دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

فاطمه تیزه باز یافتن بیپازاری: یک مدل نشانه های مکاشفه وحی القا بخش برای زنان

فاطمه Teyze یک مونث و ذکر محلی دوباره یافتن و گم کردن بیپازاری است. وقتی برای اولین میوه بنه او را دیدار کرد، من فی الفور زودگذر اعتماد به وقت حسن او را بی میل بود. گر شما نیز پست این پندار که زنان ترکیه سرکوب شوند، فاطمه Teyze به آدرس مثال کامل صدر در سرپیچی که کلیشه معمولی است.


تور ترکیه
او سرور یک کافه موفق درون شهر. بشره خود را غلام روی بیلبورد حاصل مغازه ذات را پوشاندند خلوص او نفع علیه و له روی بالا و تازگی به حیثیت "فاطمه Teyze" را به آدرس یک آبرو تجاری امنیت به اطمینان رگه شود که هیچ کس نمی تواند به عقب کنیز قوش کار متعسر او پاکی موفقیت پیگگی.
کافه او رغبت داشتن به چیزی است. متعلق را در خدمت امرار غذایی ترکیه سنتی مانوس gozleme، باقلوا اخلاص سرما. آزگار خانواده کار می کند وجود دارد صمیمیت هنگامی که من آن هنگام از ثانیه روز بازگشت، حتی شوهر هم او وحی اجرا شد حکومت توری یک بلوک باز یافتن پنیر.
در حالی که من این شانس را ضلع سود حفر کردن عمیق در درون شیوه زندگی او، به دنیا خارج فاطمه Teyze همه را دارد دریافت کنید. یک خانواده مونس داشتنی متشکل از 3 کودکان خلوص 8 نوه، شوهر دلسوز، یک کسب و کار منتصر یک شخصیت گرم ازمد افتادن کره زمین کمک می کند که به راحتی غصه صحبتی آش غریبه ها
او همچنین دارای یک فراوانی از انرژی طبیعی و راغب است که من صرفاً می توانم سرانجام و اینک از نوشیدن بها فراوان پیدا کردن ردبول اضافه اوری. همانطور که من بالا پشت کافه او طرز می رفت، عنایت من آش عکس های سیاه صداقت سفید غلام روی دیوار استنباط شد. وقت حسن را باز یافتن او یکدلی همسرش را درون روز عروسی خویشتن سال نچ پیش بود. فاطمه Teyza شد آش پوشیدن فیس های سنتی bindalli دوباره پیدا کردن بیپازاری.
فاطمه Teyze پاکی همسرش
چه ضلع سود من خورده هر چند بیشتر دوباره به دست آوردن همان نگاه تکیه گاه به نفس در آگاهی او بود. او منحصراً یک بتول جوان ورا آنگاه از نفس بود، ولیکن در آن عکس، من درون را دیدم تعیین کرده است که او جلو برای ایجاد یک زندگی دوباره یافتن و گم کردن موفقیت است.
فاطمه Teyze ازدواج
آیا ممکن است که فاطمه Teyze است که واقعا اندر زندگی مالامال برکت. به نشانی مادر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می گویند، برخی از کس در جهان ما است که می تواند تو یک بشکه گه کاهش و هنوز تا اینکه بوی گل رز وجود دارد. من ازاصل فاطمه Teyze ازنو دیدم لیک روز بعد، من تور موزه بودن بیپازاری و در آلبوم لباس عروس، بغل روی دیوار که عکس سیاه سادگی سفید بود.
من متصدی پاچپله مورد وقت حسن پرسید. این ساختمان استعمال می شود یک منزل ساختمان و در لمحه روزها، هر استه از یک خانواده با هم زندگی می کنند. این مسکن که در حین فاطمه Teyze زندگی می کردند پاکی پیوستن به شعایر بود، او یکدلی همسرش را به آدرس تازه weds بهترین حجره در آپارتمان داده شده بود.
فاطمه Teyze درون موزه زندگی
یا نه، دستاوردها فاطمه Teyze داخل زندگی هستند زیرا از طالع و یا کار سخت، او یک مدل حاصل الهام جزء برای همه اناث است تزکیه من به آدرس نوشتن این کلمات، من ناگهان شناسا شدم که او چه است که خویشتن نمی کنند.
او یک تعادل تو زندگی بین کار، سلاله و بازی پیدا کرده است. به عنوان یک انثی غربی، خویشتن بیشتر یا کمتر نیستی همه چیز را ضلع سود من کنار بنده روی یک عزم دست، تو عین اینک من غیرمتنفذ به انجام همان است. این چیزی است که واحد وزن باید تو تلاش برای رسیدن به.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.