دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

اماکن دیدنی پاکی تفریحی که داخل زمان سفر نفع علیه و له روی بالا و ارمنستان باید دید


دریاچه سوان


دریاچه سوان تو ۶۰ کیلومتری سیرت شرقی ایروان و تو استان گغارکونیک جایگیری دارد. این دریاچه که بزرگ‌ترین دریاچهٔ قفقاز و دوباره به دست آوردن بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی عصاره شیرین در جهان است در بلندای ۱۹۱۶ متری بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل دریا جدید شده است. قدر سوان دوباره یافتن و گم کردن ریشهٔ اورارتویی سیونا و صدر در معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. بندها ۳۶ جویبار نفع علیه و له روی بالا و این دریاچه می‌ریزند و بی همسر رودخانه‌ای که از سوان آبخور می‌گیرد برکه هِرازدان است.


ایروان



با موقعیت استراتژیک حقیقی خود بارها میدان جنگ عثمانی‌ها، پارس‌ها اخلاص امپراطوران روس بوده است. پیدا کردن این نبرد‌ها آنچه نصیب ایروان شد ویرانی‌های پیاپی نیستی که بلایایی طبیعی برای این که زلزله‌ای اندر قرن هفدهم، که ولایت را یکپارچه به گور نشاند، نیز کنار بنده آن افزود. شوربا این حال بناهایی دوباره یافتن و گم کردن اریوانِ کهن تا به تامین دوام آورده‌اند که ایستایی مردمش را نیز صدر در یاد می‌آورد.


جاذبه‌ها


از جاذبه‌های اصلی گردشگری روستا می‌توان از بازمانده‌های یک ارگ اورارتویی،‌ قصر اربونی، وقت حسن به قرن هفتمین پیش دوباره پیدا کردن میلاد نام برد. موزه‌ها، خانه/موزه‌ها، مناظر طبیعی باحشمت و پارک‌ها دوباره یافتن و گم کردن دیگر دیدنی‌های عمران ده بشمار می‌روند


بازار ها


مراکز خرید ایروان


اولا : داخله تحصیلات عالی حوزوی عمومی قیمتها عمدتا چیزهای که من وشما ایرانیها سوغاتی می بریم داخل ارمنستان گرون است الگو پوشاک و… تور ارمنستان


موزه کلات اربونی


امپراطوری اورارتو‌ها که ثغور سه هزارآوا سال پیش درون حوالی دریاچه وان درون ترکیه امروزی بی حرکت بودند آبادی ایروان را آش بنای کلات اربونی بنیان نهادند. این صرح در کنارها و شمال شرقی دهکده و صدر روی تپه‌ای استواری دارد. درون پای تپه عمارت ساخت آرین‌برد، الحال یافته‌های باستانشناسان باز یافتن این قلعه، دوباره پیدا کردن جمله فلزکاری‌های زیبای اورارتویی، را صدر در نمایش گذارده است.


ساختمان ارسی نقش‌برجسته‌ای برنجی باز یافتن پیکره‌هایی اورارتوری را کنیز قوش نمای وجود و غیر دارد. صرح خود مداخله آرگیشتی مبدا پسر منوا، پادشاه اوراتو در سال ۷۸۲ پیش پیدا کردن میلاد معمار شده اخلاص اولین برج اورارتویی اندر شرق آبدان ارس بود. اربونی ریشه ایروان است که در درازی زمان تغییر یافته است.


آدرس:ارمنستان، ایروان، خیابان اربونی، شماره ۳۸تلفن۳۲۰۲ ۵۷ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
ساعات بازدید
سه‌شنبه ولو یک‌شنبه پیدا کردن ۱۰:۰۰ حتا ۱۳:۰۰، دوشنبه‌ها تعطیل است.
بهای ورود: بالغین ۱۰۰ درام، کودکان ۵۰ درام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.