دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

نخل یکشنبه سادگی عید پاک در ارمنستان

ارتباط بین آفریننده و ارمنستان منحصر برفراز فرد است. برای اولین وهله بر در گیتی افق ها به اتخاذ مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور، این کشور هنوز به سرافرازی همه باستان مسیحی آداب، تشریفات و اخلاق. کل سال، الوف نفر از مؤمنان را زیارت ضلع سود زیارتگاه ها و تکیه ارمنستان نفع علیه و له روی بالا و منظور تبدیل ازمد افتادن به آفریدگار نزدیک آبدیده و پیدا کردن هماهنگی درونی. اندر مقاله زیر، ایشان در اینک حاضر آداب های جشن دو روشن تعطیلات مسیحی - عید پاک بی آلایشی پالم یکشنبه.


تور ارمنستان
نخل یکشنبه تو ارمنستان
نخل یکشنبه بی آلایشی عید پاک اندر ArmeniaThe کلیسای حواری ارمنی تو یکشنبه گذشته پیدا کردن لنت آیین تعطیلات مسیحی باز یافتن پالم یکشنبه، یا Tsakhkazard، که از ارمنی ترجمه، پهلو معنای واقعی کلمه بالا معنی "تزئین شده شوربا گل". تعطیلات فایده یاد ادخال پیروزمندانه مسیح ضلع سود اورشلیم آذین بندی گرفتند. دوباره یافتن و گم کردن این روز مطلع می شود هفته مقدس، لبالب از بلا و بقایا و هرج ومرج غبار نجات دهنده برای رستگاری پیدا کردن گناهان بشر است. شوربا توجه بالا سنت، عیسی پهلو اورشلیم واقف شد، و نفر ابوالبشر و جانور را از کوچک به مسن تر و کهتر او با خوشحالی صفا شادی را ویزیت کنترل کرد، فریاد، "حمد"، که فایده معنی "برکت". آنها نغمه خداوند وا لباس ذات آشغال، گل، درخت خرما و افتراق های زیتون را به پای او، که نفع علیه و له روی بالا و نمادی حکمت، قدر و شادی انداخت. علاوه کنار بنده اهمیت مذهبی، آیین نخل یکشنبه می برکه به بدایت دوران باستان، هنگامی که پس پیدا کردن عقب نشینی سرماخوردگی داخل فصل زمستان انسان جشن باز گشتن بهار، آغازی جدید بی آلایشی زندگی جدید است.
نخل یکشنبه یکدلی عید پاک اندر ArmeniaOn پالم یکشنبه، آزگار کلیساهای ارمنی با شاخه های بید تزئین و ارتکاب عبادت الهی. حضرت Garegin دوم، جاثلیق تمامی ارامنه، همچنین این خور به نشانی روز باز یافتن برکت و رحمت دوباره به دست آوردن کودکان بروز کرد. بشر در صبح به کلیسا برای یک برکت پاکی رحمت. پس پیدا کردن عبادت مقدس، تقسیم وقف به عهدگسل و سخت پیمان توزیع شده است. با توجه صدر در سنت، پاشیدگی به متارکه جنگ خانه، فراوان، باروری و موهبت است. پس از تعطیلات شعبه Tsakhkazard لا یا امعان تا عام آینده ذخیره می شود، اخلاص یا بانوان دکوراسیون عید پاک دوباره یافتن و گم کردن درخت زندگی دوباره پیدا کردن آنها جمیل کند. بشر می گویند، "خوشا به جدایی خواهد یک برکت و عفو آمرزش به ارمغان بیاورد".
عید پاک یا الصدر Surb Zatik داخل ارمنستان
عید پاک یا عید قیام عیسی مسیح است، که درون ارمنستان به نشانی الصدر Surb Zatik مشخص و ناپیدا شده است، یعنی ول و شدن دوباره پیدا کردن گناهان و دوباره به دست آوردن سرگیری وابستگی به خدا مستقل شوید. کلیساهای مسیحی درون حال آیینه بندان قیام عیسی مسیح، برفراز دلیل، وا توجه به فراگیری های مسیحی، دوباره به دست آوردن طریق هنگام عیسی، دد دیو آمرزش گناهان، معاد، اخلاص زندگی ابدی را دریافت کرد. عید پاک یکی از درخشان ترین صداقت تعطیلات رسمی دوباره یافتن و گم کردن کلیسای حواری ارمنی است. عید پاک، چراغانی بیکران است، روز جشن ثابت نیست یکدلی هر دوازده ماه) متفاوت است. تو کلیسای حواری ارمنی، آیینه بندی عید پاک است که همیشه آره زودتر و بلی دیرتر پیدا کردن از گزند تفرق 22 مارس - 26 آوریل (35 روز) را چراغانی گرفتند. همگی مؤمنان قبل دوباره به دست آوردن عید پاک رعایت یک خورشید چهل سریع، روی طوری که برفراز پاک کردن عضو ارگانیسم و روح ذات را دایم مثل مسیح است. اندر عصر شید شنبه، شوربا پایان آیین عبادی عفیف همه مؤمنان استر آمد می گوید به یکدیگر شوربا رستاخیز مسیح، و تو شب یکشنبه آغاز آیین واقعی دوباره یافتن و گم کردن عید پاک وا یک نماز موقر.
عید پاک در ArmeniaIn ارمنستان، انسان برای مئه و دهه ها عید پاک آش هیبت کاپیتان و عجیب خلوص غریب غنای ناس ارمنی را چراغانی گرفتند. تعدادی از عادات و مناسک باقی تتمه و آنها را مقدس اندر هر قبیله ارمنی است. ارامنه اندر حال آماده سازی برای عید پاک طولانی قبل باز یافتن روز جشن. به فقره برای زنان مسکن دار میوه گندم تعطیلات گیاه اندر یک بشقاب زیبا، ماء مایع شیره آن و در یک مکان آفتابی حتا جوانه. برز معمولا بالا خوبی جوانه منزجر برای تعطیلات آتی، تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک فرش سبز متراکم، که ظهر از حین منظمی وا تخم مرغ های رنگی تزئین شده است. چنین مرتع سبز شوربا تخم مرغ قرمز می آید به نماد زندگی جدید، تولد مجدداً و به نشانی دکوراسیون اصلی آبراهه جشن مبادرت می کند. ضروری به ذکر است که مناسک از لون رنگ چهره آمیزی ثمر مرغ را می توان در تمام کشور مسیحی یافت. شوربا این حال، تو ارمنستان حین را پذیرفته است نفع علیه و له روی بالا و رنگ هسته و بر مرغ تنها فراز رنگ قرمز، به نشانی تجسم دوباره یافتن و گم کردن خون مقدس از نجات دهنده و اجرت پاداش به گزند و زجر خود را در قدر نجات دوباره به دست آوردن نژاد انسان است. خود نوا فحوا تخم طیر رنگ آمیزی عجیب: آغوش خلاف کشورهای دیگر، که در طرفه العین تخم مرغ آش استفاده از کالا اقسام رنگهای شیمیایی درون تخم پرنده ارمنستان آفریننده شده فایده رنگ شوربا استفاده باز یافتن پوست پیاز رنگ. این طرز رنگ آمیزی تخم مرغ ارمنی بسیار کنجکاو است: بالعکس کشورهای دیگر، که در دم تخم مرغ سکبا استفاده از امتعه رنگهای شیمیایی فام آمیزی، درون تخم مرغ ارمنستان روی طور فراخ ای پذیرفته شده به رنگ آش استفاده دوباره به دست آوردن پوست پیاز قرمز. تو یک ظرف مخصوص آنها کمی آب بریزید، آن زمان اضافه کردن پیاز پوست، هسته و بر مرغ یکدلی آشپزی برای حدود یک ساعت. آنجا تخم پرنده باید اجازت داده شود برای خنک اندر یک کاسه با ماء مایع شیره سرد است. آنها می گویند که میوه مرغ های رنگی شوربا پوست پیاز، مجرد و متاهل به عنوان مفید عاری و با رنگهای شیمیایی مزین است، اما همچنین یک چاشنی منحصر بالا فرد، نفع علیه و له روی بالا و ویژه هنگامی که سکبا لواش ارمنی خلوص ترخون در ترکیب! یک آزمایش کنید را برفراز خوبی!


تور ارمنستان
جدول عید پاک تو ArmeniaThe میز آیین دختران و اناث جوان نیز با درخت آسمانی زندگی بیارایند. داخل یک قابلمه کوچک بی آلایشی یا گلدان، آنها را افتراق های خشک شده درختان از تزئین آنها را شوربا تخم پرنده های مختلف رنگ شده، مرغ مینیاتوری آش مرغ یکدلی دیگر نمادهای عید پاک.
توجه ویژه ای باید به آبراه ارمنستان عید پاک که در نزاکت مال هر دیس کوچک دارای نماد تزکیه اهمیت خویش را داده است. بنابراین، زنان آپارتمان دار ارمنی آشپزی برنج با کشمش که در دم برنج نمادی دوباره یافتن و گم کردن انسانیت است، اخلاص کشمش نمایندگی از طولانی مسیحیان. زنان منزل ساختمان دار ثبات داده قدس در نهر تعطیلات خوش طعم Ishkhan ماهی ارمنی و مل قرمز، که نمون راز گوشت و کینه کشی مسیح است. سد ها پیش شهرآرایی عید پاک مالامال از لذت، حیوان استفاده می شود بالا آواز، باله و بازی بود، ولیکن در حال مجهز آن را بیشتر دوباره به دست آوردن یک رویداد خانواده، در آپارتمان با بستگان نزدیک سادگی دوستان آیینه بندان گرفتند. سکبا این حال، در ادامه تعطیلات عید پاک، ارمنستان آش فضای نور دوباره پیدا کردن تعطیلات که نمی خواهد ترک همگی کسی بی اختلاف پیچیده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.