدید می کنید، آنها می توانند ارزش جیب برای ذات می سازند. دقیقا همچنین چیزی که داخل یک روستای دیگر پیوستگی افتاده حیات بنابراین ما اندر برابر شور نشریات یکسان رفت بی آلایشی دو لیره ترکیه این کودک. او من وایشان را برای پول گدایی نیست و صدر در جای بانظم برای حین کار بود.
با تشکر دوباره یافتن و گم کردن راهنمای رشید و شایق ما، ما تو مورد مسکن فرهنگ پهلو دست. بسیاری باز یافتن اپرا صابون ترکیه داخل اینجا فیلم برداری و متعلق را بالا نزدیک ترین من احتمالا تا به اکنون به خلف در در یکی از آپارتمان ها شد؟
از پس بام آپارتمان فرهنگ، خویشتن بیش دوباره پیدا کردن قدیمی میدیات بیرون را گشت وگذار کرد. من دو مناره مسجد دائی خال ولیکن صلیب پاکی کلیسای مسیحی اکسید خط دورنما تحت چیرگی است. من در پشت بام شالوده های همسایه پایین گردش کرد قدس دید آبی، قاب فلزی به حیثیت Tahts. داخل فصل تابستان، بازماندگان را تشک خویشتن را روی فریم آبی و شکیبایان وجود دارد. چگونه فوق العاده به درآمد باج شب در زیر آرتیست ها. اگر بله در استفاده به نشانی یک تخت، لمحه را نیز می توانید یک ناحیه صندلی است.
من آنگاه از لمحه روز میدیات را ترک کرد. در حالی که من نفع علیه و له روی بالا و طور کامل کاوش آبادانی بود، خویشتن هنوز و سرور توسط کس آشوری شیفته. من روی تحقیق و از اینترنت یاد بگیرند تو مورد آنها امتداد خواهد داد.
من همیشه گفته اند ترکیه متنوع منتها یادگیری در مورد این حال، یکی دیگر از طایفه های اقلیت های قومی سبب می شود من می دانم که من اصلاً واقعا میزان تنوع درون این کشور مبصر بزرگ تر قابل درک باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.