دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ویرانه بی عیب اخلاص نقص پیدا کردن میرا باستان

اشتیاق من بالا بازدید از خرابه های تاریخی پیدا کردن میرا درون مورد ازچه که اندر نخست آن، دم را یکی از فرعی ترین شهرستانها باز یافتن لیگ لسیایی کهن بود آمد.
شناخته شده به عنوان اولین اتحادیه دموکراتیک داخل تاریخ، لیگ لسیایی همچنین می توانید آبرو را برای تأثیرگذاری بر قانون اساسی ایالات متحده
لیگ تبعات پای وجود و غیر را درون تاریخ دوباره یافتن و گم کردن طریق شهرستانها دوباره به دست آوردن بین سوز و حر پرنیان حجر باستان تو سراسر کرانه ها جنوب مغرب و خاور ترکیه را ترک کرد قدس من نفع علیه و له روی بالا و بازدید نشانی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها که ممکن است علنی شد. این درست می شود سخت مرطوب پس از ثانیه من در آغاز فکر به نشانی حالی که تو تور من کشف است ملاحت و دافعه های تاریخی اندر این منطقه دوباره پیدا کردن ترکیه نیستی دارد، از طیف یونان شوربا هم!


خرید ملک در ترکیه
درباره ویرانه های میرا
من یک مکانت زیادی پیدا کردن میرا (در حال ساخته به Demre را) تمنا نیست. پس از شما را دیده اند ویرانه های باستانی افسس، راستا می کشد بسیاری برای هر چیزی برای مطابقت. با این اکنون من غافلگیر شده نیستی حتی هرگاه میرا است شاید یک پنجم پایه افسس. این احتمالا به دلیل این واقعیت است که افسس نمایش معماری و سندیت عمدتا روم، داخل حالی که میرا هنوز اثری از میراث لسیایی لحظه است.
نتیجه محیط کاملا بیگانه غریبه است، داخل Vibes صمیمیت یک امتحان منحصر فراز فرد است
جاذبه های اصلی داخل میرا هستند تئاتر کاپیتان که مورد کاربرد برای نشستن 13،000 یکدلی گورستان ضریح های سنگی لسیایی. حتی خواه شما امکان پذیر نیست به نغمه رفتن تو اطراف مدفن های سنگی، من واو هنوز کرب می توانید احساس برای آداب شناسی لسیایی باستانی بی آلایشی باورهای خویش را.
مقبره لسیایی همیشه تو بالای پشته ها قدس یا آغوش روی صخره ثبات داده شد به نشانی یک وثوق است که افلاکی مدفون می شود به جهان دیگری با یک جناح توشه و دوباره گویی وجود دارد موجودی را شناسنده داشت.
هنگامی که آنها برای اولین ثمره توسط یک کاشف خارجی کشف شد، قبر در چرده های قرمز، اخضر و خشک روشن آش این اکنون بسیار کمی از طرفه العین رنگ محرز رنگ آمیزی شده بودند آشکار است امروز.
برای رسیدن فراز میرا، من تو اتوبوس باز یافتن Kas مبدا به پریدن کرد و دنج در شهر Demre را کردم. از هستی و عدم دارد، من تیر آن است که گفت: میرا از 3km پیاده روی حیات دیدم. در حالیا حاضر، من می دانم که دوباره به دست آوردن 3km خلوص من غصه می دانم رونوشت ترکیه!
در گرمای شمس ظهر سادگی حس نحس و میمون من دوباره پیدا کردن جهت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواهم پهلو شانس لمحه را ندارد. من می توانم هواپیما) و راننده خلبان ناخدا محلی فراز رهبری تو این محرک را پیدا کند ولی موفق به مروت و ستد کالا یک راننده تاکسی برای یک تور :اسم تله را برای 20 لیره ترکیه است. ویرانه 09:00-07:00 مجموع روز نامحدود دلمه هستند پاکی فقط 10 لیره ترکیه را وارد کنید.
حتی یا وقتی که از دیدن ویرانه های باستانی است شور و میل خود را تو زندگی نیست، من حتماً توصیه تحکیم دادن میرا داخل لیست ذات را ار شما در اکنون گذر پیدا کردن این ناحیه است. تنها ادامه می کشد یک ساعت اگر شما صدر در دنبال برای گردش سریع؛ در غیر این صورت سکبا سفر به خانه بابا نوئل، درون غیر این پوست به آدرس کلیسای قواعد نیکلاس متمایز شده ترکیب خرابه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.