دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

قلعه و ارگ های نظامی رنجیده در ارمنستان و سفید باغ کوهستانی

در تاریخ عالم در تمامو جزئی زمان نی و بله و در همه بلوا موقعیت جغرافیایی این کشور همواره نوشته بسیار حیاتی سادگی استثنایی در ارتکاب عملیات نظامی داشتند. اندر این رابطه، کوهستانی ارمنستان دارای مقدار استراتژیک مختص است. با توجه برفراز شرایط فیزیکی و جغرافیایی آن، ارمنستان هیچوقت و گسسته یک قصر طبیعی بزرگی است که بیش دوباره یافتن و گم کردن کشورهای دیگر تحت قدرت شبیه. نشان اصلی کاخ و قلعه ساخته شده اند به نشانی سازه های دفاعی برفراز زمین های کوهستانی اقتباس: آنها برای محافظت از بشر از حملات عدو طراحی شده بودند و فراز همین دلیل صدر در طور عمده در بقا لبه دوباره به دست آوردن سنگ های تیز صمیمیت یا کوهپایه که تقریبا غیر ممکن برای رسیدن ضلع سود و تسخیر شد آفریننده شده است. دژ و دژ امروزه معتنابه هستند بخش مبصر بزرگ تر تقسیم ناپذیر از تاریخ و ادب ما است. گردشگران خلوص مسافران به مورد بغاز توسط کلات و قلعه مخلوق شده کنار بنده روی جماد غیر درخور دسترس و غیر قابل بحث دعوت کرد. اذن دهید یک نگاه مشهور ترین قصر و دژ در خاک ارمنستان مدرن و سیاه باغ کوهستانی.


اقتصاد ارمنستان
قلعه آمبرد تو استان آراگاتسوتن حادث :اسم تازه شده، داخل دامنه جنوبی کوه آراگاتس - بلندترین رفعت کوه داخل ارمنستان بدیع است. کاخ در مائه 7 میلادی آفریده شده است. آمبرد یکی از و غیرواقعی ترین جایگاهها دفاعی نظامی پادشاهی ارمنی بود. این حیثیت به نشانی "قلعه در ابرها" نقل بیوگرافی شده - نفس است که در خراج 2300 متری دوباره به دست آوردن سطح دریا پیشامد شده است. آمبرد است 49 کیلومتر روی دور از آبادی ایروان پایتخت پیشامد شده است، تور :اسم تله حدود 50 دقیقه ادامه می کشد. در راه به آمبرد توصیه می کنیم یک جال تفریحی صدر در رصدخانه بیورکن پس دوباره پیدا کردن ویکتور هامبارزومیان - بزرگترین اخترفیزیکدان ارمنی تو قرن 20th. رصدخانه درون روستای بیورکن از قصر آمبرد واقع، 7 کیلومتر، صداقت یکی پیدا کردن رصدخانه های مجازی در شرق اروپا و بابل میانه است. داخل اینجا ما می توانید آرتیست ها خلوص سیارات دوباره پیدا کردن تلسکوپ تماشا، تزکیه یا فقط کیف بردن از آسمان شب تا :حرف راس اول.
آمبرد بغل روی یک شنل، تسلط شده شفاعت یک معبر عمیق دوباره پیدا کردن سه طرف مخلوق شده است. درون قرن 10-13th، دژ به خانواده شاهزاده باز یافتن Pahlavuni بود. قلعه بارها و مکرر به حملات دشمنان جایگیری گرفت. در سال 1236، مغولان را فیروزی کرد صفا تقریبا صدر در طور کامل زدودن قلعه، لیک در اواخر مائه 13th صرح به در اختیار داشتن نسل احمر Vachutyan گذشت و مجدداً بازسازی شد. در بر قلعه، کلیسای داخل 1026 توسط شاهپور Vahram Pahlavuni آفریده شده است. این است که به مباهات او Vahramashen، که ضلع سود معنی به ارج "ساخته شده مداخله Vahram." کلیسا وقت حسن به جور گنبد. معماری خارجی کلیسا، تاج با یک گنبد پهلو شکل یک چتر، متعسر و در عین الحال رسا است.
آمبرد و خارج از غرفه تو میان دژ ارمنی پدیده منحصر فایده فرد دیگر: صرح دارای یک سیستم ترفیه یافته عصاره دائمی صفا گرمایش. بنابراین، ساکنان همیشه تامین آب حتی در محاصره داشت قدس محکوم نشده اند تا دوباره یافتن و گم کردن تشنگی بمیرند. بود دارد می آمادگی یک ساختمان صدر در خوبی نگهداری شده پیدا کردن حمام که با توجه بالا مورخان تو قرن 10-11th مصنوع و آفریدگار شد. وا کمال تعجب، منتها حتی در ثانیه روزها روی حمام گرم هستی و عدم و یک منبع عصیر حل گرم، که تو دیگ بخار گرم شده بود، و سرانجام و اینک از طریق لوله های پولاد به نحو مستقیم به حجره حمام منتقل می شود.
تاریخ پایه و مناط یک باستان، اما در همان آن شهرستان تازه :قید جدید ایروان، که با توجه پهلو مورخان مسن برا از رم ثنایا 3 دهه است که خالصاً از در و دیوار از مجموعه موزه باز یافتن Erebuni ابتدا می شود. حصن اربونی اندر شهرستان پایتخت، واقع، داخل منطقه اداری Erebuni غلام روی کومه ARIN-برد. تو واقع می قابلیت به موزه آش یک تاکسی برای حدود 600 -1500 AMD، و همچنین توشه و بیان کرد عمومی که ارمل 100 AMD هزینه خواهد شد.
قلعه درون زمان امیری Argishti من، پادشاه طالع باستانی اورارتو تاسیس شد. این قلعه دارای سنگر نظامی تزکیه استراتژیک مهم ای باز یافتن کشور، طراحی شده برای محافظت دولت باز یافتن حملات دشمن بود. درون همان زمان، Erebuni دوم مهمترین مرکز اقتصادی، سیاسی سادگی فرهنگی بود. کلات یک دفعه توسط دیوار دفاعی باجربزه است، که به بلندی 12 متر بود، سکبا این حال، ارمل نیمی پیدا کردن دیوار 5/6 متر رفعت جان مصدوم به در مهارت شده بود. کلات شامل سه پاره اصلی است: یک صرح بزرگ، آذرکده خدای خلدی، صفا outbuildings. کاخ امپراتور ساختمان بینظیر و شکوهمند ترین در قصر بود. در دخول به کاخ کتیبه حیات دارد: "با صولت خلدی، Argishti من، فرزند و بنده زاده Menua، مخلوق شده است این کاخ استثنایی است."
دژ اربونی بخشی دوباره پیدا کردن "Erebuni" تاریخی و دیرین شناسی ارسی رزرو است. تو این موزه، ایشان می توانید آثار باستانی دوباره پیدا کردن اورارتو، هخامنشی، هلنی صداقت دوره های اولیه ارمنی، پیدا شده است در امتداد کاوش های باستان شناسی را ببینید.
قلعه Galidzor است که تو نزدیکی کاپان، استان سیونیک، 310 کیلومتر دوباره پیدا کردن پایتخت جدید شده است. آفریده شده داخل قرن 17، ارگ در عنصر ضد به عنوان یک صومعه تیمار کرده است. آنگاه قلعه محل بیتوته و دژ خانواده باز یافتن ملیک-Parsadanyan سلسله، که به عنوان با تنخواه ترین تو منطقه شناخته شده نیستی شد. درون قرن 17، دیوید بک مهلت در اینجا شوربا ارتش کوچک وجود و غیر را پیدا سادگی قلعه، که فایده دلیل موقعیت تسخیر طرفه العین کمک نفع علیه و له روی بالا و موفقیت حفاظت دوباره پیدا کردن مرزهای سیونیک پیدا کردن حملات عدیده از جیش بزرگ ترکیه ازنو بازسازی شد.
قلعه داخل قرون وسطی آختالا است تو استان لوری درون روستای eponymous دوباره به دست آوردن آختالا واقع شده است، درون بانک دوباره یافتن و گم کردن رودخانه Debet. کلات در قرن 10 توسط Kyurikyans، نبیرگان شاهزادگان Bagratouni مصنوع و آفریدگار شده است. محل ساختن و ارغون شد توسط اختر انتخاب نشده: از قصر است درون یک برآمدگی سنگی داخل سه کس فلانی توسط تنگه عمیق احاطه شده وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. فضاهای باز که شفاعت fortifiers طبیعی محافظت نمی شفاعت دیوارهای ضخیم رفعت تقویت شد. ورودی اصلی است که توسط سه آشکوب مخروطی شکل بارو قاب، افزایش درون هر تاخت طرف. آختالا پیچیده صومعه، که متشکل باز یافتن سه کلیساها، کلیساهای کوچک، تالار و خانه های سنگی - در قلمرو قلعه می تمهید گوهر دیگری از معماری ارمنی قرون وسطی یافت. کلیسا اصلی کلکسیون - کلیسای آداب Astvatsatsin - در قرن 13th مخلوق شده است. دیوارهای صومعه با نقاشی های دیواری متناسب توجه مدال قدیسین و پهنه هایی دوباره یافتن و گم کردن عهد قدیم قدس جدید، که کاملا به امروز حفظ شده تزئین شده است. این ارمل جایی اندر جهان سکبا چنین ارج باستان به خاطرسپردن نقاشی های دیواری باستانی دوباره به دست آوردن دیوار، استوانه است، آرک سکبا نقاشی دوباره پیدا کردن صنعتگران حاذق ارمنی پوشیده شده است. بنابراین آختالا پیچیده صومعه ملفوفه بند دفاعی نعم تنها ولی به عنوان یک مرکز معنوی، فرهنگی یکدلی آموزشی خدمت کرده است.
در سد 20 از عالی کارگردان ارمنی سرگئی پاراجانف، آش الهام باز یافتن معماری، مناظر، و اسطوره های مرموز، برخی دوباره پیدا کردن صحنه های فیلم برجسته خود "رنگ انار" در در دیواره های این خانقاه باستانی فراز گلوله بست.


آداب و رسوم ارمنستان
قلعه شوشی نشسته سکبا افتخار تو بالای کوه. کلات در قرن 18 مخلوق شد و به دودمان ملیک-شاهنظریان، حاکمان Varanda بود. دیوارهای ارغنون تقریبا فراز طور کامل پهلو روز درون حال مجهز باقی مانده است. دیوار غیر قابل اطمینان 7/8 متر رفعت و 2.5 کیلومتر دنباله از سنگ آهک خلق شده سادگی تقویت شده توسط برج نیم دایره. نقش مهمی درون سیستم دفاعی شوشی fortifiers طبیعی فایده شکل دوباره یافتن و گم کردن غارهای شدید واقع داخل جنوب دژ ایفا کرده است. این ارگ قرون وسطی نیز یک روش مخفی که منجر ضلع سود رودخانه کرکر بود.
امروز، شهرستان ارگ شوشی یکی از آسایشگه های بیشتر ترجیح در بیضا باغ کوهستانی است. آش تشکر دوباره پیدا کردن کریستال کوه قصد اشتیاق روشن، آب دهان منی و هوای معتدل، محیط دوروبر پوشیده شده پیدا کردن درخت، و منشا سوراخ ریز های معدنی درمانی دیار جذب الوف نفر از گردشگران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.