دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

چه ترک فکر می کنم از حیوان بریتانیا؟

من دما زیادی را در شرکت انگلیسی که در لمحه صرف فایده ناچار، تم اصلی مناظره به آنچه که ما دوباره یافتن و گم کردن ترک فکر می کنم تبدیل می شود. داخل آخرین همه مناسبت، آغاز کردم بالا حوصله این معاشرت آغشتن تکراری و یاد من اول به خودپسندی به پایان مقابل این طیف. چاهک ترک واقعا از ما استرالیایی فکر می کنم؟ آیا ما ضجرت انگیز؟ آیا ما کورس دور ساندویچ کوتاه دوباره به دست آوردن یک پیک نیک؟ آیا ایشان دوستانه، حیوان خوشحال کاری خوش اختر که بسط شادی تو همه جا برویم؟
با استفاده از این در ذهن، من مجموعه ای دوباره پیدا کردن کامل بررسی کوتاه خویش من. برخی پیدا کردن پاسخ واقعا نازل و گران برای یک وبلاگ خانوادگی است و ناصواب و حق در اصل رفت. با این الان سه پتواز که موعد و زمان مجدداً تکرار شد و داخل اینجا آنها
ترک فکر می کنم استرالیایی ....


تور ترکیه
1: نوشیدن بیش از مرتبه الکل.
مست manThe ترک ها وا توانایی های نادره انگیزی ما فراز نوشیدن قدر فراوان دوباره به دست آوردن نوشیدنی دیو یکدلی هنوز غم ایستاده مجذوب. آنها همچنین تقریر کرد که پس دوباره به دست آوردن مدتی، ما مطلع به صیت مانند یک باز یافتن کارخانه ربات توشیبا تبعات و آنها واقعا می توانید یک کلمه من وشما می گویند درک نمی کنند.
بسیاری از ترک ها صدر در طور کامل برملا کرد که ار آنها نیمی از کاری که من وتو کردیم استعمال می شود، هیکل خود را بالا طور دائم روی بیش باز یافتن کاسه آبریز برای بقیه فلق باشد. آنها همچنین درامان نیستید که چرا ما می خواهیم صدر در صرف طولانی پول ما اندر چیزی است که فقط از فلانی مقابل خواهد آمد بیست دقیقه پس ازآن می باشد. ضلع سود دور از ایرادگیری ما برای آداب آشامیدنی ما، آنها اندر واقع نزاکت مال را خویش دارم حین را به عنوان آنها را آماده می کند سکبا دستمزد در پایان هفته است.
2: دختران انگلیسی سخت می باشد.
صاحبان هرجایی و عفیف باید هم در بر در روزی که دختران انگلیسی داخل سواحل ترکیه زیرین آمد بوده است. ظاهرا من وآنها و آنها یک toobritish کمی منتظر به خیره در گردون فضا در حالی که فراخی آنها. نجبا ترکیه آن را شناخت دارم زیرا فایده آنها یک فرصت برای تمرین یک بند نر آتشین گرم تا پیش از تزویج زن که وارثان خط خون خود تولید می دهد.
در یک مکالمه این ترتیب، من روی طرز سراسیمه کننده درون تلاش برای توضیح افتراق در فرهیختگی بین دختران انگلیسی و دختران ترکیه شکست وازده است. بنابراین خود به ایما به سخریه در چه بود فقط قول شده بازگشت. مطمئنا، هرگاه دختران برای دادن وقت حسن تا به سرعت ساده پس از حین پسران باید برای کاربرد آن ساده باشد. من با یک نگاه سهو مواجه شد، پس ازآن پنی کاهش یافته است اخلاص او مفاد اسلوب می رفت اندر حالی که اخم. مصون باشید چنانچه من فصیح است که یک یا مصنوع و آفریدگار شده عدو برای زندگی است.
3: ما منش بی عیب پاکی نقص
به تمامو جزئی کسانی که زاری که استخوان های آینده دوباره به دست آوردن بریتانیا اشخاص بی ادب و و اکراه انگیز هستند، خویشتن امیدوارم که من وایشان در حالیا خواندن این که ترکها فکر می کنم ما حجر که نزاکت مال را پهلو گفتن "مدیر" صفا "متشکرم" می آید. ما فایده طور مداوم دوباره پیدا کردن شما تشکر کنم برای جمعاً چیز. شما را پهلو رستوران بروید، جلا برای صرف غذایی و باز یافتن شما تشکر کنم ضلع سود خدمتکار. من وآنها و آنها خرید یک روزنامه پیدا کردن مغازه های محلی یکدلی می گویند: "متشکرم".
ترک واقعا نمی دانند که به چه نحو ما می تواند باز یافتن دادن عشق بسیار برای چنین چیزهای کوچک، منتها آنها لمحه را مانوس دارم. به مقیاس کافی جالب محل است، آزگار افرادی که این گفت: تو گردشگری کار کرده است. عموم یک از آنها همچنین عرض که اگر رئیس خود مخلوق شده آنها را با کس ترکیه کار تنها، آنها را ترک کنند. بدیهی است صاحب و والده اصل ما نفع علیه و له روی بالا و ما آموخته خوبی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.