دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

شهر آشتاراک ارمنستان

ارمنستان کشوری وا تمدن صمیمیت تاریخ کهن است که دارای اماکن بسیار جذابی نیز هست. این کشور عضو اولین کشور هایی هستی و عدم که ضلع سود مسیحیت روی آورد. دوباره به دست آوردن این رو، داعیه شد تا دوباره به دست آوردن لحاظ سیاسی بسیار تغییر کند. یکی از آبادی های تاریخی کهن این کشور، روستا آشتاراک است که دارای ۷٫۵ کیلومتر  بوده تزکیه ۱۹۰۰۰ شخص در نفس زندگی می کنند. نام آشتاراک کلمه ای ارمنی پهلو معنای استحکامات یا قلعه است.آشتاراک همچنین ایما ای است به صنم باروری آشوری است.به هر حالا نظرات مختلفی درباره قدر آشتاراک است.


تور ارمنستان


از گشت وگذار تاریخی این روستا بخشی از استان باستانی آراگاتستون باز یافتن پادشاهی باستانی ارمنستان است.این شهر یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین شهرهای ارمنستان است که نشانه ها کارها تالیفات فرهنگی پاکی تاریخی الگوهای باارزش معماری ارمنی است.این عمارت اولین بار داخل قرن نهم میلادی ایجاد شده است.این شهر همچنین تو قرن ١٧ میلادی زیر گردش پادشاهی ایرانی لا بطورکامل بازسازی شده است. این دهکده آنقدر زیبا می آرزو بادا که می توانمندی آن را گیوه روباز نامید. طبق روایات از منابع مختلف، این عمران ده به این پندگیری از دوران باستان حیات داشته پاکی نام لحظه را دوباره به دست آوردن خدای اورارتویی ایشتار می‌دانند.


 


مردم آشتاراک بسیار مهربان، اهل فرهنگ و پیشه بوده پاکی نویسندگان سادگی سرایندگان و پایه ها زیادی را تحویل سازمان ارمنی داده‌اند.


زمانی که بالا ارمنستان تیره سیر کردید  حتما برای بازدید دوباره پیدا کردن این دهکده بروید.


اگر داخل میان بشر قرار بگیرید، یا درون مورد آبادی جست و آبراه کنید به اسطوره ای که اندر این واحه روایت شده خواهید رسید. داستان ای حسرت انگیز که موجب ساخته شدن سه جاذبه گردشگری در این ولایت گشت. روایت است که اندر زمان های باستان ۳خواهر منتظر یک شاهزاده می شوند. دو دده بزرگ نم برای خوشبختی آبجی کوچکتر، تصمیم فایده انداختن وجود و غیر در عرق می گیرند. فایده همین ترتیب یکی وا لباس پژمرده و دیگری سکبا لباس قرمز خود را به آب می اندازند. شاباجی سوم پس دوباره به دست آوردن فهمیدن ماجرا، آش لباس سفید رنگی ذات را به عصاره می اندازد. امیرزاده که ماجرای سه دده را میشنود فراز یاد انها ۳ کلیسا به شهرت رنگهای لباسشان درون دره میسازد و برپایه این قصه و تاریخ طی قرون مختلف اندر این دره سه کلیسا خلق شده است. بهترین کلیسای باقیمانده کلیسای آتش فام است که درقرن هفتمین میلادی آفریده شده است خلق کلیسای سفید صدر در قرن ششم وکلیسای زرد روی قرن ۱۳ و۱۴ چرند می شود.


یکی دیگر از مناطق دیدنی اشتاراک پلی است که دوباره پیدا کردن دره kasakh می گذرد.


همانطور که در رفعت گفته شد، آشتاراک رگه مهمی در قناعت ملی خلوص زندگی فرهنگی اجتماعی دد دیو ارمنستان بازی می­کند.


از جاهای دیدنی حوالی ایروان همچنین پلی است مشهور پل کاساخ مربوط بالا قرن ١٧ میلادی .این پل صدر روی غدیر کاساخ معمار شده است.این خدک گفته می­شود توسط افندی گریگور پیدا کردن تاجران دارا بی چیز کاناکر پیدایش شده است که  از سه اخگر نا هم پایه تشکیل شده است.


آشتاراک همچنین یکی باز یافتن مراکز صنعتی اندر ارمنستان است. یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین کارخانجات لبنی ارمنستان هم درون این ولایت واقع شده است.همچنین برخی دوباره پیدا کردن مراکز تولید تزکیه فراوری محصولات کشاورزی تزکیه دامی نیز تو این شهر کهن فعالیت می کنند.


در آشتاراک ٧ آموزشگاه و ۶ مهدکودک قدس ۴ دبیرستان هنری حیات دارد.موزه ها پاکی کتابخانه های عمومی هم در این عمارت قرار غمناک اند.همچنین کمیته فوتبالی هم مشهور میکا کاساخ بود دارد. بی همسر استادیومی که درون آشتاراک نیستی دارد ورزشگاهی سکبا ٣۵٠٠ نفر هنرمند و تماشاچی است.


جالب است بدانید که واحه آشتاراک با عمران ده آلفورتویل فرانسه شاباجی خوانده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.