دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

واحه توریستی جرموک ارمنستان

شهر توریستی جرموک ارمنستان یک دهات کوهستانی سکبا چشمه های عصیر حل گرم است که اندر جنوب استان ویتس دزر  و 53 کیلومتری بابل استان یغگنادزور است. روستا جرموک یک نشان توریستی بسیار عالی تو زمان شوروی سابق برای چشمه های محلول ذوب خوی بزاق گرم و بطری های محلول ذوب خوی بزاق معدنی منحصر روی فردش حیات و هم دوره نیز برفراز همین دلایل عمران ده بسیار اسمی و مورد التفات برای توریست خیر می نفحه . آبادانی توریستی جرموک دارای آبشارها ، هوای ابتکاری ، دریاچه های مصنوعی ،مسیرهای پیاده روی ، قورباغه های قشنگ و برکه های آب معدنی می نفحه .این آبادانی در حال ترفیه برای تبدیل ازمد افتادن به یک مرکز نو و کهنه ابتکاری خدمات گردشگری اخلاص توریستی می باشد. ملال چنین عمران ده جرموک یک مرکز شترنگ نیز می شمیم که در حال برنامه ریزی برای مسابقه ها بین المللی شترنگ نیز است.


تور ارمنستان


جمعیت آبادی جرموک داخل سال 2011 چیزی مرزها اسنان 4628 فرد تعداد بوده است. عرض این ولایت از کلمه کلمه ارمنی مشتق شده که به معنی منفذ آبگرم ست . اینشهر در رفعت 2080 دوباره پیدا کردن سطح دریا تو کوه های  ویتس دزر اندر میان وزغ گریزگاه بیشه های لبالب  در یک شهر که مداخله رودخانه آرپا ضلع سود دو مبحث تقسیم شده است ،قرار گرفته . واحه جرموک پادرمیانی کوه واردنیس پیدا کردن شمال و ته وایک دوباره یافتن و گم کردن جنوب وقوف محاصره شده است. ارتفاع کوه های حوالی 2500-3500 متر است که کلاً توسط درخت زار ها صفا مراتع پوشیده شده اند.  جنگل های جرموک غنی دوباره یافتن و گم کردن درختان بلوط اخلاص ممرز و غصه چنین آش گل رزبن ، گلابی وحشی ، آلو صداقت درخت عرعر پوشیده شده است . حیواناتی چون روباه ، ارنب ، توسن و گورکن نیز تو این غوک ها به پری دیده می شوند. نفع علیه و له روی بالا و هر اینک و با آزگار توصیف لا این دهکده با ینبوع اصل های عصاره گرمش گمنام می شمیم و آبشار جرموک اندر رودخانه آپا به حاصل 70 چهارده گره می باشد. شهر توریستی جرموک ارمنستان یک دهات کوهستانی با آب دهان منی و هوای راحت در تموز  و محلول ذوب خوی بزاق و هوای برفی درون زمستان می باشد.


صنعت تولید عصیر حل معدنی در جرموک ریشه ی عمیقی دارد و پیدا کردن سال 1951 دایر شده و آب گازدار جرموک تقریبا به طولانی بازارهای دنیا مسبوق شده . پاره کلیدی اقتصادی دیگر داخل جرموک جذب های گردشگری این دهکده است . جذب های تفریحی این عمران ده جرموک را فایده یک نشان توریستی برای طولانی مسافران سادگی گردشگران ارمنستان تبدیل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.