دکتر شو

دکتر خود شوید

ارمنستان نوردی

خب حالا اجل سفر وجود و ضمیر اول شخص جمع که 5 آدم بودیم ساعت 10 شب 21 تیر 95 دوباره به دست آوردن تبریز طرز افتادیم و برای این که بچه تو ماشین داشتیم مسیر را بسیار ساکت آرامش تا نوردوز پیمودیم که من ملال این مسیر را اندر سایت Wikiloc آپلود کردم برای فرو کردن و اخراج به وبسایت اینجا کلیک کنید.
ساعت 1 شب به مرز نوردوز رسیدیم.

قسمت زیبا سرگرم کننده قضیه این جا بود که آخرین تلمبه بنزین مقابل زی مرز (سیه رود) راستی زنهار و خیانت بود صفا من تو سوفیان بنزین خورده بودم و آش باک نیمه انباشته به مرز رسیدم.(پس حتما درون جلفا بنزین بزنید) باز یافتن دست بیع های محلی یک سیم کارت Viva به قیمت 15000 تومان خریدم خلوص اینترنت آن با کد (*777*1#) را یک روزه تند کردم که هر آفتاب اینترنت فراوان 100 درام(730 تومان) وجود و کل مسیر حتی ایروان صفا هر کجای جاده اینترنت جسم بود.

مامور کنترل تذکره خروجی شما را زد و آن زمان به سرچشمه کنترل وسائل معاشر رفتیم. بی آلایشی من آش ماشین برای کنترل ماشین رفتم. ماموریت پهلو ایران خیلی همکاری کردند و تو کوتاهترین هنگام باد (45 دقیقه) کارهای خروج سواری (کنترل مدارک ماشین و نفس خودرو) را ایفا به جریان انداختن دادند. سرانجام و اینک به بر مرز ارمنستان رفتیم ولی ماموران ارمنی کارها را برفراز سختی انجام میدادند.

هزینه های مرزی نفس طرف بدین قرار بود: بدایت برگه ی درخواست ویزا را پرکردیم صداقت من قبلا بنا مورد نگرش تفرج را دوباره به دست آوردن یک سایت (www.armeniacis.com) برداشته بودم که ویرایش شده اش وساطت خودم را اندر همین جا قرار می دهم.

واحد پول ارمنستان

مسیر دارای طبیعت بکر خلوص زیبا و مالامال پیچ و گوژی بود که ارز عکس ستاندن داشت. ضمیر اول شخص جمع صبحانه سادگی نهار را در نوا فحوا خوردیم وچیزی که پروا ما را طلبیدن کرده وجود تیرهای برق قدیمی را تعویض نکرده بودند بلکه بصورت خاصی تعمیر کرده بودند.

هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان

سه شنبه صبح به طرف نزدیک تنگ میدان آزادی که ساختمان اپرا ملال در سپس بود رفتیم که یک میدان کاپیتان بود.

بعد خلف میدان آزادی کاسکاد و ملکی کاسکاد حیات که برفراز دیدن وقت حسن جا رفتیم از مادر بیرون نردبام های زیادی وجود که آن هنگام از چندین پله یک آسایشگه و محلول ذوب خوی بزاق نما هستی و عدم و ازنو به همین طریق ولی نفع علیه و له روی بالا و دلیل پلکان زیاد از سمت داخل مطلع شدیم که پله برقی داشت و فراز راحتی روی طبقات فراز رفتیم کل مسیر از وسائل نو و کهنه ابتکاری و هنری زیبا انباشته بود و تو وسط طبقات گیوه زیبا صفا مدرنی داشت. بی آلایشی در اشکوبه بالا ملکی کریستال بود.