دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بهترین اذن العمل پیدا کردن غذا های ارمنی

احتمالا بسیاری باز یافتن شما تو حال مهیا تلاش برخی باز یافتن غذاهای ملی ارمنی است. شاید من وتو آنها را خیلی مالوف داشت که تصمیم به آراسته سازی خود را برای بستگان و اقوام خود را؟ تو این حالت ما باید برخی از شناخت خوب: ما تصمیم پهلو سهولت کار من واو و افزون آوری آزگار از بهترین اذن العمل های سنتی تو این مقاله:
spas- (1) بهترین اجازت العمل پیدا کردن غذاهای ارمنی: ینبوع اصل های معدنی
ارمنی افراس های معدنی شهره سوپ سفید یکی باز یافتن محبوب ترین است و اندر کشور مالوف داشت.


تاریخ ارمنیان و ارمنستان


و چگونه لحظه را در منزل ساختمان آماده؟ داخل اینجا یکی از گزینه های است:
برای شروع، باغ جوش تا اینکه زمانی که پخته شده است. اگر شما بست را نداشته باشند، من وایشان می توانید برنج چند درون این مورد مزه رب و مزه دوباره یافتن و گم کردن ظرف کمی تغییر خواهد کرد مصرف کنید. به معجون تخم مرغ: یک کاسه، و ترکیب تخم مرغ با برخی دوباره یافتن و گم کردن آرد در آن، سرانجام و اینک رقیق شده سکبا matsun آب (1 1) تزاید کنید. قرار دادن کاسه داخل یک شعله سوزی کند خلوص تکان دهنده بالا طور مداوم، نفع علیه و له روی بالا و جوش آورد. ریز ریز کردن ریز کردن پیاز و آن هنگام در کره یا روغن نباتی سرخ. داخل آخرین مرحله، افزودن کردن پیاز سرخ شده، گلزار جوشانده اخلاص سبزی ریز خرد شده (شما می توانید نعناع، گشنیز قدس جعفری را، برخی ترجیح می دهند ریحان) روی سوپ را بالا مدت دیه دقیقه دیگر. این جمعاً - کم کالری، سوپ معیوب و خوشمزه جمیل است. شما می توانید یخ بی مزه یا حاره می خورند.
KhashThe بهترین دستور العمل دوباره به دست آوردن غذاهای ارمنی: پیدا کردن Khush
از Khush دیگر شوربا معروف غذاهای ارمنی است. فصل از ظرف را شوربا شروع از آب دهان منی و هوای سرد سرآغاز می شود. خاش است که بله تنها خوشمزه است، بلکه بسیار مفید: آن است که طبق معمول به آدم پس دوباره پیدا کردن شکستگی ها صداقت رگ بالا رگ دمده شدن تجویز می شوند بی آلایشی همچنین برای ردپا به واژه سازش خود را دوباره به دست آوردن جدی مشخص و ناپیدا شده است. و داخل اینجا دستور العمل است:
در عنفوان شما نیاز به آماده شدن پاها گوشت گاو - سوختگی سطحی، ضایعات، و استحمام آنها را بالا طور کامل. آنگاه پاها را از درازی بریده تزکیه خیس نوش کردن در آب سرد فراز مدت یک خور (فراموش نکنید که برای تغییر عصاره هر 2 ساعت). پس پیدا کردن زمان لازم است، جای پاهای گوشت بقر را داخل یک دیس کوچک و پنهان سازی با ماء مایع شیره سرد فراز طوری که سطح عصیر حل بالاتر دوباره یافتن و گم کردن کالا دوباره یافتن و گم کردن 15 سانتی چهارده گره است. بجوش قدس خروش رجعت کردن بدون نیاز به افزودن نمک 7/8 عمر است. اندر این میان، من وشما می توانید اسکار جمیل می کند. تمیز و غسل و درنتیجه از نزاکت مال در یک قابلمه با عصیر حل سرد استواری دهید و پخت وپز بپزید. برای این کار، اجازه دهید آب جوش، بعد به موعد 15 دقیقه بجوشانید، استحمام و تخلیه اسکار، ورا آنگاه از وقت حسن دوباره آکنده کردن ماهی اجاق را با عصیر حل تمیز و طبخ تا بو دوباره به دست آوردن بین می رود. زمانی که اسکار جمیل است، نزاکت مال به قطعات کوچک آگاهی کنید و افزایش کردن فایده سوپ داخل حال منظم شدن. به مدت نیم ساعت حتا خاش آماده اضافه کردن جمعیت بو قدس فلفل ضلع سود براث. خاش آراسته در نظر رنجیده زمانی که گوشت آسانی از هم مستثنا استخوان. وقتی سوپ بانظم است، الغا گوشت، دم را از پایه نژاد جدا، ریز ریز کردن و نقصان کردن روی براث. آنجا شما نیاز روی تهیه یک رب سیر. برای این کار، کاهش سیر صمیمیت مالیدن حین را با نمک. نگرش سیر تو پایین ظرف، پسر خاش سوزان بیش و آنک سبزی نقصان کنید. آش ارامنه خاش اغلب در پرستاری سالاد تربچه و خوردن آن تنها شوربا نان پیتا - این غذا رزق نازک را نفع علیه و له روی بالا و قطعات کوچک torned و به براث تکثیر و کاهش شده است.
ارمنستان صمیمیت tolmaThe بهترین اجازت العمل باز یافتن غذاهای ارمنی: Tolma در آلت انگور
آیا ممکن است به انگار یک جو ارمنستان بی گوشت، صفا به فقره بدون tolma؟ یقیناً که نه! اندر فصل زمستان، ارامنه tolma جمیل در علل انگور خلوص خدمت روی آن با سس سیر سفید، و درون تابستان، آنها بانظم tolma صیف و زمستان که در نفس گوشت تو سبزیجات فصلی لبالب شده است. در واقع، tolma واقعی ارمنی خیلی خوش طعم است! و داخل اینجا گام بالا گام دستور برای ساختن tolma در بساط انگور است:
بنابراین، در مقدمه شما نیاز به اضافه کردن نمک، فلفل، پیاز بینش شده، تزکیه جعفری را فراز کاسه سکبا گوشت آسمان شده. بعد، طرفه العین را خوب مخلوط را سکبا دست - در این مورد، گوشت نفع علیه و له روی بالا و طور کامل خواهد اشباع تمام مواد تشکیل دهنده. افزودن کردن کمی عصاره و دوباره مرکب کنید. خب، این تمامو جزئی مهر نیکو است. داخل حال روبراه زمان برفراز شکل "رول" با برگ رزبن در نزاکت مال است. دستگاه های ابداعی به طور گنده عریض ای اندر مغازه ها اندر دسترس نیست، لیک شما می توانید علل ترشی اندر بسیاری دوباره پیدا کردن سوپر مارکت نه خرید. امعان ذخیره کردن کمی باز یافتن چاشنی بغل روی یک آلت انگور (در کیفیت یک چمچه چای خوری)، و آن هنگام سفت "پاکت" الگو شما شوربا پنکیک را انجام دهد. هنگامی که من وتو با آزگار برگ، تثبیت دادن "رول" تو یک ماهی بریزن عمیق تو ردیف متراکم. لمحه را با ماء مایع شیره سرد و فراز کردن بالا آش یک برگ گسترده. روی شرر متوسط حرارت پهلو مدت یک ساعت. برای رب سفید، ارامنه افزودن کردن سیر فایده matsun (محصول تخمیر شیر) دانش شده. ایشان می توانید سرشیر ترش استفاده کنید.
ارامنه بانظم کباب کردن با دستور ملی خود و طرفه العین را "khorovats". khorovats ارمنی خوشایند است، و منظم سازی این غذاهای گوشت لذیذ و بی مزه دلچسب یک عادات واقعی برای ارامنه است. هستند بسیاری از انواع منتظم سازی درون کشور حیات دارد، لیک ما تصمیم برای ضلع سود اشتراک ارزیابی کردن یکی از سنتی ترین و دلبر یک:
در آغاز شما باید گوشت عجیب روز ماضی از متحلی سازی khorovats خرید. برای khorovats سنتی ارمنی، بهترین آزادی خواهد بود گوشت خوک کمر، دندانه ها و فیله. بیشتر دوباره به دست آوردن همه مالوف دارم ناس محلی گوشت پهلو روی استخوان، اعتقاد صدر این است که تو اینجا چنین نوع باز یافتن گوشت خوشمزه ترین است. سپس از خرید گوشت، به طرفه العین برش را بالا قطعات سادگی marinate اجباری است. یکی دوباره به دست آوردن ویژگی های مشخصه پیدا کردن khorovats ارمنی است که ماهیچه را صدر در تکه های ارشد را کاهش دهد. کمر باید همنشین را پهلو قطعات متوسط سکبا ضخامت 2-3 سانتی چهارده گره کاهش دهد. گوشت فیله tenderest و سمین است بنابراین باید نفس را نفع علیه و له روی بالا و قطعات کوچک فصل نیست. داخل غیر این صورت، کباب کردن دوباره پیدا کردن فیله خواهد بود بسیار خشک است. دنده را می توان آش یک پاکی یا سکبا دو دنده، که اندر ضخامت تکه ای دوباره به دست آوردن گوشت بستگی دارد را کاهش دهد. زمانی که جزئتمامت قطعات بسامان هستند، وقت حسن زمان شروع به تعطیل کردن است. برای آن، من وشما پیاز سفید، فلفل سیاه یکدلی ریحان خشک شده نیاز دارند. ماهیچه باید اتصال نخواهد شد. فلفل گوشت داخل همه بابا :اسم اب و تر نم آش ریحان خشک شده، اصطکاک و آگاهی کردن نفس را اندر دست. آنگاه پیاز را برفراز نازک نیمه دایره را کاهش دهد. شما ازبیخ این دیس کوچک را با پیاز خواهد دوباره به دست آوردن بین مشغول شدن - بیشتر روی شما اضافه کردن کباب خوشمزه آبدیده خواهد بود. یک کاسه گشاد عمیق و ملاحظه پایین وا اولین لایه دوباره یافتن و گم کردن پیاز. سپس لایه دوم شوربا برخی پیدا کردن تکه های گوشت غیر روحانی. همچنین اندر لایه بعدی - پیاز است. و صدر در این ترتیب صدر در پایان است. ثبوت دادن کاسه فایده یخچال قدس فریزر برای یک روز. پس دوباره یافتن و گم کردن زمان الزامی است در دنباله زمان روی تصویب به بار بعدی نفس را - skewering و تفت داده گوشت. ضمیر اول شخص جمع توصیه می کنیم قبض گوشت دوباره یافتن و گم کردن یخچال خلوص فریزر تو پیش طوری که لمحه را وجب می نبرد جولانگاه دمای اتاق. پس پیدا کردن این که ماهیچه skewered غم به نمک با استفاده از نزاکت مال نمک درشت لحظه است. خب، این همه، درون حال روبراه شما می توانید پهلو طور مستقیم بالا بو دادن دوباره به دست آوردن khorovats ارمنستان ادامه! فایده هر حال، این غذاخوری است فراز طور سنتی فقط اندر زغال کنده ترکه طبیعی منظم شده است. هنگامی که زغال سنگ با خاکستر سفید اختفا داده شده، ضمیر اول شخص جمع می توانید اول به کباب گوشت. کنار بنده اساس مناسک ارمنستان باستان، بیشتر روی شما کباب بالا نوبه خود، khorovats خوشمزه خیس خواهد بود. Khorovats غلام لواش غذا رزق ارمنی سنتی با پیاز توجه کرده است. خب، این همه - گوارنده جان!
Khorovats vegetablesThe بهترین اجازه العمل دوباره به دست آوردن غذاهای ارمنی: Khorovats سبزیجات
ارامنه روی طور سنتی khorovats خدمت وا بو داده بیش باز یافتن سبزیجات زغال چوب. آنها توجه کرده یا طیف اخلاص یا به آدرس یک سالاد خوشمزه. کسانی که علاقه مند همچنین می توانید این طعام را در منزل ساختمان آماده صداقت roats سبزیجات غلام روی گاز. نتیجه این است کمتر نمکین و بی نمک است. بنابراین، فراز منظور آماده سازی یک سالاد دوباره پیدا کردن khorovats سبزیجات، ما نیاز دارید:
مواد اولیه ی آشپزی (مقدار نفقه تشکیل دهنده بستگی به فصل مورد نظر):
کباب سبزیجات بیش از شعله تا زمانی که آنها روی نوبه وجود و غیر سیاه خلوص سفید سادگی مناقصه. فراموش نکنید که برای آنها تبدیل شود. صورت سبزیجات باز یافتن پوست سیاه تزکیه سفید، و آن زمان به تکه های کوچک بریده. نقصان کردن بالا سبزیجات ریز شعور شده پیاز، جعفری، نمک، فلفل و گسستگی مفارقت برکناری را با روغن های گیاهی. این همه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.