دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ارمنستان: دوچرخه سواری و گردش و گذار

روز 1: ورود به گذرگاه زوارتنوتس

هنگامی که من وتو را درون فرودگاه می رسند، شما فوراً به Tsakhkadzor (60km) منتقل می شود برای فایده دست روایت کردن برخی از رزین و لذت بردن دوباره پیدا کردن روز مطلع در ارمنستان.

زوارتنوتس Tsaghkadzor دسته بین المللی
خوابگاه
Tsakhkadzor (Tsaghkadzor)


ارمنستان در یک نگاه


روز 2: بیایید آش هم یک هوا بخار زیادی را برفراز دریاچه سوان! دریاچه سوان-Tsakhkadzor

بعد باز یافتن صبحانه، همه کنیز قوش روی دوچرخه خود برای بازدید از حلقه صومعه Kecharis. این مرکز آموزشی قرون وسطی اصلی توسط اعقاب نجیب ارمنی مصنوع و آفریدگار شد. سپس، من وایشان دوچرخه سواری تا تله کابین داخل کوه Teghenis که در نفس ما می توانیم یک پیک نیک درون طبیعت کیف ببرید دوام خواهد داد. بعد از ناهار، دستور دهید برفراز بازدید باز یافتن شبه جزیره دریاچه سوان. وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق در حاصل 2000 متر بالاتر باز یافتن سطح دریا، تسلط شده پادرمیانی کوه ها، این دومین دریاچه عصاره شیرین داخل جهان، مشهور برای زیبایی وقت حسن است. شما می توانید این دیدار آش صومعه Sevanavank کیف ببرید. داخل نهایت، شما ضلع سود زمان برای لذت بردن یکدلی قدردانی وقت سبکبار توسط دریاچه است.

در شب، من وآنها و آنها می توانید خرج شام داخل رستوران فقط در نزدیکی دریاچه، که در نفس شما می توانید حظ بردن باز یافتن مزه ماهی پخته شده دوباره پیدا کردن این دریاچه زیبا التذاذ ببرید.

دوچرخه سواری گزند تفرق 35km است، پایه 1750m- 1600m - 1950m.

Tsaghkadzor دریاچه سوان Sevanavank
خوابگاه
آبی سوان (دریاچه سوان)

روز 3: لذت بردن باز یافتن طبیعت Martuni

پس دوباره به دست آوردن صرف صبحانه درون اوایل، شما دوچرخه سواری بالا Noradouz، خاکستان از تن متقابل در پیمانه زیادی دوباره به دست آوردن خاچکارهای منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد فاتحه خواهد شد، بیشتر پیدا کردن 13TH بالا قرن 17th. سپس، ما التذاذ در تنفس هوای خالص آش یک پیک نیک اندر طبیعت است. هنگامی که شب می آید، من واو تا آبادی Martuni که در دم ما شام است. موطن در Martuni.

دوچرخه سواری گزند تفرق 72km، پایین - 2000M -1900m - 2000M.

Noratus Martuni

روز 4: درک بزرگ تو باستان 2410M شاهراه ابریشم دوباره پیدا کردن سطح دریا

صبحانه خورده، رخصت دهید اندر حال روبراه ما اندر سفر خود با دوچرخه سواری بالا سمت نیمروز جهات کشور بدو خواهد شد. درون راه، من وتو سلیم کاروانسرای، واقع درون کوه عبور، واقع در باستان 2410M جاده ابریشم دوباره یافتن و گم کردن سطح دریا را ببینید. پس باز یافتن آن، من وشما همچنان فایده بازدید دهکده یقگیس، که در وقت حسن یک خاکستان باستانی اخلاص کلیسای Zorats ثبات دارد. این آخرین منحصر ضلع سود فرد برای معماری خویشتن را در میان کلیساهای ارمنی است. پس از آن، ایشان را در روستای حرمون در طرفه العین ما خواهد شام صداقت یک شب داخل کلبه حرمون (استخر، سونا، تالار بدنسازی) دارند می رسند.

دوچرخه سواری گزند تفرق 62km، اساس - 2000M -2400m - 1500M.

Sulema Yegheguis حرمون

روز 5: دیدن قشنگ گیاهان بومی کیمیا کمیاب از نوراوانک

بعد از صبحانه، ما آش دوچرخه بالا سمت تکیه نوراوانک، فلور دربند تنگ عمیق صفا باریک است که بسیار جالب است و حفظ حین از اهمیت حیاتی بروید، چرا که شما می توانید بله تنها گیاهان کیمیا کمیاب است، ولیکن همچنین یک ردیف کامل از دوستان وحشی بومی کیمیا کمیاب کشت پیدا گیاهان هستی و عدم دارد. نمر فارسی: همچنین شفاعت یکی دوباره به دست آوردن حیوانات آش ارزش باز یافتن کشور که در حال مجهز از تا :حرف راس رفته جمعیت شد. واقع در تنگه عمیق، صومعه است که مداخله کوه ارتفاع از زیبایی استثنایی بود. دل آزرده اما خیره ازمد افتادن توسط زیبایی پیدا کردن محل، ما چاشتگاه را داخل نوراوانک لذت ببرید صداقت در دوام به روستای کیف Chiva را که در نزاکت مال یک شام قهوه چی خدمت خواهد شد. موطن در Chiva.

نوراوانک، Chiva را

روز 6: صومعه آفتاب ویراپ، تیررس زیارتی برای تمامی ارامنه

در این گشت 6 بازدید، شما دوچرخه سواری نفع علیه و له روی بالا و روستای Lousashogh، باز یافتن جایی که ما حتا صومعه شمس ویراپ ادامه خواهد انصاف که در نفس ما یک پیک نیک بروید. دید انداز اینجا است که آش کوه آرارات (5165 متر) بود. خانگاه صومعه آفتاب ویراپ یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مقدس کلیسای حواری ارمنی، که در نفس می تهیه استعداد گودال که زندان برای گریگور روشنگر، اولین قدیس ارمنی تزکیه بنیانگذار کلیسای حواری ارمنی وجود را ببینید. پس دوباره یافتن و گم کردن بازدید، اجازت دهید به Garni روستای که در لحظه شام مراقبت خواهد شد حرکت می کند. مسکن در Garni.

دوچرخه سواری فاصله 65km، قاعده اصل - 1400m - 2050m - 900M.

صومعه مهتاب ویراپ Garrni


واحد پول ارمنستان
روز 7: احداث یک کشف تاریخی آتشکده بت پرست در Garni

به طور معمول، ما وا دوچرخه ضلع سود سمت آذرکده بت پرست گارنی، این واکنش تاریخی بی زن باقی تتمه از گستره انتها هلنی داخل ارمنستان است. این آذرکده به خدای خورشید Mihra ویژه تعلق داده شده و اندر نیمه 2 پیدا کردن من قرن آفریننده شده است. سپس، من وتو دوچرخه سواری فایده سمت عبادتگاه صوفیان رباط Gueghard، که گغارد تغییر منزلت داد، که نفع علیه و له روی بالا و معنی "لنس" استمرار خواهد داد، به عنوان صومعه نیزه که یکی دوباره به دست آوردن نگهبانان رومی فایده سوراخ کنگره مصلوب مسیح استفاده کرده بودند: امین یکی از تبعات از کلیسای حواری ارمنی بود. آنجا از ناهار، ما برفراز ایروان حرکت که در حین ما مصرف شام در رستوران دوباره یافتن و گم کردن این مکان دون العاده التذاذ ببرید. شبانه تو هتل درون ایروان.

دوچرخه سواری فاصله پیدا کردن 40km، پایه - 1400m - 1750m - 1100M.

Garrni گغارد ایروان

روز 8: یک روز لبالب از کشف و لذت در ایروان

ایروان پایتخت اخلاص بزرگترین شهرستان پیدا کردن ارمنستان صفا یکی پیدا کردن قدیمی ترین شهرستانها فراز طور مستمراً ساکنان در کرانه ها و انفس است. وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق در ادامه رودخانه Hrazdna، وقت حسن را مرکز اداری، فرهنگی، صفا صنعتی کشور است. سپس، من وآنها و آنها را روی آبشار، اپرا، میدان جمهوری، کشف یکدلی بازدید دوباره به دست آوردن ماتناداران، یک راستی زنهار و خیانت نسخه های خطی قدیمی، رتق وفتق تحقیقات و موزه واقع درون ایروان. این یکی دوباره پیدا کردن ثروتمندترین نگهداری در کرانه ها و انفس از کپی های قرون وسطایی اخلاص کتاب که دامنه گنده عریض ای از افراد، دوباره پیدا کردن جمله تاریخ، فلسفه، طب، ادبیات، تاریخ هنر خلوص شرح کرانه ها و انفس در ارمنستان اخلاص بسیاری از زبان های دیگر محفوظ داشتن می دارد. پس باز یافتن ناهار در یک رستوران، من وایشان برای دیدن خلوص وقت فارغ در نامدار کارخانه آب دهان منی زردآلو "آرارات".

در پایان روز، من واو شام درون یک کافه محلی است. شبانه در هتل تو ایروان.

ایروان افشا ماتناداران

روز 9: خروج

این ماه گذشته، فایده شما خواهد شد به جمعیت از ثانیه شما می توانید یک پرواز به ما پشت خانه به سوغات بیاورد هدایت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.