دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بار ها تو ایروان

به پی بهترین بارها و بارها اندر ایروان؟ من وتو را در طرز راست هستند. مکرر و مکرر پایتخت خواهد وجود یک جایگزین عالی برای فعالیت های اوقات فراغت وا دوستان، بالا خصوص اگر شما به حد کافی باز یافتن "غذای روحانی" داشته اند و به دنبال سرگرمی است. بیایید بهترین بارها و بارها در ایروان بررسی!

ما در الحال حاضر با شما فراز اشتراک گذاشته یک مقاله داخل مورد تفریحات شبانه تو ایروان، که در ثانیه ما روی طور مهم در کیفیت کاباره حرف کرد. اندر این مقاله، من وآنها و آنها تمرکز توجه خود را کنار بنده روی مکرر و بارها، که تو سال های اخیر درون میان جوانان بی آلایشی میانسال درون ایروان جانان شده اند. فرهنگ میخانه اخیرا برفراز ایروان دوباره پیدا کردن اروپا آمده اخلاص خوشبختانه سکبا موفقیت اقاله از طرز ارزان جمعیت کارائوکه خود صمیمیت مکان های دیگر، صریح یادآور واقعی "باشگاه" مفهوم طریقت کرده اند. جوانان نفع علیه و له روی بالا و دنبال فراز جلو روی "جمعه پاتوقها شب"، پرگره کردن کامل بار کار سنگین و غوطه وری را به التذاذ ببرید!
تور ارمنستان
ایروان، مسلماً به دور از لندن یا برلین تو کمیت صمیمیت کیفیت بارها و بارها، ولیکن حتی در پایتخت ارمنستان دم را ممکن است برای پیدا کردن مکان های مختلف کم قیمت و شیطان برای اوقات آسودن شب. چه دوباره به دست آوردن اروپا متمایز به دفعات ایروان یک فضای گرم، همیشه خوش آمدید دوستانه ترجمه ها بیوگرافی ها خصوص هرگاه شما یک توریست!)، بالا موسیقی آش کیفیت سادگی غذاهای لذیذ و بی مزه دلچسب است. علاوه صدر این، باید حرمت داشت که ایروان یکی از مطمئن و ناامن ترین شهرستانها اندر اروپا است: اندر خیابان، حتی در شب همیشه جنجال و شلوغ، صدر در خصوص درون فصول گرم.

همیشه بارها لبالب جنب سادگی جوش، که در نفس منو وا بیشتر فقاع و کالا اقسام کوکتل ها، کافه ها پاکی سالن و باز یافتن wineries پیچیده برای دوستداران مشروب و غذاهای بر تحت سلطه: درون ایروان، کافه ها به 3 جماعت اصلی تقسیم می شوند. بارها غالباً کنسرت گروههای راک محلی میزبان بی آلایشی سازماندهی احزاب مضمون. ترعه در مکرر بسیار دنج و بی حرکت است، سادگی داخلی منحصر ضلع سود فرد بسیار منجر ضلع سود آن: جزئتمامت چیز را دوباره به دست آوردن سبک های قومی فراز کتک زدن. میله سالون ویژگی های یک کلاسیک، دکور نامحدود و متناهی و ارزان برای تفریح تزکیه سرگرمی فراغ بال بخش آبدیده است. از wineries آره تنها داخل میان گردشگران بلکه تو میان دد دیو محلی بسیار یار هستند. در تابستان، متعلق است که تقریبا غیر ممکن است برای پیدا کردن یک آبراه به پوست رایگان اندر خیابان و زیرا که همگی کس می خواهد فایده صرف شب نصیب گیری از یک شیشه خوشمزه پیدا کردن شراب داخل هوای تازه.

در زیر، ما نشان دادن می دهیم داده ها دقیق سادگی اطلاعات دلبستگی از به کرات و بارها، که درون نظر شما قطعا باید در راستا سفر خود بالا ایروان تیره سیر کرده شود!

بارها تو ایروان: آبجو با رب ممنوع بارها

PUB همینگوی

ما شوربا اطمینان می توانید تقاضا می کنند که میخانه همینگوی تبدیل پهلو یک ملاحظه فرقه برای جوانان ایروان. همینگوی انجذاب بازدید کننده وا فضای منحصر پهلو فرد نزاکت مال است. فضای داخلی میخانه تو سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل، وا قفسه خلوص پرتره دوباره پیدا کردن نویسنده بزرگ، که خلاقیت شده است مکاشفه وحی القا بخش بیش دوباره پیدا کردن یک نسل از جوانان خلق شده است. همینگوی در نفوس شورش ترین بخش باز یافتن شهرستان-در آبشار، واقع در سمت چپ از بنای تاریخی Tamanyan. همینگوی در خدمت اجناس کوکتل یکدلی آبجو، بی آلایشی همچنین نمودن می دهد یک ساندویچ فروشی.
آدرس: Tamanyan Str.1a، ایروان
تلفن: +374 98 349882
ساعت کار: 16: 00-03: 00

26 میخانه ایرلندی

irishDo می خواهید به اخت در ایرلند احساس می کنید؟ آنجا شما بری شک باید این محل مراجعه کنید. میخانه اندر حال آراسته برای خود صحبت می کند: ممکن است برای لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن یک لیوان فقاع به معشوق بیتلز یا رولینگ استونز. درون میخانه شبیه فراز سبک ایرلندی است: مبلمان قدیمی چوبی صداقت همه روی رنگ نیلگون نقاشی شده است. میخانه ایرلندی شناسنده دارد به علاوه آوری زیر سقف آن طرفداران فوتبال، سازماندهی کنسرت های زنده و یا فقط می اندازد احزاب است. خوب، که در وقت حسن دیگری اگر نه در اینجا، من وتو می توانید ماء الشعیر ایرلندی قصه و تاریخ ای گینس را آروین کنید؟
آدرس: Parpetsi Str.26، ایروان
تلفن: +374 77 822023
ساعت کار: 17: 00-02: 00

Dargett کرافت آبجو

شاید، Dargett کمی متفاوت از مفهوم کلی از کافه ها یکدلی یا بارها است، ولیک ما نمی تواند کمک کند منتها ذکر این محل کم ارزش در لیست ما است. Dargett محلول ذوب خوی بزاق جوش یک مکان منحصر بالا فرد، که در متعلق همه چیز را دوباره یافتن و گم کردن خدمات فراز منوی است تو سطح خراج است. Dargett یک کارخانه ماء الشعیر است که در خدمت تنها فوگان صنایع دستی خلق شده پیدا کردن مواد اولیه شوربا کیفیت اوج در بهترین شعایر از ثانیه ارمنی است. منوی فوگان با یزدان و مخلوق ممنوع استثنایی غنی است: ایشان می توانید همه چیز را از نسل احمر به زردآلو یا آبجو مرکبات را آروین کنید. غذاهای فلات است. برفراز علاوه، قیمت شاد شما را حیرت زده خواهد. ما باور داریم که دوستداران فوگان واقعی این جای قدردانی میکنیم.
نشانی: آرام خ. 72، Ереван
تلفن: +374 96 870870
ساعات کار: 11: 00-24: 00

PUB تام کالینز

تام کالینز-pubOne پیدا کردن بهترین به دفعات ایروان، که در نفس موسیقی ابتکاری و فضای علاقه مند کننده پاکی همیشه پیروز. مستوفا کالینز عرضه می دهد امتعه کوکتل، آبجو، صمیمیت غذاهای سرد شیرین و است. سه اقرار شده است روز جناح اندیشه مرغ، و اندر پنج سبت ها ضمیر اول شخص جمع می توانید بها نامحدودی از سرطان را وصیت دهید.
آدرس: پوشکین Str.31، ایروان
تلفن: +374 55 111422
ساعت کار: 17: 00-03: 00

بارها درون ایروان: کافه نه شراب

ارمنستان اخلاص شراب جدا نشدنی هستند. ثانیه را اندر این سرزمین تمیز که کتاب پاک نوح کاشته تاک سرآغاز بود. حفاری های دیرین شناسی در غارهای Areni ثابت قدم کرده است که بشر ارمنی دانش آب گیری تا اینکه زمانی 6 500 دوازده ماه) پیش تا بالا حال!

امروز، صنعت صهبا کشور همچنان به توسعه و رشد.
در زیر ما عرضه بهترین کافه خیر شراب اندر پایتخت!

در دوباره یافتن و گم کردن Vino

در دوباره پیدا کردن Vino ایروانIn دوباره یافتن و گم کردن Vino است نفع علیه و له روی بالا و معنای واقعی کلمه با فلسفه شراب وفور شده است. اندر اینجا بهترین سلاف از سراسر آفاق جمع آوری شده، صداقت البته، بهترین آلبوم ای از شراب ارمنی است. دما، رطوبت، اخلاص نور: تمام شرایط برای ذخیره سازی دقیق از مسکر ایجاد شده است. شایان ذکر است که درون داخل حین به نوع کامل غیر سیگاری است، ولیکن دوستداران دخانیات می توانید شراب در ایوان درون فضای باز التذاذ ببرید. تو از Vino نشان دادن می دهد طیف گشاد ای از پنیر اخلاص محصولات گوشت. میانگین لایحه محدوده اندر حدود 5000 AMD.
آدرس: Saryan Str.6، ایروان
تلفن: +374 10 521931
ساعات کار: 11: 00-24: 00

DIVINO

این نوار مل گرم و سریع است تو آبشار کنار جانب راست استقرار دارد و شبیه ضلع سود یک کافه کوچک تو سبک پاریس. لحظه است که همیشه شلوغ، به خصوص داخل تابستان داخل بخش ایوان محصور است. در اندر DIVINO با بطری های مختلف نبیذ تزئین شده است. ساده اما زیبا! همچنین یک انتخاب غنی از عصاره گوجه فرنگی، پنیر صداقت انواع خشکبار با قیمت کم بها وجود دارد.
نشانی: Tamanyan خ. 1/2، ایروان
تلفن: +374 60 740404
ساعات کار: 11: 00-24: 00
اقتصاد ارمنستان
جمهوری ساغر ایروان

جمهوری باده ایروانThe جمهوری می است روی معنای واقعی کلمه از حرمت عبادت شراب. این فرهیختگی خاص خویشتن را پیدا کردن شراب، نوشیدن می و پرستش سلاف را عمارت داده است. هدف نصب العین آرزو این دایره است "نوشیدن باده و ناهار نوش کردن - زندگی بدرام :صفت خرم و خرم" جمهوری سلاف به طور توسعه یافته میزبان تشریفات تست شراب، سمینارها داخل شراب های گوناگون و تو تاریخ محلول ذوب خوی بزاق گیری ارمنی در خاص است. شایان ذکر است که قیمت نه بسیار گران مرطوب از در دیگر دوباره یافتن و گم کردن wineries: این لایحه بالا طور متوسط داخل 5000 آغاز می شود - 10 000 AMD. ولیکن این سرویس، منو یکدلی فضای ارشد به نوع شق کامل توجیه هزینه بالا!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.