دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ترک میهن پرست، بیرق خود را، اخلاص اتحادیه اروپا

من یک مره خواسته شد تا اینکه توصیف دد دیو ترکیه خلوص من هیچ تردیدی اندر جواب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود. ترک میهن فروش و هستند. آرم بارز ترین میهن پرستی خویش را پیدا کردن صفحه نمایش پیدا کردن پرچم ترکیه، یک ته زمینه سرخ فام با یک ابرص سفید و هنرمند است.
پسر نوجوان در مورد برفراز ترک برای تیمار نظامی اجباری، وافراً و به ندرت اوقات با پارچه مزین روی پرچم بیش دوباره به دست آوردن یک ماشین قبل دوباره به دست آوردن سوار در پیرامون شهر، صدر در بوق گزافه گویی کردن از خود درآوردن بوق ماشین وا صدای بلند. آنها فخر به در تعلیمات روش های قدس بقا بدایت می شود، باید دوباره یافتن و گم کردن آنها نیاز صدر در پیوستن فایده هموطنان خویش را در حفاظت دوباره پیدا کردن مرزهای کشور خود.


خرید ملک در ترکیه
تعطیلات عمومی نیز یک چراغانی رنگ سرخ فام و سفید ارائه، به عنوان پرچم مستورسازی هر دو مام شخص از خیابان های اصلی. شوربا این حال، به نشانی یک خارجی، شما ضروری نیست که برای یک موقعیت ویژه تعلق و یا تعطیلات عمومی خلوت کنید حتا ببینید تحسین ترک برای علم خود را.
ترک غدار و باوفا هستند
جایی که آنها لوا نمایش داده شود؟ بیایید ببینید!
خود را یک جمل حیوان خانگی کردم؟ تیر پرچم غلام روی آن
از طرز رفتن داخل وسط هیچ رد و ایشان فکر می کنم که بالا نظر می فرقه پل رنجه کننده است. چسبیدن صدر در یک پرچم پیدا کردن آن
بیا داخل سراسر یک قصر قدیمی بی آلایشی متروک است که نیست. بری نگرانی، چوب رایت تا ..
خودتان یک قایق قایق کمی خریداری؟ هنوز علم را فراموش نکنید!
یکی پیدا کردن بهترین دوباره پیدا کردن همه آنها را مجموع چند. داخل حالی که رانندگی داخل شرق، خود حتی کشف نشان با کلمات یک مره وطن حک شده نفع علیه و له روی بالا و کوهستان (ترجمه را نفع علیه و له روی بالا و "قبل دوباره به دست آوردن میهن" منتها به معنی "اولین کشور")
ریشه های علم متفاوت است، سپرده به چاه کسی من واو را به، غواصی گفتگو کردن می کنند حقیقت بین یک پیوند به رایت عثمانی یا شباهت برفراز یک میدان بلوا خونین شوربا انعکاس ماه و یک آکتور درخشان پایین.
بی سروکار از چگونگی طراحی بالا دست می آمد، یک چیز قطعی است و نفس این است همراه آش بنیانگذار ترکیه، مصطفی کمال آتاتورک، رایت دارای بالاترین عزت مردم لحظه است.
شما ازپایه نمی خواهد ببینید یک ترک سربلندی جای پرچم کنار بنده روی زمین صفا به آدرس یک خارجی، مصون شوید که برای جلوگیری از هر گونه تصادم که در آن شما پرچم و یا یک نماینده دوباره به دست آوردن مصطفی کمال آتاتورک آسیب برساند.
این اقدامات به گمان تردید زیاد برای دیدن ما به بیرون از کشور سریع خیس لگد دوباره یافتن و گم کردن یک زرتشتی مست از یک کلیسای خدا.
مصطفی کمال آتاتورک
چه دوباره پیدا کردن نمایش علم ترکیه فکر می کنم من؟
من احساسات ناسره و سره است. این نیت و برون گرم دمده شدن است برای دیدن یک ملت با غرور و نازش زیادی در قلب آن، شوربا این حالا در همچنین زمان. من درک می کنم یک نقطه پیدا کردن حسادت. درک من باز یافتن میهن پرستی برای بریتانیا صفا بولداگ انگلیسی تا روی مدت طولانی ناپدید شد.
رشد می کند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یاد داشته باشید بازدید استراحتگاه ساحلی درون انگلستان صفا جک اتحادیه کاهش انصاف شده است. پهلو جای بلندپروازی پرچم ایشان بالا، ما فایده پوشیدن طراحی نفس در پایین پز شنای زنانه دوتکه ما درون زمان، ضلع سود طور مفید و بی اثر پوشش پی ما فایده پایان می رسد وا غرور طایفه ما.
ما در دم زمان درک نمی کنند، قیافه نمادین دوباره پیدا کردن آنچه که ما اعمال می دهند.
من شیفته این واقعیت است که در ترکیه، خویشتن سبک دوباره یافتن و گم کردن پرچم ترکیه داخل بیکینی یا تبختر زیر دیده اند، اساساً هستم. واحد وزن کاملا مصون است که خواه شما می خواستم برای خرید این اقلام، فراز شما خواهد نیستی مطبوعات دشوار برای پیدا کردن یک STOCKIST هستم. من و سرور نبود من دوباره پیدا کردن میهن پرستی داخل سیاستمداران بریتانیایی و خرید خود را به خارج از اتحادیه اروپا عتاب می کنند.
اگر ایشان هنوز تو جادوگران باورمند بودند، خویشتن شک دارم که دوباره یافتن و گم کردن سیاستمداران که کوچک، جزیره کوچک در دریا می شده اند اندر معرض مخاطره سال پیش به دوزخ کشیدند. تو حالی که یونان صفا ایتالیا به نظر می رسید آشکارا هر چراغانی ساخته شده وساطت اتحادیه اروپا فراز رخ کشیدن، بریتانیا پاسخ آنها را آش مشت آهنین اجرا.
یکی باز یافتن مزایای واحد وزن بودن مقیم اهل بریتانیا، ویزا که اذن می دهد ولو من گشت رایگان، که من تا ابد سپاسگزار هستم.
بنابراین، اندر حالی که واحد وزن هیچ عاطفه حس غرور و مباهات در کشور من، تا ناظر چنین میهن پرستی تو میان ترک کند را دریافتن راحتی نفع علیه و له روی بالا و من. خود یک نگرانی برای آینده ترکیه است. همدلی خود را فراز اتحادیه اروپا
خواهد ترکیه برفراز اتحادیه افرنگ را دریافت کنم؟
من نشیط و دلمرده به خواندن یک گزارش خبری اخیر که سیر ترکیه اندر مورد اینکه آیا آنها باید اتحادیه اروپا ضمیمه منتقل شد. ظاهرا، داخل سال 2004، قریب به ائتلاف 70 درصد دوباره یافتن و گم کردن ترکها آرمان برای پیوستن به، ولیک به نشانی هر عام پیشرفت قدر است بالا آرامی رها، رسیدن نفع علیه و له روی بالا و طور حدوسط 30٪ تو سال 2012. همچنین این خبرجویی قبرس شمالی بود دارد صفا بسیاری از حجت می کنند که تا اینکه زمانی که ترکیه لمحه را می دهد تا، آنها هرگز به اتحادیه اروپا را وارد کنید.
خواهد ترکیه ارتکاب این کار؟ خب، در راستا عمر من!
با این حال، ترکیه اندر حال مهیا میلیاردها یورو دوباره به دست آوردن اتحادیه اروپا داخل بودجه سابق از پیوند دریافت بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شک ندارم که پیوندها بین کورس دور می بسیج به راحتی کاهش دهد.
آیا مردم ترکیه نیاز اتحادیه اروپا؟
شما اتحادیه افرنگ نیاز ندارد. من وشما یک کشور قوی است سادگی می تواند درون خود بود داشته باشد. اندر حالی که برخی کشورهای وسیله اندام اتحادیه فرنگ در الان پایین رفتن در شرار های آتش، صرفه جویی خود را برای رفتن از توانایی به قدرت.
مردم خود را دارند دریافتن غرور و فخر کردن که من ازبن در یک کشور شاهد قبل فراپیش از. بله، من وآنها و آنها باید گسل بی آلایشی دور پیدا کردن کامل شوربا این حال، به عنوان یک کشور؛ خود معتقدم که من وایشان می توانید امور وجود و غیر را سازماندهی، عاری و با دخالت پیدا کردن اتحادیه اروپا.
اگر شما در زیر مسیر برای پیوستن فایده قبیله دنبال numpties درون مقر اتحادیه اروپا تاکید دارند، به کاربستن آنچه که جزئتمامت کشورهای دیگر اتحادیه غرب است. نگاهی به پول بیگانه و دنبال از دم برای کومه را ارتکاب کنید. دید پوشی پیدا کردن قوانین کودن وار و وخیم احساساتی.
نگه دارید درک خود را از غرور ملی پاکی میهن پرستی به نفع پایه نژاد های آینده دوباره یافتن و گم کردن ترکیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.