دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آزمایش حمام ترکی

عارف و سخن فهم شگفت انگیز به اعتبار: مولانا یک ثمره گفت که "عشق نمی توانمندی توصیف کرد. باید طعم شود ". او گفت: این کلمات بیش باز یافتن 700 سال پیش، درون عین حال بشر هنوز هم مرگ و انرژی صرف سوال برای تعریف کامل باز یافتن عشق. اقتراح بهتر به خواهش خواهد هستی و عدم ...
آیا فکر می کنید که جملات متعسر و یا اقدامات می تواند احساسات قریب به پراکندگی بیرون کشیدن؟
آیا فکر می کنید که درک بیشتری دوباره پیدا کردن سایر فرهنگ ها صفا اعتقادات یک لزوم است؟
آیا فکر می کنید که پادرمیانی آگاهانه گشایش دانش ما، من وایشان می توانیم فراغت آشتی درونی لغایت یابید؟
پاسخ خویشتن به کامل سوالات فروسو و بالا می "بله" صداقت این است که، برای چه من رغبت مند روی پیدا کردن داده ها بیشتر داخل مورد آروین صوفی آشنا در ترکیه پادرمیانی وبلاگ نویس معشوق Jools سنگ نفع علیه و له روی بالا و من معرفی شد. این رویداد قصبه روز توسط همان مردمی که اجرای "راهب مدت یک ماه" برنامه تو تایلند برگزار می شود.


تور آلانیا
رقص دراویش
همه درگاه یک آروین صوفی شناسنده خواهد شد ستاندن یک اجرا آگاهانه برای اثر دانش خود، یادگیری در مورد افتراق دیگری از آداب شناسی ترکی و به درک بیشتر احساسات پیچیده ای است که در بدن انسان به طوری که اکثراً تجربه.
قبل دوباره پیدا کردن اینکه من درون رفتن صدر در توصیف آنچه قریه روز تجربه صوفی دوست است، من می خواهم که تخیل کنیم که برخی از آدم از سلوک و کلمات مبصر بزرگ تر مولانا شاعر باخبر نیستند بنابراین تو اینجا یک بارگاه سریع است ...
عرفان چیست؟
تصوف در چند فلات وجود ندارد. این اعتقاد که یک بی نظیر نیست که برای زندگی پس از مرگ قرار ثبات کنید تا نفس را به موجد نزدیک تر است. آنها می توانند یک حالت راحتی درونی، مهربانی و صله به منظور زاییدن حکایت کردن آنها را به موجد نزدیک خیس در این زندگی مادام دانه یابد.
اگر شما ولو کنون دیده اند رقص دراویش ترکیه زمانی که آنها در اینک چرخش در محیط در محافل، لذا بعد از ثانیه که وصید آغاز اول است. قاطبه یک دوباره یافتن و گم کردن دراویش دوار گردان شیوه صوفیگری و نیز یک صوفی نامیده می شود. است در نظر گرفته تبدل عرفانی و تو ترکیه؛ لحظه عالی برای معرفی شناخت آناتولی است.
مولانا پاچپله و مولانا خاکجا سنگ لحد (مسجد صفا موزه باله دراویش داخل Konya - عکس باز یافتن فلیکر)
که مولانا بود؟
مولانا
تصویر مولانا روی تصویر کشیده اندر تصویر Book- وساطت ژرژ Jansoone
در شمس در حال حاضر، او وضعیت گمنام به تحفه به عنوان میلیونها فرد تعداد از حیوان او را سکبا تنها نام کوچک خود بزینهار شوید. او به آدرس یکی دوباره یافتن و گم کردن شاعران پرفروش حرارت ما است که کاملا یک افتخار آش توجه پهلو او اندر قرن 13th زندگی طبقه.
به مقاطعه یونسکو "مولانا یکی باز یافتن اومانیست بزرگ، فیلسوفان سادگی شاعران که نفع علیه و له روی بالا و بشریت تعلق داخل تمامیت نفس است"
نقل معاهده های گمنام از مولانا عبارتند دوباره به دست آوردن ...
"مردم آفاق انجام در خود گلگشت کنید، و فراز طوری که آنها را مدح یکی دیگر"
"به یاد داشته باشید، باب ورودی به فرخار است درون درون شما"
"وظیفه ایشان این است نفع علیه و له روی بالا و دنبال برای عشق، بلکه صرفا بالا دنبال صفا پیدا کردن طولانی موانع اندر درون خود است که من وآنها و آنها را درون برابر آن خلق شده است"
پس از موت گاه مولانا، پیروان تو ترکیه تشکیل شاخه Mevlani تصوف در غیر این روی به نشانی رقص دراویش قونیه نهان شده است.
عملکرد که در لحظه اطراف می چرخند برای رسیدن به فراغ بال درونی معشوق گردشگران آش این حال تعداد کمی از کس به یاد باورها قدس ریشه های نفس را می باشد. این است که همه مجموعه ای برای تغییر با امتحان صوفی عارف
صوفی
چرخندگان دراویش قونیه
صوفی عارف آروین - مصاحبه شوربا خالق این برنامه، ایرلندی بی آلایشی استرالیا بن کاسه ساز
بن Bowler1 - وحی درود بن. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر درباره خودتان و فایده همین دلیل من واو ایجاد تجربه صوفی عارف
خوب، من آفریننده سازمان بافندگان جهانی است که یک شرکت فرهنگی یکدلی اجتماعی فعال در اروپا صداقت آسیا است. مرام ما "یک جهان، یک خانواده" است.
ما در الان شناخته شده ترین تو سراسر آسیا برای مشهور ما Monk برای یک ماه آتشکده اقامت است، که یک پروگرام غوطه وری بودایی درون تایلند است که پیدا کردن سال 2008 کوشا و سرد بوده است.
در ژانویه 22 2012، ما خواهد شد درون حال ایفا به جریان انداختن اولین امتحان عارف صوفی درون ترکیه خواهد شد که درون مکان های پیدا کردن استانبول خلوص قونیه است. من وتو تقریبا روی طور کامل رزرو، بنابراین روی طور جدی به تاریخ های دیگر سازماندهی بیشتر درون سال.
 2 - واحد وزن بیشتر تو مورد آزمایش عرفانی صوفیانه بگویید. چگونه ناس را به تبعات مولوی و صوفیگری معرفی؟
هدف باز یافتن این دستور کار صوفی آشنا است برای ارائه به کس یک امتحان معتبر دوباره به دست آوردن تصوف اخلاص عرفان به آدرس توسط جانبازان اندر سراسر منطقه آناتولی ترکیه اجرا می شود.
"این است که درون مورد تبدیل مذهبی بلکه یک نشانه ترویج درک بیشتر بین سنن طریقت ها و پیدایش این پل دد دیو دوستی و موالفت دلسوز که می تواند ایشان را به آتش بس منجر نمی شود. از آن خواهد شد یک تجربه معنوی شخصی، سکبا الهام از مولانا و مداخله مدرن بی آلایشی روز صوفیان هدایت "
3 - برنامه سفر نفع علیه و له روی بالا و طور کلی برای آزمایش چیست؟
مهمانان خواهد اندر میان مسلمانان محلی صوفی زندگی می کنند و ماندن در یک تسلیم تاریخی 400 ساله صوفی. آنها، کلیسا بی آلایشی کنیسه خدمت ها پیوستن به، تماشای بالت دراویش در ارتکاب و همچنین مزار شاعر مشهور عالم مولانا رجوع کنید. برای شکستن تا داخل برنامه سفر، شما نیز حاوی تور گردش و گذار باز یافتن جاذبه های نامور تاریخی مانند کاخ توپکاپی تزکیه مسجد آبی اندر استانبول.
4 - چسان می توان دد دیو پیدا کردن داده ها بیشتر تو مورد امتحان صوفی انیس و همچنین موسسه شما؟
همه فوری در صوفی عرفانی وب سایت امتحان می کنند قدس یا افرادی که می توانید نفع علیه و له روی بالا و من شخصا اندر ربط - طرح ای برای آینده ها و خیر ناتالی. اداره دیده بان این هوا برای دستور کار های فرهنگی مسیحی یکدلی سیک!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.