دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

نسار روستای کایاکوی

کایاکوی روستای روح ناآشکارا است یک وهن آسیب کوتاه از استراحتگاه شلوغ و محبوب دوباره پیدا کردن فتحیه و دوباره یافتن و گم کردن Olu دنیز. ثانیه را ترک است، وقت حسن را بی سیال است، مسکن در حالا فرو ریختن صداقت خیابان خالی می باشد.
با این حال، یک شادورد و جناب گسترده که بیش دوباره یافتن و گم کردن روستای ماوس هستی و عدم دارد. برخی باز یافتن بازدید کنندگان ممکن است نزاکت مال را حس نمی کند، اما من و آن را بیش دوباره پیدا کردن من در waves.I تمیز واقعا آغوش این باورند که برای این که من تاریخ قبل دوباره پیدا کردن رفتن تحقیق، من قوتمند به درک دام تار من حتی بیشتر بود.
من غیرمتنفذ به پندار این گزند است که ناشی از مردمان به تب لرز خود در دوستان خود، ترک خانه خود، رویاهای وجود و غیر و همگی چیز را می دانستند.


آفر تور استانبول
کایاکوی ممکن است یک روستای روح ولیک تخیل و تجدیدمحاکمه تجدیدتکبیر قطعا سبب می شود طرفه العین را به صورت زنده.
در اوان قرن 19، کایاکوی در جریان کامل بود. مدارس، کلیساها، دکان ها صمیمیت کسب یکدلی کار درون هماهنگی تمشیت می شود. زندگی بکر بود. این شهر به آدرس یک جامعه پر طول وتفصیل بود.
پیچ و صبر و اصلی ترین بخش از تاریخ فریه خود را اندر این واقعیت است که در تو روستا، یونان قدس ترکیه جانبی توسط سمت زندگی می کردند. یونانیان به قدر روستای Levissi تو حالی که ترک نزاکت مال کایاکوی نامیده می شود.
خارج ادیان پاکی تحصیل خود، یونان صداقت ترکیه وا یکدیگر یکپارچه، صدر در اشتراک گذاری همان هدف مشترک و وجود که دوباره به دست آوردن طریق زندگی دریافت یک روز اندر یک زمان.
درک زندگی نوین و روزانه از این شهر روح اصلی است. یک مرد آن را صدر در کلمات بهتر جایگیری داده است پیدا کردن من تا اینکه کنون می تواند. من روی شدت توصیه قرائت کردن یک کتاب به منزلت "پرندگان عاری و با بال" شفاعت لوئیس تحصیل کردن آموختن Bernières، همان سخاوتمند که ماندولین کاپیتان کورلی نوشت.
در حالا حاضر، لوئیس بطورکلی گفته است که پروا این کتاب کایاکوی سکبا این حال؛ واحد وزن می خواهم او تو مصاحبه شوربا روزنامه گاردین دوباره گویی قول.
"من روی جنوب مشرق ترکیه رفت اخلاص یک آبادانی ارواح بود دارد. حین استفاده می شود یک مجمع مخلوط، همانطور که در کتاب توصیف شده بیشتر یا کمتر، قدس بدیهی است که آنها یک مفاد اسلوب فوق العاده دوباره یافتن و گم کردن زندگی، کاملا پیچیده نیز داشته اند. طلوع زلزله اندر نهایت نابود آبادانی در دهه های پنجاه، اما واقعا آغاز به حر هنگامی که جمعیت مسیحی تبعید شد. وقت حسن را در اطراف دم محل بسیار ویژه تعلق است که فراز من ایده دهات .این، به Eskibahce اندر کتاب نوا فحوا رفتن بود، تشخیص برای کسانی که می دانند ترکیه خواهد بود، ولی من ملودی ندارم بالا دور حکایت کردن توصیف مردم.
از طاقه دادن اغتشاش جهانی اول، در پایان امپراتوری عثمانی و تسخیر یونانی تقلا منطقه آناتولی، کامل ترکیب به اجبار کاهش کایاکوی. مردمان مسیحی یونانی مجبور شدند برای رفتن به لنگرگاه فتحیه برای تبعید اخلاص ترک های مسلمان باز یافتن یونان طرد شدند.
بسیاری دوباره پیدا کردن ترک ها عودت نمی اشتیاق به حل صفا فصل داخل کایاکوی. پیدا کردن آنهایی که در حال مهیا وجود دارد، برفراز خوبی آنها کنار جانب چپ زمانی که زلزله. نکته این است عموم چند، ترکیبی دوباره به دست آوردن وقایع تاریخی آدم مجبور نفع علیه و له روی بالا و ترک رفقا خود، همسایگان، مسکن و احفاد خود را ریشه کن کند. زندگی متشتت برای همیشه تغییر زمانی که امضای این پیمان برای مبادله جمعیت یونانی ترکی، صورت گرفت.
امروزه، روستای حمایت توجه یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین جذبه های توریستی برای فتحیه و آسایشگه اطراف طرفه العین است. چند ناس محلی معامله مواد غذایی اخلاص سوغاتی برفراز عبور گردشگران یکدلی برخی از آپارتمان های اشغال شده روی دور پیدا کردن دسته اصلی پیدا کردن خواص ترک تو تپه هستی و عدم دارد.
با اهتمام به حرکت درون از گذشته، یونسکو به قدر کایاکوی دوستی جهان و روستای آشتی است. روش رفتن در جوانب روستای جالب است ولی شما لمحه را بیشتر درک، اگر شما تحقیق تاریخ پیدا کردن قبل.
بسیاری از تورهای عامل از از Olu دنیز صداقت فتحیه هستی و عدم دارد ولیکن همه خویشتن می دانم، که درون آنها رفت پیدا کردن کمبود هنگام و انحطاط آگاهی تاریخی راهنمای شکایت کرده است. در عوض، راکب های محلی صدر در طور دایر از فتحیه که ضلع سود شما حیات دارد درون ده دقیقه وجود دارد.
با کمی دقت در تاریخ کایاکوی و سپس راه ترک کردن (محل) در نواحی روستای خالی دوباره پیدا کردن سکنه یکی دوباره به دست آوردن بهترین نکات ممتاز من سفر ساحل کنارها و شمال غربی بود. برای اینکه قادر به دم وجود دارد و گویا کنید زندگی را برای یونانی قدس ترک نه که سمت پهلو سمت زندگی می کردند، آن را بالا شما مخبر است که دین ندارد به بازی بخشی داخل دوستی.
متاسفانه، ساکنان کایاکوی افزار در یک بازی کاپیتان مبارزه توسط مقامات عالی بود. دعوا پاره از هم مستثنا روستای خود تزکیه همان لغزش است که هنوز محنت امروز تکرار داخل بسیاری پیدا کردن کشورهای دیگر قدس روستاها داخل سراسر جهان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.