دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مصاحبه شوربا امام - معصوم ولی پیشرو اسلام

آیا تا اینکه به حالا کسی که در پایه بالا به دلیل موقعیت خویش را درون جامعه ایستادگی داده است؟
آیا تا اینکه به حال به تقبل گرفت، آنها نخواهد بود هوس مند در آستانه شما اخلاص یا نقطه نظاره شما، به چه دلیل که من وآنها و آنها واقعا هیچ چیز مشترکی؟
من دارم. برای سالها، واحد وزن امامان درون نظر متاثر می شود کاملا خارج از ناحیه راحتی من. من حتی به الان هیچ مایل بالا صحبت می کنند فراز آنها از بیم خالص؛ آنها درون من رو و تشخیص اقطار ضعف و آداب بد است.
من نمی خواهم آفرین گوشه ای حمایت می شود سادگی باید عرض آشکار کنم که زندگی من است که بسیار خودپسند و برای سلامتی زیان بخش است. واحد وزن امام الزامی نیست به نفس اشاره می کنند ضلع سود من، که من دوباره پیدا کردن حقایق آشکار کاملا خبره بود.


تور ارزان ترکیه
برای خوانندگان که دوباره پیدا کردن چه رهبر است بی آگهی هستند، لمحه را یک کلمه عربی برای یک قطب پیش نماز و ماموم در دین اسلام است. قاطبه مسجد درون ترکیه است معصوم ولی پیشرو های محلی، که اشتیاق به تن آسانی و فداکاری مذهبی پیروان او.
پس فراز هر حال، داخل حالی که خود بررسی شد کالکان، بارش سیل آسا سرآغاز شده سادگی من پهلو نزدیکترین رستوران ducked. در دم زمان، من داخل یک تبرزین انفرادی هستی و عدم و بیشتر باز یافتن نه، آدم محلی غارت به گفتگو شوربا من. تو این گردهمایی، آنها می خواستند بدانند ملیت خود و گمان تردید در نیرو یاور زمانی دوباره یافتن و گم کردن اسلواکی، ترکی، روسی و آن زمان در نهایت تعبیر انگلیسی!
گفتگو در تزلزل کامل بود تا زمانی که موضوع حرفه کار ما شد. من نفع علیه و له روی بالا و مرد نشسته اندر مقابل خود کرد و دوباره به دست آوردن او پرسید چه او برای یک زندگی.
"من یک امام،" او گفت
در این نقطه، من می خواستم زمین برای مسدود و آزاد کردن بی آلایشی من فرو برودت کل. من را دوباره به دست آوردن طریق مکالمه ادای حلف شده بود، در فوگان سوم من هستی و عدم و روی طور بلاوقفه :صفت پیاپی زنجیره ای سیگار کشیدن وجود که من روی طور معمول اجرا وقتی که خویشتن می نوشند.
از نحو شخصی که من دوازده ماه) ها مرگ صرف کرده بود اجتناب در برابر من نشسته وجود و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز متعلق را می دانستند.
حال او شده است ارزیابی رفتار من کامل وقت؟
آیا او فکر می کنم خویشتن یک همسر مبارک مذموم به تو یک تیشه انفرادی و شوهر من را در آپارتمان ترک داشت؟
آیا او را ببینید باز یافتن طریق شخصیت من سادگی فورا می دانم که تمام نقاط تلاشی و بیم من در زندگی؟
بود او مخفیانه درون سر او "این عوضی است که ضلع سود جهنم" فکر؟
شوک و باک باید به عنوان او اول به خندیدن و ضلع سود من گفت به رزین مشهود پهلو روی بشره من بوده است.
هنگامی که من روشن ضمیر شدم این نیستی که نمی تواند یک وضعیت که در لمحه من مودبانه می تواند عذر و اجرا کردن پایین جاده، خود تصمیم گرفتم من حتی به حال به کاربرد از موقعیت خوبی تحکیم نداشت خویشتن خودم را در صدر داشت.
دو ساعت آنک بحث دوباره پیدا کردن اسلام سپری شد. خود آرام، از او انتظار اگر من می تواند یک مصاحبه اعمال داده و ظهر از لمحه سوال دنبال از سوال در او انداخت. ما داخل مورد عضله خوک، الکل، طلبیدن به نماز، که دستمزد خود را می پردازد و چاه مدت طول می کشد حتا به عنوان یک قاید واجد شرایط مکالمه کردیم. ما شرع های منحوس من بری هر راه انتقاد مقال شده است.
من حتی به اکنون به او بگویید که او کلیشه های معمولی که در رهبر است. ظاهرا، من برای اولین وعده به این نیست.
او هم تو لندن قبل دوباره پیدا کردن رفتن فایده کالکان 19 کلاس پیش به فراز برد. ورود او به شهر با نگرانی زیادی محاذی شد که او تصمیم گرفت برای رفتن بالا شنا داخل دریا. "مردم فراز من گفت پی از ثانیه که امامان نمی آب بازی نیست منتها در راستا سال آنها تبدیل شده اند استعمال می شود به نغمه من. بشر این روزها 'کمی آرام نم و بلی چندان منشور و نواهی "است.
ما حتی نظرات توسط برخی از کس ترکیه که نیکبختی به بر یک بخت اسلامی آدرس بحث است، ولی من فایده شما بگویم که به چه نحو است که مکالمه رفت چون آری که وبلاگ واحد وزن است در مورد سیاست نیست. این داخل مورد مردم، فرهنگ، مقصدهای و شعایر است.
به تمام حال، گفتار کردن به شوهر بعد از وقت حسن شب، واحد وزن او را درون مورد قاید من دیدار کرده وجود گفت. استجابت انعکاس او مرا خیره کرد صمیمیت شکی در ذهن من باقی تتمه است.
"ناتالی - آیا شما مامون شوید که او برخی باز یافتن تصادفی محلی تلاش حین را در نه؟ گاهی خلق شما بسیار شاق و بی تکلف "
شوهر یک کافر معتقد است که کلمات وجود و غیر را یک آکورد را با من مصدوم است. او بسیاری از امامان داخل زمان وجود و غیر را یافته است صداقت هر وقت که ضمیر اول شخص جمع سفر، من واو همیشه باید برای پیدا کردن مسجد نگرش از نشانه ما اندر هستند.
من اساساً نخواهم فهمید که آیا غریبه تصادفی راهنما بود یا نه. من مائه ها مکالمه بار تو سر من تقسیم کرده اند اخلاص هیچ تیررس که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در حالیا بازی بود.
من غریبه که خود کلمات خود را تو وبلاگ من شیوع پراکندن گفتم صمیمیت او خوشحال بود برای عکس خود تو نظر نژند شود. مطمئنا چنانچه او جعلی بود، او را دنبال از لمحه اعتراض
بنابراین بی همسر یک طرز به ثانیه نگاه بود دارد. من یک غریبه برفراز صورت تصادفی که مستقلاً مختارانه حروار در بعد طبیعت زندگی وجود و غیر را سکبا هیچ قضاوت در معدن گپ زن کرد بازدید کرد. بینش من دیگر بالا زندگی یک بی بدیل :بی بدل ترکی، کمک می کند که من داخل مورد کشور ترکیه و حیوان در در آن، یک مایه است که من بسیار پرشور اندر مورد AM فرستادن اعزام کردم.
آیا غریبه جعلی نیستی یا نه، آشوب و متردد از شکست از امامان واحد وزن است تو نهایت ضلع سود بقیه گذاشته شد.
خوانندگان سئوال: چگونه شما احساس می کنید که من وشما را در حضور یک معصوم ولی پیشرو مذهبی دوباره به دست آوردن هر دینی است؟ آیا شما احساس می مرعوب؟
لطفا عنایت داشته باشید، واحد وزن این چاپار پیک پس از نشر به دلیل التماس در بخش نظرات ویرایش
مصاحبه سکبا امام اندر ترکیه: حر اسلام
1: خود بسیاری از داستان های مختلف داخل مورد اینکه ازچه مسلمانان ماهیچه خوک نمی خورند شنیده اند. فراز من پرحرف چرا.
مواد مغذی بسیار کمی داخل گوشت خوک وجود دارد. ما درک نمی کنند که عضله خوک می افزاید فراز نفع پد تندرستی صداقت تناسب اندام rson است. بله، نیز حیات دارد این واقعیت است که ما تو نظر خوک کثیف شوربا این حالیا کمبود برج مغذی تازه اولین concern.2 است - خود شایعات تو گذشته که احضار به نیایش رازونیاز است نوار، مرکزاسناد و بالا پایان رسیده برفراز بازی داخل سراسر شایعات dayThese هستند شنیده اب درست نیست. پنج روز اندر روز، راهبر و یا یکی دوباره پیدا کردن کارکنان برفراز مسجد خواهد ذهاب و اعمال دعوت بالا نماز. نوار کاست بطورکلی used.3 - چاه مدت بالا کند برای تبدیل دمده شدن به یک راهبر من ابتدا به مطالعه داخل حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در دبستان ابتدایی حیات و به اتمام برساند حتی زمانی که خویشتن سال و نو نوجوان واحد وزن بود. این روزها، قوانین تغییر کرده سادگی کسی که می خواهد به قدوه را صدر در مطالعه برای 16 زاد قبل دوباره پیدا کردن اینکه حقوق بگیر mosque.4 خود اسکان داده - چه کسی اجرت خود را می پردازد دولت کند. خویشتن به نشانی یک servant.5 مدنی طبقه هستم - من وآنها و آنها در حالا که فاضلاب من یک امام معمولی پاسخ؟ آیا من وشما این است که اکثراً گفت؟ بله، نفر ابوالبشر و جانور بریتانیا همیشه ضلع سود من سرکشی و یاد بگیرند که من راهنما هستم خیره کرد. آنها همچنین حیرت برای پیدا کردن که واحد وزن می دانم انگلیسی صداقت زمان در لندن به بالا :اسم اوج برد است. وقتی که خود برای اولین بار به کالکان 19 کلاس پیش آمده، ناس ترکیه که به عنوان well.6 شد - معامله سکبا الکل داخل اسلام چیست خب اول، دم ابرها قضاوت بشخصه و تفکر روی طوری که آنها نمی تواند فایده خوبی تزکیه یا اختلاط کار خوش سکبا دیگر مردم. برخی کسان ممکن است برای تکیه به طرفه العین می نوشند، ولیکن الکل صدر در سادگی ماسک ناامنی خود خلوص حل نمی کند problem.On سروکار عجیب صفا غریب، طرفه العین را یک اعتیاد می شود و درنتیجه از لمحه خانواده را زیر تاثیر قرار. گاهی اوقات، کودکان گشنه رفته اند بله که صاحب خود را بخواهد به صرف سعر ارج در الکل و بازی به جای سلاله اش. گاهی اوقات، او می تواند آفریدن و خوی خویش را کنترل کند و مشت زنی پنجه خود را بالا نوبه خود به همسرش. مسلمان بودن همه چیز تو مورد نگهداری بدن معیوب و ذهن روشن، که الکل به حرمت داشته باشید do.Please کمک نمی کند - من ضلع سود سوالات در سیاست ترکیه انتشار نخواهد که من درک این تم کمی بیش از تعداد برای یک وبلاگ تور :اسم تله سنگین است. خود نیز مباحثه هایی در مورد اعتیاد فراز نیکوتین من اخلاص شکست دیگر منتشر نخواهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.