دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کودتا این بار داخل ارمنستان / حمله افراد مسلح ضلع سود ساختمان پلیس ارمنستان

به بیان از راشاتودی نوشت: رسانه‌های خبری ارمنستان برملا کردند که داخل جریان غارت یک طایفه مسلح صدر در ساختمان پلیس این کشور لااقل و اکثراً یک آدم کشته خلوص تعدادی دیگر زخمی شدند.
افراد سلاحدار توانسته‌اند عمارت ساخت پلیس دهات ایروان را تملک کنند. برخی گزارش‌ها نیز از جدیت برای کودتا داخل ارمنستان معرفت دانایی می‌دهند، شبکه‌های اجتماعی در این کشور قطع شده صفا تحرکات نظامی غیر عادی اندر این کشور آگاهی شده است.


هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان



گزارش‌های اولیه اشاره‌ای فایده قربانیان این ایلغار نکرده است ولی برخی رسانه‌ها اعلام کردند که والری اوسیپیان رئیس پلیس ارمنستان نفع علیه و له روی بالا و گروگان متاثر شده است.
نیروهای نظامی ارمنستان فراز ساختمان پلیس روانه شده‌اند قدس ولادیمیر گاسپاریان امرکننده نیروهای امنیتی نیز داخل صحنه حادثه حاضر شده است.
این نهب زمانی سرآغاز شد که نفوس مسلح شوربا چند وسیله اندام کامیون از ورودی‌های بنیاد قرار پلیس ارمنستان گذشتند اخلاص کنترل این عمارت ساخت را در اختیار گرفتند.
این نهب ظاهرا وا هدف آزادسازی "جیریر سیفیلیان" امام مخالفان ارمنستان اعمال شده است، وی 20 ژوئن به بهتان توطئه برای تملک چند بنا دولتی صفا تاسیسات مخابراتی در ایروان بازداشت شده است.
طرفداران سفیلیان پیش دوباره پیدا کردن این افشا کرده بودند که لحن دارند شوربا تحریک یک طایفه مسلح شورشی، وضعیت صفا شرایط را در ارمنستان تغییر دهند.
اکتبر گذشته، سرفیلیان و تشنج مخالف وی موسوم به "ارمنستان نوین"، اعلام کردند که "روند نافرمانی مدنی و تغییر قدرت" را داخل این کشور بدو خواهند کرد.
در وقت حسن زمان سفیلیان سکبا انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: دستیابی به نشانه تغییر قدرت، تنها پیدا کردن طریق انتخابات میسر نخواهد بود. نفع علیه و له روی بالا و این نشانه تنها می‌تواند باز یافتن طریق یک اضطراب مسلحانه مردمی قلاده یافت.
افراد مسلح محنت امروز درون بیانیه‌ای تاکید کردند: من وآنها و آنها پیش دوباره به دست آوردن این یکی دوباره یافتن و گم کردن ساختمان‌های اصلی پلیس اندر ایروان را تصرف کرده‌ایم صمیمیت این ساختمان کرب اکنون داخل کنترل نفوس مسلح است.
بیانیه سرویس امنیت ملی ارمنستان درباره حوادث ایروان
سرویس امنیت ملی ارمنستان نیز تو بیانیه‌ای نفع علیه و له روی بالا و تشریح پیشامدها ایروان پرداخت.
در بیانیه رسمی سرویس امنیت ملی ارمنستان آمده است: امروز صبح، گروهی از نفوس مسلح روی دفاتر پلیس ارمنستان لاش کردند و چند شخص را پهلو گروگان گرفتند.
این بیانیه افزود: محنت اکنون، شما در حالا مذاکره با این ملت مسلح هستیم حتی تسلیم توافق آمیز و خاموش این افراد به مقام‌های رسمی ارمنستان را تضمین کنیم. حامیان این مهاجمان معلومات نادرستی را درباره شغب یک پیرو مسلح دوباره پیدا کردن طریق شبکه‌های اجتماعی پراکنده کرده‌اند.
در این بیانیه آمده است: این داده ها که در حالا پراکنده دمده شدن است، آش واقعیت مطابقت ندارد. نهادهای دولتی درون وضعیت عادی و استاندارد به فعالیت خود دنباله می‌دهند صفا نیروهای امنیتی داخل حال اجرا فعالیت‌های وجود و غیر هستند تا نظم و امنیت عمومی را راسخ کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.