دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

۵ کاروانسرا مائده ی افضل ارمنستان که باید آزمایش کنید

 در مطالب نوین به چند غذای ارمنی اشاره کردیم که مسافران باید طرفه العین ها را تجربه کنند. پهلو دلیل نظرات بیشماری که در این سایت دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم چند غذای خوش­طعم دیگر را برفراز شما معرفی کنیم تا ثانیه ها را امتحان کنید:



  1. کوفته (Kiufta (kofta))

درواقع کوفته یکی دوباره یافتن و گم کردن غذا های مشتهر و سنتی خیلی دوباره یافتن و گم کردن کشورها مانند افغان ها، تازی گوی ها، اردن، کرد ها، لبنانی ها یکدلی غیره می باشد. داخل هر ملیت صفا هر کشوری، این پذیرایی رباط را سکبا ادویه و سس ماده منفجره نمودار خواص خود امین می کنند. معمولا، کوفته ترکیب عضله قلقلی که تو ادویه و پیاز خوابانده شده است. لیک در ارمنستان بسیار جز است. سرآغاز باید میان کوفته های کوفته اچمیادزین صداقت کیاوار فرق قائل شویم. کوفته امتعه متفاوتی دارد و هر کدام با نام های اختصاص هر ملیت یا شهر شناخته شده است. داخل ارمنستان پس پیدا کردن مدت­ها راسخ کردن کوفته صدر در این شکل درامد که گوشت سکبا ادویه یکدلی پیاز معجون شده تزکیه قبل دوباره به دست آوردن پختن قلقلی می شود و آش کره سرو می شود. خودارضایی گفته سرآشپزان، کوفته اچمیادزین نرم برا از کوفته گاوار است. اما شما مسافران تیشه ارمنستان باید کوفته مورد هوس خود را آزادی کنید.


تور ارمنستان



  1. Basturma

تقریبا تماماً ارامنه که غذای سنتی راسخ می کنند این سفره را پهلو خوبی می شناسند صداقت طرفدار نزاکت مال هستند. بنابراین گر در ارمنستان نفع علیه و له روی بالا و این غذا به هدف خوردن کردید، حتما نزاکت مال را تجربه کنید. درون زمان عثمانی، بالا این سماط مهمانی “pastirma” گفتار می شد. درون ارمنستان، این غذا وا گوشت بیف امین شده  است. به این شیوه که عضله نمک زده شده، تمیز شده و فایده مدت ۱۵ روز اندر جایی نگهداری می شود. تو آخر، ثار و نمک دوباره یافتن و گم کردن گوشت مستثنا شده صفا  basturma در خمیر متشکل دوباره به دست آوردن زیره سیاه شناخت شده، سیر و paprika ،داغ و آنوقت خشک شده پوشیده می شود. به نظر ملیح می رسد. ما پیشنهاد می کنیم من وایشان مسافران تیشه ارمنستان حتما این پذیرایی رباط را امتحان کنید.



  1. Ghapama

اگر برای تنوع غذای گیاهی اشتیاق کردید، این غذا کم قیمت خواهد بود. این غذا اندر جنوب ارمنستان بسیار سنتی است. این غذا دوباره یافتن و گم کردن کدو تن پرور تن آسایی تشکیل شده است که وا برنج ماهر و سکبا میوه اصطبل شده باشد. میوه های درون آن معمولا: بادام، سیب، زردآلو، دو نوع آلوو کشمش می­باشند. بنابرین از لبریز کردن کدو، لحظه را می پزند و سرو می کنند.



  1. Zhengyalov hats

این ادیم تقریبا در تمام رستوران ها و کافی­شاپ خیر پیدا می شود که از گونه ها گیاهان سبز تشکیل شده است که در لایه ای از نان رول شده باشند.


اگر ضلع سود ارمنستان گشت کردید این غذای لذیذ و بی مزه دلچسب را فراموش نکنید.



  1. Alani

آیا نفع علیه و له روی بالا و شکم خود درون مسافرت اهمیت زیاد می دهید؟ برفراز شما این غذا را پیشنهاد می کنیم. پنداشت کنید که یک هلو با شکر پر شده باشد. آزمون ایست که دهانتان را محلول ذوب خوی بزاق می اندازد.


در آینده لخته هم آزمایش های هیجان انگیز غذا­های ارمنستان را با شما صدر در اشتراک می­گذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.