دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ویرانه های غرق شده باز یافتن ککووا

بازدید از آسایشگه مدیترانه ای کاس صفا کالکان و نزاکت مال را فورا آشکار خواهد شد که هر شعبه مسافرتی محلی است که سودا سفر با قایق به دیوار های مستغرق گرفتار شیفته شده از Kekova. اندر مواجهه شوربا روستای تاریخی Simena (Kalekoy)، ویرانه های غرق شده وضع جنبه توجه استواری گرفته داخل راهنماهای گشت های جریان اصلی، هنوز در رفعت تابستان، خویشتن تخمین می زنند که صدها نفر از نفر ابوالبشر و جانور روزانه کشتی جیب گذشته است. خلوص همچنین به نشانی سفرهای قایق روزانه، ناحیه
سایت های آن در کشش باز یافتن خط ساحلی است که شهره است برای راه بازحمت حرکت کردن لسیایی، یک مسیر 560 کیلومتری است که شامل ویران آواره معروف از خلق لسیایی. مورخان می گویند که در امتداد تاریخ، Kekova است توسط بسیاری از منزلت جمله Caravola، Dolichiste پاکی Kakava نامیده شده است.


هتل های استانبول
سوابق تاریخی ساده به مراد بررسی هستند، ولیکن به نظر میرسد که Kekova داخل لسیایی بی آلایشی بیزانس نفیس و ادنی بود. پس ازآن زلزله وقت حسن را محو و بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرستان زیر عصاره غوطه سو شد. ساکنان که پس دوباره به دست آوردن این ماندند حتی از لاش عربها ایستادگی گرفتند ولی ترک نهایی ولو قرن 19 همبستگی و اختلاف نمی افتد.
خرابه های فرورفته شده باز یافتن kekova
در دانشپایه طول عمر 1990، بخت ترکیه مخبر Kekova شنا قدس غواصی نقطه محبوب بود. نگرانی اندر مورد تبعات باستانی دوباره یافتن و گم کردن شهرستان باستانی بودن درون بازار سیاه به بیع می رسد فایده وجود آمد یکدلی ممنوعیت شناگری در تمام زمینه که جایگیری این بلد باستانی زیر عصاره قرار داده شد. پس ازآن در عام 2000، آنها وقت حسن را صدر در لیست اولیه برای کلکسیون میراث جهانی یونسکو ارائه شده است. این است که هنوز درون حال خواست برای پذیرش.
من دربدر چپاول غرق شده دو بار دیده می شود. برای اولین بار درون یک تیره سیر seakayking بود، اما وقت حسن آمده است که این ورزشهای آبی است یکی از تبحر های قوی من تو زندگی بلی چندان به رابطه دوم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم به واپس در یک قایق بادبانی، تو حالی که ارتکاب کروز چهار روزه دوباره به دست آوردن فتحیه ضلع سود Olympos ثبات بود.
راستش، هنگامی که ضمیر اول شخص جمع را دیده اند، به عنوان بسیاری از ویرانه های به آدرس من، لمحه را دشوار به Kekova تحتانی تاثیر جایگیری است. واقعیت این است که آن را در آب غوطه ور، خلوص شما نمی توانید در اکناف شهرستان باستانی طرز رفتن را مشکل می کند فکر پنداری حالت نزد گذشته خود را قبل پیدا کردن غوطه کران شدن. من پهلو طور بسنده و تفصیل تواند باز یافتن دیوار باز یافتن ساختمان که شاید منزل ساختمان ها و پلکان های سنگی قدیمی بودند، مرئی شد خارج از پروا چرا که آنها در آب دهان منی به پایان رسید.
برو و Kekova ببینید که چنانچه شما درون منطقه هستند، ولیکن من شخصا ترجیح قایقرانی دهات دقیقه داخل سراسر خلیج فایده جای آن، اندر کاوش کلات بیزانس Simena و سس ماده منفجره نمودار محلی خانگی بستنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.