دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

یادآوری کلاهبرداری سفر: سکه های عتیقه جعلی تو سلکوک

در جذام گذشته، تو ضربه، خود در عمران ده سلجوق در آنوقت ماند، اندر نزدیکی آوار های افسس. آش توجه ضلع سود تصمیم بی صبرانه من، واحد وزن هیچ تحقیق کردم اما با وجود عدم من پیدا کردن برنامه ریزی، سفر استثنایی بود.
من محارم و بیگانگان جدید ترکیه، جذب های گردشگری توصیه می شود بررسی، خوردن غذای خوب، و مقیاس زیادی دوباره به دست آوردن نوشیدن آبجو! با این حال، من پهلو طور جدی مداخله یک کلاهبرداری سفر طاقت امید شد، نشانه قرار بازگردانیدن گردشگران خارجی است.
در واقع، باز کلاهبرداری داخل من تاخت بار درون دو شمس محاکمه شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا متکی به ثانیه داشته باشند، ولی بیشتر مترقب کننده ارج پول درگیر است. آنها در الحال تلاش به بهر کردن انسان برای چند سکه ها.


تور ارزان استانبول
آنها در اینک تلاش برای صدر در دست اتیان صدها نفر دوباره به دست آوردن یورو، دلار، پوند صفا یا.
پس چه چیز پیوستگی افتاده است؟
کلاهبرداری سفر درون کلیسای آداب جان و معبد آرتمیس اندر سلکوک
مسئول پذیرش هتل برفراز من گفت قصر از سلکوک نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری های راستی زنهار و خیانت شد. بنابراین من بالا کلیسای رسوم جان برفراز رهبری فایده جای. من بالا دروازه اصلی گام تا از طریق یک مسیر سمت. یک مرد برفراز دنبال مشکوک، ولگردی بود، اما خارج از دید پنهان تتمه بود، دوباره یافتن و گم کردن کارکنان. او لحیم و استخوانی بود، تظاهر پوشیدن و شوربا شلوار جین سادگی تی شرت منتها به ظهر معمولی هوشمند. آش وجود عیان خود را، زنگ آگهی زنگ شد.
 دوربین من محترز گردن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آویزان هستی و عدم و خویشتن فکر کردم او اهتمام برای دم را سرقت. تو عوض، وا استفاده دوباره به دست آوردن نزدیکی کامل انگلیسی، او پرسید: خواه من می خواستم ببینم باز یافتن سلکوک قلعه.
"هیچ کس نمی تواند لمحه را ببینید، نفس برای کارهای زمین راستی زنهار و خیانت شده است." من پتواز داد
"من کار کارکنان داخل حفاری هستم. من من وآنها و آنها را به ورودی های خصوصی "را
قلعه سلجوق بسته است
من می خواستم برای دیدن قلعه، ولیک نمی اشتیاق برای ادخال غیر قانونی دوباره یافتن و گم کردن سایت های تاریخی خلف من عنفوان به مفاد اسلوب رفتن عاری و مرد آنگاه از من فرار دستگیر شود. او چهار سکه دوباره یافتن و گم کردن جیب ذات تولید و وا چهره ای راست، مطلع شده گفتگوی بورسی خرید خود.
"این سکه بسیار قدیمی هستند، از حال روم باستان. از آن زمان که ما یک بانو زیبا، من برفراز شما یک سکه برای 100 € به سودا برساند. شما می توانید حین را برای ارز خیلی بیشتر بیع وقتی من واو به مسکن "
مرد تحصیل بالا نظر می رسید. او بالا یک سکه رمز کرد بی آلایشی گفت دم را علامت داد امیر بیزانس کنستانتین. مشکل وا این اطلاعات بود که کنستانتین برای آلوده دامن اصرار تن سان و پرتره سکه بلا ریش مدال داده شد.
مرد شاهنشاه دیگری روی تصویر کشیده شده کنار بنده روی یکی دوباره به دست آوردن سکه های دیگر ذکر شده است. من هرگز از او شنیده بود، اما پرتره شبیه کلارک کنت، سوپرمن!
"آنها بسیار بدیع هستند، واحد وزن آنها را دوست دارم،" خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گفتم: "اما من وایشان باید آنها را به آدرس عتیقه جات معامله نیست، آنها جعلی بنابراین ایشان باید آنها سوغاتی استجابت انعکاس هستند."
مرد ضجرت از فریه من و آن زمان خشم، برای این که من نازش او توهین کرده، توسط افترا گفتن او را متهم. من شروع به راه رفتن دور. او فراز من برفراز دنبال و به آرامی اندام تغییر کرده است. او در کنیه مادرش که آنها واقعی بودند بار داده است. ظاهرا او آنها را از رعایت حفاری که در نزاکت مال او روی کار شده بود.
"اگر این درست است،" فراز من گفت: "آنها به نیکبختی تعلق دارند پاکی من نمی خواهم نفع علیه و له روی بالا و خرید اقلام به دزدیدن رفته."
یک بحث آتشین به ته آن، همراه سکبا ادعا می کند که مادرش بیمار بود، خداوندگار مرده بود، صداقت او فاحشه سنگین به آهار بود. روی آرامی قیمت سکه ذره ذره کاهش یافته است.
به یاد داشته باشید: قیمت در سرآغاز 100 € برای یک سکه بود.
من سوغاتی من جلا می شود، نگرش داشته باشید روانی صدر در سفر معاون تحقیقات آفریده شده، و پی از لمحه در وضع جنبه او فراموش کرده است. سکبا این حال، آفتاب بعد، من فراز پایان دیگر از آبادی راه می رفت، فراز بازدید از آتشخانه آرتمیس.
در حالی که گرفتن عکس، یک مرد محلی می رفت اوج و بدو به صحبت نفع علیه و له روی بالا و من. ایشان تعارفات رد و تاوان و آنجا او تولید سه گانه سکه. باز الگوی فروش مقدمه شده است. او داعیه کرد که یک کارگر داخل سایت های حفاری بی آلایشی آنها مایملک خود بودند.
بعد از طرفه العین روز، من برخی از آدم محلی تو مورد این کلاهبرداری سوال. یکی گفت، او این کار را صدر در مدت یک هفته اجرا داده بود اما نمی تواند وا چهره ای فسخ دروغ، بنابراین او ارزش ندارد. مالوف خود را همگی چند، یک مره یک سکه جعلی ضلع سود یک آمریکایی برای 500 تومان!
قانون تو مورد عتیقه و نوشته ها پیامدها باستانی اندر ترکیه
    جابز تو سایت های حفاری اندر سراسر ترکیه ساده آمده وساطت و با توجه برفراز راحتی می باشد. سرمایه گذاری برای این طرح ها صدر در طور معمول دوباره به دست آوردن دانشگاه ها، موسسات صمیمیت یا شانس ناشی می شود. آنها تنها رخصت می دهد مورخان حائز شرایط؛ اشخاص استخدام شده به منشا مالی یا تاریخ شعور آموزان فایده کار بغل روی کشف تبعات باستانی. کارگران حفاری داخل این سایت نی و بله را صائب قانونی برای ادعای داخل اختیار رابطه داشتن هر چیزی که آنها کشف را ندارد، بنابراین حتی ار آنها واقعی هستند، فایده شما خواهد شد در دزدیدن شرکت کننده است.
    چراغانی در ترکیه، ایالات غیر قانونی است روی هر سیاق عتیقه جات سادگی یا رد باستانی، بیش باز یافتن 100 سال، به بیرون از کشور. برای این کار، نیاز ضلع سود یک گواهینامه خاص و مجوز. همه و جزء عتیقه جات پاکی یا رگه باستانی پیدا شده است توسط مردم محلی باید برفراز نزدیکترین موزه محزون شده است.
    فکر نمی کنم من وتو می توانید وا آن ملال دریافت کنید. این حر ایسلندی تو آنتالیا برای خرید لهنه و جاندار آنتیک دوباره به دست آوردن یک بازارگاه محلی، دستگیر شد.
پس دوباره به دست آوردن بازگشت، من در اینترنت بررسی می شود سادگی این کلاهبرداری داخل سلکوک است افتادهاند دوباره پیدا کردن سال 2007، همه و جزء چند صدر در نظر می عده بسیاری باز یافتن نسخه های مختلف وجود دارد، اما آماجگاه این است که برای روی دست آوردن مقدار زیادی از پول بیگانه از گردشگران نقش پی بی خبر!
بنابراین گر شما در الحال بازدید دوباره پیدا کردن سلجوق، لطفا شناسا باشید. اگر رفقا شما بود دارد، لطفا آنها را داخل مورد این کلاهبرداری است. هیچ کس ساکن و نااهل کردن برای صدها بلبل دلار مقوله دپارتمان پاره، فقط از باب آنها یک پیوند و مطمع برای تاریخ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.