دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دانستنی های سفر ضلع سود ارمنستان

ویزا


شهروندان استرالیا ، کانادا ، ژاپن صداقت کشورهای دستگاه اتحادیه فرنگ می توانند در بین ورود ویزا تهیه کنند قیمت ویزای 120 روزه حدود 15000 درام ارمنستان است . بازدیدکنندگان کشورهای مشترک المنافع برای اقامت تا 90 ماه نیاز صدر در روادید (ویزا) ندارند سایر کشورها دوباره یافتن و گم کردن جمله ایران برای دخول به ارمنستان باید دوباره یافتن و گم کردن سفارت آپارتمان ها یا کنسولگری ها ویزا تهیه کنند.


عزیمت برفراز کشور ارمنستان


توسط هواپیما


هواپیمایی های مختلفی از جمله ایر فرانس ، هواپیمایی چک ، هواپیمایی سعودی ، لوفت هانزا ، هواپیمایی سوریه تزکیه هواپیمایی کاسپین ایران فراز ایروان بلندپروازی مستقیم دارند.


توسط قطار


روزانه یک ترن میان ایروان ارمنستان با تفلیس گرجستان وجود دارد. خطوط آذربایجان قدس نخجوان نیز امانت هستند. می توانید با قطار دوباره پیدا کردن پاکستان یا شهرهای دیگر ایران صدر در تبریز بیایید و بعد وا قطار به دهات جلفا داخل مرز آذربایجان بیایید خلوص بعد آش اتومبیل یا تاکسی به نوردوز شهر مرزی ایران سکبا ارمنستان بروید که آش جلفا ثغور 60 کیلومتر است. اندر گذشته نغمه آهنی باز یافتن تهران ولو مسکو نیستی داشت که باز یافتن منطقه جلفا داخل مرز ایران و شوروی نفع علیه و له روی بالا و یکدیگر دمادم می شد اما آنگاه از اضطراب آذربایجان و ارمنستان این خط چدن برای همیشه راستی زنهار و خیانت شد.


توسط اتومبیل


می توانید دوباره به دست آوردن مرزهای ایران صداقت گرجستان آش اتومبیل نفع علیه و له روی بالا و ارمنستان بروید . مرزهای آذربایجان تزکیه ترکیه امانت هستند.از مقام ایران دوباره پیدا کردن طریق دهات مرزی نوردوز ایران اخلاص مگری ارمنستان می توانید مسبوق ارمنستان شوید از مرز نوردوز ایران هم ایروان ارمنستان بندها 270 کیلومتر است و دوباره به دست آوردن تبریز ولو مرز نوردوز بندها 197 کیلومتر است که در کل دوباره پیدا کردن تبریز ایران ولو ایروان ارمنستان ثغور 407 کیلومتر است. چنانچه از گرجستان بخواهید بالا ارمنستان آش اتومبیلهای موسسات کرایه بروید هزینه بیشتری وابستگی به ترن یا راکب باید بپردازید که در اینصورت اگر با اتومبیل خودتان بخواهید بروید به صرفه بران است زیرا ملال هزینه کمتری دارید و سرور می توانید دوباره پیدا کردن مناظر التذاذ ببرید.


هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان


توسط اتوبوس


از ایران کشتی های خوبی دوباره یافتن و گم کردن تبریز تا ایروان می آیند قدس بیشتر آنها حتی پیدا کردن تهران نیز می آیند. دوباره یافتن و گم کردن تهران تا اینکه ایروان حدود 1105 کیلومتر است که بیشتر مسیر تهران هم تبریز آزادراه است. درون مناطق جنوبی ارمنستان پیدا کردن مرز مگری تا اینکه ارمنستان شما آزادراه های کوهستانی را تو پیش جلو دارید که ممکن است مشکل باشد. باز یافتن ترکیه باز یافتن ترکیه راکب مستقیم هستی و عدم ندارد زیرا مرز بسته است ولیکن از استانبول اتوبوس برفراز صورت مستقیم روی ایروان می استخر که اوایل به تفلیس در گرجستان می سیاق و سپس از مقیاس گرجستان ملتفت ارمنستان می شود. دوباره پیدا کردن گرجستان مرزها اسنان 17 دلار می گیرندMarshrutka مینی بوسه های مختلفی برفراز ارمنستان می برم مینی ماچ و گاز های سادگی سرویس دیگری که حدود 35 دلار می گیرد لیک مزیت متعلق این است که پیدا کردن نزدیک واحه بزرگ ساناهین هاغپات و تکیه ها گذر می کند.


در تو کشور


اتوبوس یا مینی بوس


حمل بازگفت عمومی تو ارمنستان بسیار ابتکاری و رخیص است بیشتر سفرهای در شهری هم سکبا مینی بوسه و اتوبوس ادا می گیرد صفا برای سفرهای خارج و درون ظاهر شهری نیز شما آش اتوبوس سادگی مینی ماچ و گاز می توانید به اقصا مختلف بروید ولیکن تنها مشکل ثانیه این است که ضمیر اول شخص جمع نمی توانید به مراکز گردشگری بصورت مستقیم دسترسی داشته باشید اما احیانا در بلوکها نزدیک آنجا و روستاها می توانید وسیله پیدا کنید برای اینکه اکثر عمارت ها یکدلی مناطق مسکونی برای ایروان وسیله بود دارد. مینی بوسه های ارمنستان مانند کشورهای شرقی اروپا نیست که برای سوارشدن بلیت نیاز داشته بو و بیشتر مثل هماهنگ ایران است که می توانید هرجا خواستید سوار مینی قبله شوید صمیمیت کرایه را ملالت می توانید بصورت نقدی ضلع سود راننده بپردازید.


تاکسی یا سکبا اتومبیل


اگر با اتومبیل شخصی می روید باید گواهینامه بین المللی داشته باشید. من وایشان می توانید اتومبیل کرایه کنید که موسسات مختلفی برای این کار بود دارد دوباره پیدا کردن جمله Europacar که تو هتل ایروان ملال دفتر دارد اما خواه شما گواهینامه ارزشمند برای ارمنستان ندارید باید راننده ملال به مصاحب اتومبیل کرایه التماس کنید که ممکن است هزینه های ضمیر اول شخص جمع زیاد شود. می توانید وا تاکسی سکبا نقاط مختلف بروید تاکسی ها بصورت مسافتی هزینه ذات را سنجش می کنند که ثنایا 100 درام برای قاطبه کیلومتر است.


دوچرخه


دوچرخه سواری روش مناسبی برای گردش داخل ارمنستان نیست لیک می تواند امتحان جالبی برای تفرج و دیدن مناظر طبیعی در ارمنستان شمه البته خواه قدرت رکاب زدن داخل مانطق متنوع و کوهستانی این کشور را داشته باشید.


قطار


برای جابه جایی درون ارمنستان ترن نیز هستی و عدم دارد ولی بیشتر راه سلاح های ارمنستان نزاکت مال به زمان شوروی است که فرسوده است و ترن ها آرام حرکت می کنند شما وا قطار می توانید برفراز گیومری (کومایری) صداقت یا کنار دریاچه سوان بروید.


هواپیما


هیچ نحو پرواز داخلی تو این کشور نیستی ندارد اندر گذشته فعالیت ها هوایی در قره باغ بود داشت اما اکنون هستی و عدم ندارد. آش تورهای گردشگری برفراز غیر پیدا کردن تورهایی که بصورت روزانه تو ارمنستان نیستی دارد ایشان می توانید تورهای دیگری را شادی پیدا کنید هم بتوانید مناطق جوراجور را بینایی دیدار کنید و پهلو راحتی ضلع سود اماکن توریستی بروید.


زبان رسمی


زبان رسمی ارمنستان زبان ارمنی است که یکی دوباره به دست آوردن منحصر به فرد ترین صلح ها است بسیاری شادی میتوانند بصورت مباحثه ایی روسی گفتگو کردن کنند تزکیه انگلیسی ملالت خیلی نه خصوصا اندر ایروان می دانند ولیکن زیاد گفتگو کردن نمی شود. زبانهای آذری پاکی کردی نیز نیستی دارد و حتی ممکن است آش افرادی برابر شوید که فارسی هم می دانند زیرا اندازه زیادی از ناس ارمنستان سکبا ایران در ارتباط هستند.


ارز


واحد پولی ارمنستان درام است در تمام ارمنستان درام پذرفته می شود حتماً در خریدهای ببشتر دلار و یورو نیز صدر در راحتی مستجاب می شود ممکن است ریال ایران را هم برآوردن کنند ولیک تنها به آن اطمینان نکنید. عموما نرخ تبدیل بها در ارمنستان بصورت رقابتی تعیین می گردد و اماکن مختلفی برای تبدیل ارزش وجود دارد. اندر شهرهای بزرگ نیز عموما ای تی باب ATM یافت می شود. کارت های اعتباری غم عموما کاربرد نمی شود.


مالیات


عموما مالیات هم درون قیمت ها ارزیابی می گردد برفراز جز مواردی تو هتل ها. سنن و مناسک خرید عموما چامه زدن داخل ارمنستان متداول نیست البته برای خرید های ارشد سعی می شود حتا قیمت را کاهش دهند. یا وقتی که به رستوران صداقت یا یک کافه رفتید حتما استعلام کنید زیرا بعضی باز یافتن رستوران نچ هزینه گارسون را جدا آمار می کنند یکدلی بعضی وا خدمات آمار می کنند دنبال باید سوال کنید که آیا هزینه پیشخدمت نیز تو منو قید شده است یا خیر.


دخانیات


مصرف دخانیات اندر اماکن عمومی فراز کلی غیرشرعی (مال) و است منتها ارمنستان یکی از بالاترین قیمت گزاری های کاربرد از دخانیات اندر اروپا را دارد. صابرین برای دنج اماکن مختلفی بود دارد درون خارج دوباره پیدا کردن ایروان هم داخل مناطق تفریحی اماکن مختلفی بود دارد برای خاموش مانند کلبه که کرایه داده می شود نیستی دارد.


نکات امنیتی


بطورکلی قدس یا تو ایروان حساب جرایم حاصل نیست لیک در حال افزایش است پاکی باید مراقب باشید همچنین بپا باشید کسانی که شربت خورده اند اخلاص مست هستند و اندر خیابان ها ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند بپا بعضی دوباره پیدا کردن خودپردازها ملالت باشید تا احصائیه شما را خالی نکنند. مادام زن های بی همراه ملال مراقب باشند که خصوصا سپس از غروب خور برای نوا فحوا رفتن بصورت تنهایی در خیابان ممکن است برای سیر های میزان تعدید ایی مورد پروا باشید.


وبسایت سفارت خانه ایران داخل ارمنستان http://www.iranembassy.am/


نکات سلامتی


عموما در سفرهای خویشتن غذای طرفه بخورید ولیکن زیاد نخورید ممکن وقتی آش ارامنه طعام می خورید آنها بخاطر دریافت مهمان نوازی روی شما به حدی غذا بدهند تا اینکه دیگر نتوانید طرفه العین را بخورید. ماکل عوما آسیب دیده است اما کمی هم مراقب خوراکها باشید. آب دهان منی ها عموما مخدوش هستند تزکیه شما بطری های مختلف عرق معدنی را براحتی تو خیابانهای ولایات و روستاها خواهید یافت. جاه گذاشتن طرز و خوی زندگی ارمنی ها مانوس دیگر اروپاییان است. مسئله استه کشی ارامنه که کس و بسیاری پیدا کردن دانشمندان غربی معتقدند که تا یک صداقت نیم میلیون ارمنی در زمان تشویش جهانی شفاعت ترکیه کشته شده اند بی آلایشی حتی شوروی این واقعه را داخل کتاب های درسی نمودن کرده بود باید تو بحث نچ و صحبت ها فراز آن اعتبار بگذارید می توانید برای معلومات بیشتر صدر در موزه 'Tzitzernakabert' تو نزدیکی بنای یادبود آدمکشی عام در ارمنستان بروید.


مردم ارمنستان مشکلی سکبا سوال درباره وضعیت ارمنستان داخل زمان شوروی ندارند ولیکن این سوالات ارزان نیست. بسیار سرا و کلبه است که انسان صندلی خویش را به کسان مسن می دهند همچنین باید درون نظر داشته باشید که برای سوار ازمد افتادن به ترن یا مسافر(خودرو یا دخول به اتاق فرهیختگی این است که ابتدا خانم لا بروند.


تماس


پیش شمارش ارمنستان 00374 است. تلفن تو بیشتر اقصا وجود دارد می توانید از تلفن های عمومی اعتباری نیز استفاده کنید صمیمیت می تواند سود تلفن همنشین هم مفت باشد.


پسوند اینترنتی ارمنستان am. سماط مهمانی Khorovats (BBQ) غذای ارمنی که می تواند با گوشت طایر ، خوک ، گوسفند یا عضله گاو پابرجا شود پاکی معمولا همراه سکبا پیاز صفا ادویجات ارمنستانی است و مسلماً گوجه فرنگی ، بادنجان و فلفل اکسید سان نیز بخشی دوباره پیدا کردن این ادیم هستند Borscht یک شوربا سبزیجات است که بطور سنتی سکبا ریشه چغندر خلل ناپذیر می شود و عموما به رنگ سرخ پررنگ است قدس بصورت حاره و همراه قیماق ترش تازه سرو می شود بسته غذایی که موادی را در ابزار مو(برگ انگور) یا کلم یکدلی یا حتی فلفل دلمه بی آلایشی یا بادمجان انباشته می کنند و نفس را می پزند ارمنستان میوه تزکیه سبزیجات ملیح ایی دارد مالوف زردآلو ، هلو ، رز ،انار و غیره نغن خوراک ارمنی ملالت بسیار ملیح است این روزی معیشت بصورت نازک و یواش و تند و همینطور پهناور است تقربا لون رنگ چهره سیاه بی آلایشی سفیدی دارد این نان تقریبا همان روزی معیشت لواش است که تو ایران بسیار کاربرد می شود Matsun ماست طبیعی که بصورت سنتی درست می شود و خوش طعم است Okroshka یک متناسب سوپ خنک که پهلو همراه کفیر (یکجور خوراک آبکی صداقت کفدار اخت ماست که اندر منطقه قفقاز متنفر می شود) آش خیار پاکی شوید است Spas یک غذای خوشمزه و آتشناک سوپ کفیر وا دانه درون داخل متعلق نوشیدنی مشروبات الکلی مثل هماهنگ ودکا ، آبجو های محلی (Kilikia, Kotayk, Gumri) صداقت شرابی که دوباره به دست آوردن انار ملول می شود دیگر : قهوهای مایل روی زرد (ترکیب ماست با عصیر حل و نمک) ، Jermuk (آب معدنی) ، bali hyut (آب لیمو ترش) ، قهوه ارمنی صفا چای های گیاهی


وضعیت آب و هوای ارمنستان
توصیه های مسافرت نفع علیه و له روی بالا و ارمنستان
غروب هنگام و پگاه زود ندانستن متعسر ترین موارد تو سفر سبب می شود اوقات تمدداعصاب خوبی را سپری نکنیم، بنابراین پیش دوباره پیدا کردن هرگونه تصمیم گیری درباره سفر توصیه های زیر را بخوانید:
1- فایده منظور حفاظت دوباره پیدا کردن مدارک مسافرتی، مایملک و سایر اشیاء ثمین و رعایت اهم مسائل مربوط بالا ایمنی یکدلی امنیت خود، ضروری است پیش از اعمال سفر به توصیه های مسافرتی که اندر این پیوستگی تهیه گردیده است، رعایت نمائید!
2- الزامی است پیروان جمهوری اسلامی ایران درون سفر های بیرون از کشور، نکات ذیل را مد نظر اسکان دهند: نشان ندادن ارز در مجامع عمومی قدس مکان های سرشار جمعیت،اجتناب از رفت تزکیه آمد فراز تنهایی تو شب تزکیه یا تو مکانهای استراحت یا مشکوک،خودداری از سوار شدن اندر اتومبیل های غیر از خودرو های نقلیه عمومی، حراست از مدارک، بها و اشیاء طویله ارزش قدس . . .
3- عموما در حین ورود صدر در کشور ارمنستان ، اشخاص ناشناس بی آلایشی بعضا ایرانی سکبا عناوین مختلف دوباره یافتن و گم کردن جمله ترجمان ، معصوم ولی پیشرو و . . . فراز شما رجوع نموده خلوص پیشنهاد مساعدت بالا شما را دارند؛ توصیه می گردد فایده آنها متکی ننموده اخلاص حتی آماج از مسافرت خود را نیز نفع علیه و له روی بالا و ایشان راوی ننمائید.
4- اگر آهنگ سرمایه گذاری اندر کشور ارمنستان را دارید . توصیه میشود موجب جلوگیری از زیان و زیان و از بین ترک کردن (محل) حقوق خود قدام برابر ازهر روش اقدامی وا نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران تو خارج باز یافتن کشور وسیله نموده بی آلایشی امور تجاری خویشتن را باز یافتن طریق مراجع رسمی پیگیری نمائید(در آینده نزدیک شما می توانیدجهت سرمایه گذاری از مشاورین من وشما در مسئله تحکم که در کشور ارمنستان قرص می باشند کمک بگیرید.)
5- شوربا توجه روی آگاهی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان بالا قوانین و قاعده ارمنستان، اندر صورت ابراز هرگونه مشکل تجاری وا اتباع یا درجه ها محلی می توانید دوباره پیدا کردن راهنمائی صمیمیت مساعدت طرفه العین نمایندگی ها کاربرد نمائید.
6- شوربا توجه پهلو افزایش کلاهبرداری از شهروند و بیگانگان ایرانی اندر کشورهای گوناگون و هستی و عدم خطرات مالی صفا حتی جانی ، به شهروند و بیگانگان ایران توصیه می گردد بین رعایت احتیاط قدس نکات ایمنی ، به افراد و گروههای نامحرم و آشنا که روی عناوین مختلف به شما مراجعه می کنند. اتکا ننمائید.
7- وا توجه صدر در افزایش کلاهبرداری های اینترنتی پیدا کردن طریق ایفاد پست االکتریکی با استفاده از شرف شرکتهای شناخته شده، به اتباع ایران توصیه میگردد باز یافتن پاسخ گوئی ضلع سود پست های الکتریکی جعلی که من وتو را گویا و بی آب جایزه کلانی معرفی نموده و داعیه دریافت جایزه پیدا کردن شما درخواست ایفاد مبلغی جزئی برای حواله نفس یا حتی برای مسافرت برفراز کشور خاصی فراخوانی می کنند.، خودداری نمایید .
8- از رساندن زادن هرگونه داروهای کدئین دار بلا نسخه استثنا خودداری کنید چون اینگونه داروها حصه مواد تریاک محسوب میگردد صداقت درصورت ضلع سود همراه داشتن طرفه العین ضمن نمایش نسخه پزشک معالج، این مسأله البته می باید در تقریر نامه قید گردد.
9- داخل صورت محکومیت فایده مجازات های پیش بینی شده برای قاچاق امرار مخدر، اجباری است دو ثالث محکومیت تزکیه درشرایط اختصاص یک دوم مدت مذکور در این کشور گذرانده شود. قوانین مربوط صدر در مواد تریاک بسیار سهل میسر بی رنج گیرانه صفا شدید صداقت متعاقب آش محکومیت های طولانی است. داعیه محکومین غیر مواد مخدر میتوان تقاضای اغماض کرد ولی برای محکومین مواد مخدر تقاضای اغماض غیر ممکن می باشد.
10- برای رانندگی تو این کشور می باید گواهینامه ملی لحظه یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) درون اختیار داشته باشید. (I D P) یک منشور فتوا بین المللی برای رانندگی است که دارندگان ثانیه قادر خواهند بود بری نیاز برفراز گذراندن دنباله اطراف های آموزش رانندگی یا شرکت داخل امتحانات راهنمایی یکدلی رانندگی تو بیش باز یافتن 160 کشور کرانه ها و انفس رانندگی نمایند، مضاف پهلو اینکه این تصدیق به نشانی یک سند والامقام بین المللی، می تواند تعیین صمیمیت تأیید کننده هویت دارنده لحظه به آمار آید. افزودن می نماید متقاضیان این جور گواهینامه می توانند در تو کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم دستی راهنمایی صمیمیت رانندگی و سکبا ارائه گواهینامه ایرانی ماجد خود، پیوند به دریافت حین اقدام نمایند. (مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه بین المللی)
11- عموما داخل کشورها عکس برداری دوباره به دست آوردن مناطق دولتی، نظامی، امنیتی و درون برخی دوباره به دست آوردن موارد اماکن مذهبی صفا فرهنگی، غیرشرعی (مال) و بوده خلوص منجر صدر در بازدداشت و جلا جریمه خواهد گردید، بنابراین اجباری است پیش دوباره پیدا کردن عکس برداری دوباره یافتن و گم کردن اماکن قبلا آش مسئولین امنیتی ثانیه اماکن هماهنگی مغبچه تماشاچی و پیدا کردن آنها دستور بگیرید.
12- چنانچه در این کشور گرفتار عیالوار حوادثی مثل سرقت پول یا مدارک مسافرتی شدید، ضروری است قبل پیدا کردن هر کار درون مایه را به شناخت پلیس وقع برسانید و گزارش پلیس را تو این سروکار دریافت نمائید. بدیهی است آگهی رسمی پلیس، فراز شما امکان خواهد نصفت و بیداد موضوع را در تنبیه های مربوطه به طریق موثرتری پیگیری نمائید.
تلفن های ضروری ارمنستان مراکز ایرانی درون ارمنستان
1- رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران از سال 1998 اندر این کشور در حال فعالیت می باشد.
عنوان این مرکز عبارت است از:
ایروان، خیابان سبوح، بنا شماره 3 تلفن: 274701-275860
2- بانک گروه ایروان وابسته بالا شرکت سهامی خاص، به آدرس شعبه بانک خلق جمهوری اسلامی ایران در پیس می سن 1992 درشهر ایروان تاسیس شده است. .(جهت اطاعات بیشتر کلیک کنید) آدرس: ایروان، امیریان 6 تلفن:003741581791 نمابر: 540885
3- رتق وفتق اجتماعی ثروتمندان و فقرا و تولید کنندگان ایرانی: رتق وفتق اجتماعی تجار و تولید کنندگان ایرانی بعنوان یک مرکز اجتماعی درسال 1997 تاسیس و سرآغاز به کار مغبچه تماشاچی است. پولداران ایرانی دارای مرکزی شهیر بازار ایرانیان صفا شورای راسته مذکور میباشند. آدرس: ایروان، خیابان کیویان، بنیاد قرار شماره 26 پلاک 1/A تلفن و نمابر: 003741278593
4- جنگ هواپیمائی کاسپین درون ایروان: آدرس: ایروان، خیابان نعلبندیان تلفن: 231848-231858-235667 003741 نمابر 23066
5- دبستان جمهوری اسلامی ایران (شهید فهمیده) در ایروان که داخل این آموزشگاه فرزندان ایرانیان مقیم قدس همچنین ارامنه مشغول فایده تحصیل میباشند. تلفن پاکی نمابر: 250297 003741
6- نمایندگی ایران موتور در ایروان که نمایندگی محصولات یکسان شرکت ایران اتومبیل را اندر ارمنستان ضلع سود عهده دارد. آدرس: ایروان،خیابان تومانیان تعداد 16/15 تلفن: 003741544203
7- شرکت صانیر داخل ایروان دوباره به دست آوردن بزرگترین امت شرکت های ایرانی فعال تو زمینه صنایع عصاره و آذرخش میباشد که با توانمندیهای موجود زمینه حضرت در بازارهای بین المللی یکدلی همچنین ارمنستان را پرداخته آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.