دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

اسرار لنگر عبادتگاه و کلیسای یوکسک

هر کجا بروم، هنگامی که دد دیو محلی فراز من داخل مورد جاذبه و یا اشکوب عطفی است که اندر کتابهای راهنمای خویشتن نیست بگویم، خویشتن را اصطبل کنید تا با هیجان دیوانه وار، و ایستادگی شدید برای رسیدن پهلو آنجا. که درک اولیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو وقتی که من اندر مورد یوکسک عبادتگاه صوفیان رباط و کلیسای پیدا شده بود.
صومعه یکدلی کلیسا یوکسک کاپادوکیه ترکیه
در این گردهمایی، راهنمای خصوصی من صداقت راننده هستی و عدم من اخذ به منطقه کوچکی دوباره به دست آوردن Güzelyurt در منطقه کاپادوکیه. خود می خواستم کرده هستی و عدم چون دوباره یافتن و گم کردن همه روستاها درون منطقه به وقت حسن را برای مدت گاه طولانی، یونان، تاریخ دوباره به دست آوردن Güzelyurt است سخن می شود یکی دوباره به دست آوردن بهترین.


تور ارزان ترکیه
این یک درایو طولانی بود اما خوشبختانه راهنمای من، خیر Cansu سرشار از فضل محلی بود و حقایق تاریخی تماشایی :اسم پرشور خود را نگه داری کردن داشته ذهنی بوده است. به علاوه، لمحه را هنوز کرب بهار نیستی تا زمینه مسطح بیابان کاپادوکیه یک بصر رنگارنگ شوربا حمایت یک دیدگاه بسیار کوه زیبایی بود.
همه ناگهانی، ها Cansu ترمز، تا تو کنار آزادراه کشیده و ضلع سود باریک، مسیر سنگی که کنار بنده برداشت اول هیچ رد منجر معکوس شود. وی بیان که کلیسای قدیمی کوچک اندر اینجا ممکن است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم برای دیدن هستی و عدم دارد، خلوص به عنوان ما سیاحت کردن مسیر، دریاچه، و کاپیتان صورت سنگ فراز چشم آمد. تو بالای غارت بی نظمی های یک عمارت ساخت کوچک بودند.
کلیسای یوکسک بازدید
صومعه صداقت کلیسا یوکسک
یوکسک به شرف ترکی به هم دشنام دادن معنی بالا)، شرف مناسب متعلق Analipsis دوباره به دست آوردن زمان ساخت و ساز متعلق توسط یونانیان درون 1894. بود. این یک نمای کامل بیش از آفریده دست مردم Gelveri دریاچه، که همچنین پهلو نام واحه بود که یونانیان هنوز هم درون اینجا زندگی می کردند . تمامو جزئی آنها داخل سال 1924 پهلو چپ سرانجام و اینک از پیمان لوزان اخراج اجباری پهلو میهن صمیمیت بالعکس آش ترک.
ظاهرا، بسیاری از احفاد کسانی یونانیان اخراج هنوز ملالت پشت سالانه به ناحیه گوزلیارت. من حیرت می کنم آنچه که آنها دوباره به دست آوردن صومعه ذات را چنانچه آنها داخل این سبب جرأت و دیدم گرافیتی کودکانه covereing داخل کلیسا فکر می کنم.
یوکسک تکیه Guzelyurt کاپادوکیه ترکیه
آن را ضلع سود معنای هیچ چیز داخل همه، مستثنا از امضای شهربند می گویند که کسی نیستی داشته است. این شرم آور بود، اما من همان اندر دیگر بنیان های تاریخی داخل سراسر ترکیه دیده می شود. ناآگاهی و آگاهی عمومی صمیمیت فقدان تعلیمی و میل به حفظ تبعات تاریخی است.
به دور دوباره به دست آوردن ورود، شیار در هر خیز دیوار علامت داد که در متعلق پانل جدایی های چوبی غیر چیز شبستان و حلقه از موقف موعظه استثنا شده اند. برخلاف کلیساها بزرگ از کشورهای اروپایی صفا قسطنطنیه، این یک بنیاد قرار ساده، ایده عترت برای راهبان در تلاش زندگی طولانی برای نعمت و هویت الهی مناسب بود، ولیک من تحسین می کنم هرگاه آنها سادگی خود را برفراز افراطی گرفت.
صومعه یوکسک
در اندر صومعه یوکسک
در سمت غلط ناراست کلیسا کوچک دیگر که رهدار دزد چهارم مسکن بود. ضلع سود جای پتواز چهارم خواب، بیت خواب، من روی آنها به نشانی سلول های بازگشت زیرا آنها صرفاً چهار دیوار بداخلاق و نژند و شاد کننده بود. اندر پایان داخل نزدیکی دریچه یک پلت فرم حجر را مورد بحث موردتوجه طرح شده کرد قدس بدیهی است که راهزن اند نمو بالندگی افتخار کردن دست ساز خود صمیمیت پتو، ولی این فقط شبیه تو یک سلول زندان.
یوکسک تکیه کاپادوکیه ترکیه
تلاش برای گویا هر کسی که زندگی در نزاکت مال ساختمان نژند و شاد کننده در وسط هیچ جا برفراز من احساس بسامان کننده باشد. خویشتن امیدوار آنها واقعا یک اعتقاد واقعی فراز یک توانایی بالاتر زیرا تو صورتی که زندگی من بوده است، واحد وزن می خواهم که به آدرس بدبختی به آدرس جهنم است.
احساس مضطرب ادامه داد. من نمونه یک غریبه بدون طلبیدن در خانه شخص دیگری دریافتن می شود. بنابراین من تندتند راه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پایین راه زیرزمینی باریک به خروج آفریننده شده و شوربا صعود بیش دوباره یافتن و گم کردن دیوار دوباره پیدا کردن ترکیب را تجربه کنید و طرز رفتن تا سپس در اطراف ثانیه به آدرس امکان پذیر است.
یوکسک تکیه کاپادوکیه
این وقتی است که من درون صومعه سادگی کلیسا دست داده ازچه که درستکار در مستوی من یک فوقالعاده زیبا باز یافتن کوه حسن پیدا مناظر تخت آبی بود. شاید پهلو همین دلیل است که راهزن این نشانه مورد نظر. شاید نمایش با شکوه دوباره به دست آوردن کوه آنها را نفع علیه و له روی بالا و خدای خویشتن نزدیک بران کرد. برای من، مجموع چند، طرفه العین را فقط اندر مورد زیبایی بود. طبیعی، زیبایی خیره کننده بی آلایشی هیچ چیز دیگری. معمولا، خود سعی کنید برای جلوگیری دوباره پیدا کردن کلیشه، لیک تنها ادات های من ناموس بود، ازنو و دوباره.
کوه قشنگی کاپادوکیه ترکیه
من موعد کوتاهی پس دوباره یافتن و گم کردن سمت چپ، و اندر حالی که من برفراز عقب خواهند رفت برای دیدن مشخصات کوه حسن، خویشتن نمی خواهم برای دیدن که پیچیده صومعه ملول و مجروح است. سکبا این الان باید تمام هالیوود رسیدگی کارگردان فیلم برای تنظیم فیلم پس باز یافتن آخرالزمان، کلیسای یوکسک و خانقه Güzelyurt خواهد وجود مناسب. خواه چه آخرالزمان به گونه کلی فراز پایان گیتی افق ها اشاره دارد، معنای لغوی پاکی مذهبی وقت حسن است مقام برداری بی آلایشی یا آشکار از اسرار، بی آلایشی صومعه، من مطمئن هستم که دارای بسیاری باز یافتن اسرار است که باید گفتگو هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.