دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

شهر مارتونی ارمنستان

سیسیان شهری است اندر استان سیونیک ارمنستان که آش تور ارمنستان می توانید دوباره پیدا کردن این شهر جذاب پاکی بسیار دیدنی بازدید کنید و برای خود پاکی همراهانتان خاطراتی روی یاد ماندنی سادگی فراموش نشدنی رقم بزنید. در واقع این عمران ده در کنار نهر وروتان تحکیم گرفته است و به عبارتی تو ۶ کیلومتری شمال بزرگراه میان ایروان صدر در مغری جدید شده‌ است. حتی این نحو تخمین متنفر اند که فاصله دهات مورد نظر پیدا کردن ایروان ۲۱۷ کیلومتر می ریح و از کاپان ۱۱۵ کیلومتر است.


واحد پول ارمنستان


تاریخچه واحه به تعبیر زیر می شمیم :


بخشی باز یافتن تاریخچه این عمران ده دیدنی بالا موزه ای تاریخی بر می گردد که به منزلت موزه تاریخی سیسیان می شمیم و نمایش‌ دهنده کوزه‌ گری هزار انس الفت گرفتن دوم پیش دوباره پیدا کردن میلاد می باشد که دوباره به دست آوردن گورستان یا رصدخانه زوراتس کارر داخل شمال آن یافت شده است. در املاک این پای پوش یک طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری گورسنگ فراز شکل هیکل گوسفند دیده می‌شود که بر روی آن‌ خیر کتیبه‌ هایی به کلمه فارسی دیده می‌ شود. پیش از رسیدن نفع علیه و له روی بالا و کلیسای شهر یکی باز یافتن یادمان‌ های روزگار شوروی خودنمایی می‌ کند. این یادمان برای اعزاز کشتگانی که درون جریان شوروی‌ سازی منطقه زنگزور داخل سال ۱۹۲۱ وا داشناک‌ خیر جنگیدند بنا شده است.


جاذبه‌های گردشگری که درون این دهکده زیبا می توان اشاره کرد ضلع سود شرح زیر می نفحه :


به نشانی اولین وضعیت می ____________تدارک به آبشار شاکی تلمیح کرد، آنگاه از آن زوراتس کارر (خرسنگ‌های پیش دوباره پیدا کردن تاریخ) می باشند، غم چنین اوغتاسار (گورنبشته‌ها) و صومعه وروتناوانک دوباره به دست آوردن گزینه های گردشگری این روستا هستند. بنای یادبود آغودی، آبگرم شامب، بازمانده قلعه وروتنابرد، ویرانه‌های تاناهاتی، این ها کلاً و همه آش هم کلکسیون ای دوباره پیدا کردن جاذبه های این ولایت را پدید آورده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.