دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کار خیابانی اندر ایروان

امروز ضمیر اول شخص جمع شما را در مورد نقشه های هنر مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و پیشه خیابانی تو ایروان است. آماده صدر در قدم زدن مجازی در کران ها شهرستان خلوص تحسین تبعات هنرمندان صداقت طراحان ارمنی؟ سپس پیش بروید!
هنر خیابانی تو ایروان: آرک شهر
آرک شهری بخشی جدایی ناپذیر دوباره پیدا کردن هر شهرستان. در ایروان، پایتخت ارمنستان، نار آذرروز تنها گذرگاهها عادی پاکی کثیف نیست - آنها نشانه ها کارها تالیفات هنری واقعی است. و چیزی است که ولو همین چندی پیش، تذکره شهردار شهرستان را نوا فحوا اندازی کرده است یک نقشه به توجه که مطلع شده فایده روز شده تو مقیاس ارشد و ارتقاء آتش شهری است.
رهبری طراح ارشد هنرمندان آش استعداد ایروان گاگا آماتونی صمیمیت طراحان اوان به رنگ قوس، بهبود علنی از مدینه ها صداقت لذت آدم محلی است. همانطور که می رود، خلاقیت همیشه هم پیمان می سازد، قدس ساکنان محلی مسرور برای حمایت دوباره یافتن و گم کردن هنرمندان بودند، روایت کردن آنها غذا بی آلایشی قهوه داخل حالی که کار می کند.


وضعیت آب و هوای ارمنستان
این پروژه در واقع گشایش نگاه دوباره پیدا کردن ایروان مدرن و مصنوع و آفریدگار شده نزاکت مال را حتی بیشتر فاش و گرمسیری و نرم. ساکنان می گویند که آنها در نواحی شهرستان آش لذت مسن تر و کهتر کاوش نشانه ها کارها تالیفات جالب دوباره یافتن و گم کردن هنرمندان و پهلو دنبال پهلو جلو ضلع سود دیدن امکانات جدید رجل زدن. در این دوره دوباره پیدا کردن زمان داخل حدود 150 آذر از دیار دارای طراحی منحصر برفراز فرد و زیبا سرگرم کننده خود را دارند. تم ها دوباره به دست آوردن هنرمندان بسیار نوع به نوع و همگون - طبیعت، زیبایی دوباره به دست آوردن ارمنستان، جاهای دیدنی دنیا، خلوص غیره
هنر خیابانی تو ایروان: گرافیتی
در ادامه سال گذشته، عبرت نقاش رشید ارمنی رابرت Nikoghosyan به بسیاری از مردمان ایروان مشخص و ناپیدا شد. که شوربا توجه به تبعات نقاشی های دیواری منحصر فایده فرد خویشتن است که تزئین دیوار ساختمان در پایتخت. گرافیتی یک پیشه مدرن، که بسیار جانانه و گسترده در ارمنستان است. به همین دلیل است تبعات رابرت التفات زیادی ضلع سود خود احضار کرد. و آنها پهلو رسمیت شناختن اندر مقیاس کاپیتان به دلیل موضوع قدرت و کردم - بازیگر تساوی ارامنه ممتاز و مشخص و ناپیدا شده و معرفی جوانان صفا گردشگران آش میراث ارمنی است.
به نوع کلی، رابرت Nikoghosyan یک هنرمند حرفه ای است خلوص نقاشی های دیواری مجرد و متاهل شور و کام و یک راه بیان برای او است. با این حال، او معتقد است که این نوع از هنر معاصر است ساقه پایگاه پایین نیست ولی در مقابل، دارای پتانسیل بسیار زیادی برای تبدیل دمده شدن به یک انشعاب حرفه ای باز یافتن هنر است.
هنرمند می گوید که برای مدت هنگام باد طولانی او صابرین است برفراز نقاشی پرتره پیدا کردن ارامنه بزرگ اما او نمی خواهش به ایفا به جریان انداختن این کار کنار بنده روی بوم در این مورد نوشته ها پیامدها او تنها داخل کارگاه صفا یا گالری های خواهم هستی و عدم و باز یافتن تبدیل دمده شدن به ضیاع نیست از کل ملت است.
اولین عکس های او را در منطقه Nork او مصنوع و آفریدگار شده هستی و عدم پس از آن او تصمیم گرفت برای استمرار در بهره های مرکزی بیشتر دوباره پیدا کردن سرمایه فایده طوری که نشانه ها کارها تالیفات او را می توان آش بسیاری از حیوان دیده می شود. در حال ساخته عکس های ساده و آش استعداد دوباره یافتن و گم کردن فرونزیک مکرتچیان، SOS سرکیسیان، قرار ثبات خاچاطوریان، شارل آزناوور دعوت توجه عابران. شما می توانید نشانه ها کارها تالیفات خود را آره چندان دور دوباره پیدا کردن Vernissage را ببینید.
رابرت Nikogosyan است که نمی ساکن داخل این، فراز طوری که پرتره پیدا کردن ارامنه نفیس و ادنی و متمایز شده بقا خواهد انصاف برای تزئین ناحیه ما است.
هنر خیابانی در ایروان: 1000 صفا 1 دریچه شهرستان
دریچه شهرستان از دیگر واقعیت جدایی ناپذیر از خیابان های ما. و روی همین دلیل این نیست فراز جای این قطعه سهل میسر بی رنج و قدیمی آهن با جدید آنهایی که روی زیبایی تزئین شده؟ دقیقا هم است که وساطت پورتال Imایروان.com قدس ماشین جوجه کشی دیار ایروان 2.0 تصمیم غمناک شد. این برنامه "1000 و 1 تخم،" نامیده می شد و نشانه اصلی این است که ایروان جذاب تر و جالب و ترویج صناعت معاصر است.
دریچه تصمیم غمگین شد تا داخل 4 سبک تزئین می شود:
برای این منظور، دریچه خواهد قدیمی سکه، زیور آلات، طراحی گرافیک، حقایق زیبا سرگرم کننده و دوباره گویی قول ها، اخلاص همچنین به آدرس اشاره ار به مکان های جالب باز یافتن پایتخت بالا تصویر می کشد.
به نشانی مثال، در ملک تئاتر رقص و باله داخل حدود 50 مجمع خواهد شد که در سبک مدرن وا عناصر باز یافتن موسیقی ارمنی تزئین شده بود دارد. دریچه درون نزدیکی آبشار استمنا برنامه درون سبک بکر می شود خلق شده اندر حالی که آنهایی که درون میدان جمهوری زیور ادوات تاریخی قلمداد خواهد شد. بهترین طراحان از کشور تو این برنامه کار می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.