دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بهترین فیلم های پریشان حال ارمنستان

فیلم ارمنی به خسران گلوله داخل زمان شوروی قبل فراپیش هستند masterpieceс واقعی دوباره به دست آوردن فیلمبرداری. آنها ایده ها در مورد عشق پهلو سرزمین مادری، جوک های خوب، و مرام و دریغ گاهی عهد احوال عمیق انباشته از رنگ پوست های ملی،. تماشای آنها، من وآنها و آنها می توانید بازی دوباره به دست آوردن بازیگران قصه و تاریخ ای کیف ببرید و کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن مناظر زیبا ارمنی است. متاسفانه، پهلو خوبی مشخص و ناپیدا شده و شناخت داشتنی توسط آزگار فیلم های ارمنی عزب به اصطلاح روسی برگردان شده است. اما شوربا وجود این، من وتو تصمیم پهلو شما معرفی روی برخی پیدا کردن آنها، و درون مورد بازیگران نامدار ترین صفا مدیران است. داخل زیر شما زندگی نامه هر یک دوباره یافتن و گم کردن این فیلم به تعبیر انگلیسی، صمیمیت همچنین به آدرس یک ویدیو در تعبیر ارمنی را پیدا این قضا کار جریان می تواند بزرگ چنانچه قبل پیدا کردن سفر ضلع سود ارمنستان، ضمیر اول شخص جمع می توانید تمام یک پیدا کردن آنها را به تماشا، سادگی شاید برخی از آشنایان ارمنی خویشتن را (اگر شما هر گونه) می تواند فراز شما الحاق حالی که تماشای تزکیه کمک آش ترجمه. یا وقتی که نه، ایشان می توانید فقط وا طرح شناسنده و فقط احساس روح واقعی نفر ابوالبشر و جانور ارمنی مدال داده شده است.
تاریخ ارمنیان و ارمنستان
بهترین فیلم روی ارمنی: «ما صداقت کوه ما»

«ما صداقت کوه ما» فیلم اقتباسی از داستان نتیجه معلول شده وساطت نویسنده نامی و بی نام ارمنی هراند Matevosyan است. این یکی دوباره پیدا کردن فیلم های شوروی روبرو محبوب ترین داخل میان ارامنه است. ثانیه را در سال 1969 درون استودیو "Armenfilm" به بلا آزار گلوله کشته شد. بازیگران فوق العاده و وا استعداد - SOS سرکیسیان، فرونزیک مکرتچیان، Khoren آبراهامیان، احترام Sherents تزکیه غیره - در فیلمبرداری گرفت. این کمدی درون مورد چهار گله بان که زندگی می کنند بلندی در کوه ارمنستان می گوید. یک خورشید چهار گوسفند ناشناس غفلت پیوست توان خود، و رمه یار بیچاره تصمیم گرفت به طباخی آنها را برای مواد شام. استمرار در وضع جنبه چگونگی پاده بان فقیر شوربا مالک سابق از گوسفند و وا پلیس سهل میسر بی رنج محلی اصابت خواهد کرد می گوید.

بهترین فیلم به ارمنی: "عروس باز یافتن شمال"

"عروس پیدا کردن شمال" یک فیلم بی انتها، که خویش داشت بی آلایشی به تکرارمطلب از درون روز ما کمتر از داخل زمان شوروی قبل فراپیش است. این فیلم کمدی داخل سال 1975 درون استودیو تلویزیون "ایروان" فیلم برداری شد. آرمن ژیگارخانیان آرا Babajanyan، میل Kostanyan، Verdzhaluys Mirijanyan، اینا ماکارووا، یوری مدودف، استانیسلاو دولت غیر مجاز، ناتالیا بسپالوا تزکیه بسیاری دیگر - به آدرس یک برنامه مشترک ارمنستان صداقت روسیه، این فیلم شوربا مشارکت هر خیز بازیگران ارمنی خلوص روسی به پشتوانه استعداد بلا آزار گلوله کشته شد . ادب می گوید دوباره پیدا کردن یک مادینه و همسر و مخدوم جوان اندر عشق - عذرا روسی Valya و فرزند و بنده زاده ارمنی آرتاک، که درون روستای روسیه دیدار کرد. با توجه به رسوم های قدیمی ارمنی، عروس باید مسکن پدرش ترک قدس حرکت به منزل ساختمان داماد. دقیقا داخل این نغمه قهرمان بزرگ سال که تحکیم بود به ارتکاب می کنند، لیک این مادر شناخت داشتنی اتفاق میکنیم که بی زن دخترش می روید و تو سرزمین های دور درون یک قبیله عجیب پاکی غریب؟ البته، او را نمی خواهد. سکبا این حال، پس دوباره یافتن و گم کردن درگیری های متعدد، خانواده را پهلو یک توافق. کل فیلم است با این ایده دوباره یافتن و گم کردن دوستی بین امت آغشته، صداقت تصویر توسط آهنگ فوق العاده رد شده توسط آهنگساز مشهور ارمنی آرنو Babajanyan بالا پایان رسید.

بهترین فیلم پهلو ارمنی: "مردان"

یکی دیگر دوباره پیدا کردن هیچ کمتر دوست ارمنی کمدی "مردان" در سال 1972 مداخله کارگردان نامور ادموند Keosayan فیلم برداری شد. والاتر از ثانیه در عام 1973 داخل مسکو رخ گرفت یکدلی یک موفقیت بزرگ بود. الگو حول کنه چهار محارم و بیگانگان واقعی - وازگن، سورن، دنج و Saqo (آرمن ژیگارخانیان، فرونزیک مکرتچیان، Avetik Gevorgyan، آرمن Ayvazyan). یک روز، خجالتی بسیاری پیدا کردن آنها، آرام، نقصان خفت در عشق وا یک مادینه زیبا کارین (آلا Tumanyan)، که هیچ توجهی روی او آهار نمی کند. در درازی فیلم، اقوام وفادار سعی کنید از مفاد اسلوب های جوراجور و گاهی دوران بسیار خنده خانه را که غیر لایق بحث پروا زیبایی پرداخت خودی تاسف خویشتن را. چند دوازده ماه) پیش اولاد کارگردان، تیگران بی آلایشی دیوید Keosoyans، در زمان ابتکار اجرا و درون ایجاد یک مجسمه مختصه داده شده صدر در شخصیت های اصلی این فیلم کمک کرده است. امروزه تو کنار مارتیروس میدان Saryan در ایروان، من وشما می توانید چهار اقوام برنز ثابت دیدن، روش رفتن با هم.

بهترین فیلم روی ارمنی: "Giqor"

یک فیلم افراخته سال 1982، "Giqor" - ضمیر اول شخص جمع همچنین تماشای فراگیری از شعر نویسنده اسمی ارمنی هوانس تومانیان توصیه می شود. این داستان هدف نصب العین آرزو انگیز روایت درون مورد دهقانان Ambo داخل که مایل است که آقازاده 12 ساله اش Giqor می بیند دنیا بزرگ او را پهلو شهرستان و برگ به عنوان یک خدمتکار تو یک سلاله ثروتمند. خانواده مبرهن می شود حریص و بی رحمانه صفا کمی Giqor وا وجود اینکه قاطر لباس قدس تغذیه زیادی هرج ومرج غبار می سرما و عاطفه حس می کند دلتنگ. درون زمستان فرزند و بنده زاده بیمار می شود خلوص زمانی که پدرش به دیدنش میآید، Giqor حتی می توانید او را نمی شناسند. پس باز یافتن دفن پسرش، صیاد قدیمی آپارتمان باز می گردد.

بهترین فیلم پهلو ارمنی: "Mayrig"

اگر می خواهید واقعا تاریخ حسرت انگیز از انسان ارمنی تجربه، و آنک به تماشای فیلم "Mayrig" بدون شک ارزش نفس است. این فیلم در سال 1991 مداخله کارگردان فرانسوی ارمنی طایفه هانری ورنوی Henri Verneuil (آشوت Malakian) که تراژدی پایه نژاد کشی مردم ارمنی پاکی پیامدهای طرفه العین را نشان می دهد به صدمه گلوله کشته شد. تو مرکز از مثل - یک سلاله ارمنی که از پایه نژاد کشی، immigrateс به فرانسه فرار. این فرهنگ از طریق خاطره ها یک کودک جگر ساله فایده ما ضلع سود نظر می رسد. پدر، مادر، پدر و دو لکه تک خال سعی کنید برای انطباق شوربا زندگی و سازمان کاملا جدید، و وا وجود آزگار سختی ها، دوستانه صمیمیت متحد باقی می ماند. این فیلم را می توان به زبان های فرانسوی، ارمنی بی آلایشی روسی را گل گشت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.