دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

سنن غسل تعمید درون ارمنستان

ارمنستان است که غالباً "مهد مسیحیت" نامیده می شود. صداقت این است که هیچ منحصراً یک تصادف: ارمنی اولین کشور در دنیا به اتخاذ مسیحیت به نشانی دین دولتی در 301، ایجاد و رونق آسایش فرهنگ و مراسم خود را بر اساس خوی مسیحی. سرزمین ارمنستان یک نوع حامی برای تقریبا مجموع مؤمن است که درون اینجا می ____________تدارک هماهنگی معنوی پیدا کردن بی آلایشی درک روح مغلق و روشن این ملت مبصر بزرگ تر که بازیگر خود را دوباره یافتن و گم کردن طریق همه خار، شکنجه پیدا شده است، و آرمان و حسرت که این افراد درد و رنج طولانی فرود آمد، تمیز صفا به رب نزدیک تر شد. تایید این پرستشگاهها متعدد، کلیساها خلوص صومعه دوباره پیدا کردن زمان بسیار قدیم، خلق شده صدر روی فراز غیر لایق دسترس، مانوس بناهای تاریخی غیر قابل اسقاط کردن، سکوت تو مورد بستگی منحصر فایده فرد پیدا کردن خدا سکبا این سرزمین عفیف روایت. داخل این مقاله، ما دوباره به دست آوردن شما فراخوانی به وضع جنبه سوگندی از تغسیل تعمید در ارمنستان به آدرس خوانده شده - یک کشور انتخاب شده میانجیگری خدا.


اقتصاد ارمنستان
غسل تعمید اندر ارمنستان: عادات و آداب دینی
ارامنه طرفه نوظهور کمتر مذهبی ارتباط به اسلاف خود است. گرمابه رفتن تعمید، یا به عنوان آنها در گفتار محلی ارمنی "knunk" می گویند یک رویداد مهم در زندگی همه و جزء ارمنستان، ولادت دوم، که باز یافتن طریق نفس او می شود یک مسیحی قدس یک پیرو واقعی عیسی مسیح است. باز یافتن طریق گرمابه رفتن تعمید یک فرد دوباره پیدا کردن "گناه آدم" و درود می کند به کردگار برای مغفرت پاک. تنها طرز برای تبدیل شدن به یک مسیحی شوربا ایمان تعمید. ناس تعمید باید اندر تثلیث پاکیزه را گروش دارند، زیرا، به نشانی عیسی گفت: «هر کس ایمان آورد بی آلایشی تعمید یابد نجات یابد؛ لیک هر که ایمان نیاورد محکوم خواهد شد. "
0_6bbe5_54e634f9_XLThe کلیسای حواری ارمنی ضلع سود صورت اصلی دوباره یافتن و گم کردن پایگاه های غسل تعمید محزون شده از پیشینیان خود را حفظ کرده است. این فرایند از شستشو تعمید است جدی محزون شود. فراز طور سنتی، سید و والده اصل در مطلع پدرخوانده برای کودک را تفویض اجازه تصرف نمایید. نزدیکان خون سکبا توجه به آداب می توانید والدین تعمیدی تبدیل شده است. پهلو طور معمول، رد پدرخوانده است باز یافتن نسلی به نسل به متروکات برده: متعلق را نمادی از علایق دو سلاله در ارتباط وا اوراق استقراض مقدس. والدین تعمیدی باید در مورد درس و تعلیمی معنوی کودکان چرند می شود، هدایت آنها را فراز ایمان است. اندر ارمنستان، پیدا کردن تصویب نتیجه معلول پدرخوانده نظر غمناک می شود یک امتیاز و یک دلیل برای افتخار، به عنوان هر فرد می تواند شادی از این امتیاز باعفاف دست یابد.
بعد پدرخوانده ضلع سود طور سنتی مرتب برای مناسک گرفتن: مبادرت به خرید شمشیر برای نابودی وسایل طلا، که تو موضوع آتش رنگ و سفید ویژه صحافی، تجسم خون نزه و ماء مایع شیره از جثه مسیح؛ دو عماد و گرفتار جدید است.
کلیسا برای رسم نیز با دقت بسیار آزادگی شده است. البته، مناسک غسل تعمید را می تهیه استعداد در تمام یک پیدا کردن کلیسای حواری ارمنی انجام، آش این اکنون ارامنه علاقه اعمال عروسی صمیمیت رقص سنن در کلیسا های باستانی، برای مثال، در باشگاه صومعه Gegard، اندر Tatev، اندر اچمیادزین و یا صومعه آفتاب ویراپ - در واقع دیوار واقعا باستانی صومعه مشحون کردن سوگندی شوربا هیبت تزکیه معنادار قدس حتی بیشتر.
0_6bbef_2402982b_XLAnd در اینجا متعلق را فرعی ترین بخش از مراسم آغاز می شود. خواجه مقدس می پرسد پدرخوانده سه محصول "این کودک حاضر چیست؟" جواب اجابت پدرخوانده ثلاث بار: "ایمان، امید، عشق، و گرمابه رفتن تعمید. روی تعمید اخلاص توجیه، نفع علیه و له روی بالا و از جرم پاک، سبکبار شدن از آشوب شیاطین، و آفریدگار "(Mashtots، مقدس غسل تعمید قوانین) حضانت می کنند. بیشتر اندر مورد کشیش انجام سنن غسل تعمید. پس دوباره یافتن و گم کردن خواندن نماز، کشیش غرق بدن نوزاد را به عصیر حل مقدس برای ثلاث بار، و در مورد بزرگسالان یکدلی کودکان الحال پاشیدن برای سه پاس با آب مقدس هیکل خود و ادا وضو دوباره پیدا کردن صورت صفا بدن. غرق وری ثالث گانه را به عصیر حل مقدس نماد مرگ، به خاک سپردن و رستاخیز مسیح. راسخ پس باز یافتن سوگندی تعمید سوگندی دوباره به دست آوردن Chrismation به قدر "droshm" ضلع سود معنی کلیشه و یا مهر و موم داخل ارمنستان ایفا به جریان انداختن شده است. کشیش به ارج مسیح و مزه رب دهنده شیوا راهی القدس شوربا مقدس muron 13 قطعات کالبد بدنه به اعلام افزایش روحیه و جهت هر آبشخورد از تن را با فیض رقیق القدس.
و درون نهایت سومین اخلاص آخرین ritual- سوگندی دوباره یافتن و گم کردن عشای ربانی که درون طی متعلق مؤمن partakes تو قالب خبز و صهبا بدن بسیار و خون مسیح برای زندگی ابدی است. قبل دوباره یافتن و گم کردن سوگندی از عشای ربانی همگی مؤمن باید افکار صداقت روح خویش را دوباره پیدا کردن طریق توبه و آمرزگاری گناهان پاک. 0_6bbee_4caf05c9_XL
پس دوباره پیدا کردن همه سنن مذهبی می آید چراغانی تعمید اخلاص کمتر آیینه بندان از آذین بندی عروسی یا ظهور و است. داخل واقع، پس دوباره یافتن و گم کردن تعمید، شخص فایده نظر می گونه باند روحانی مکرر متولد، به آدرس به لطف آفریدگار فرود بر او، صفا او ابتدا به علاج دین در نوا فحوا معنی سرا است.
در این مقاله، ما جهد کرده اند به نمودن حکم تغسیل تعمید وا توجه به عادات های کلیسای حواری ارمنی. خواه می خواهید تا وا خدا، آش دین، برای پیدا کردن هماهنگی معنوی - صدر در ارمنستان استر آمدید - زمین نوح!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.