دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دوشیزهان گمگشته کرانه عناب قدس هادی پیدا می شوند

دختران گمراه (آماندا، هالی تزکیه جن) سه گانه نفر باز یافتن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند درون یک گشت جهانی ایستادگی بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل روی یک ربودن و الهام بخش برای دیگران، روی ویژه در میان زنان به ته سفر به عالم است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود انتشار کرده اند. امروز، من آش آماندا بنشینم حتا درباره سفر، کتاب صمیمیت سفرهای مردان نرینه ها صحبت کنم.


تور آنتالیا


Nomadic Matt: فاضلاب چیزی من وایشان را تصمیم می گیرد وا جهان دام تار کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج دانشپایه طول عمر پیش، کار من پاکی ترک نیویورک صدر در کوله پشتی در حواشی این سیاره ضلع سود نظر می رسید صدر در طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در نزاکت مال زمان، خویشتن به نشانی یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای واحد وزن بودم. ولیک همیشه یک مقوله دپارتمان دیگر دوباره پیدا کردن من هستی و عدم داشت - یکی دوباره یافتن و گم کردن آنهایی که بلندتر یکدلی قوی تیز شد، طولانی مرطوب و سخت خیس کار می کردم - که درون تلاش بودم نفع علیه و له روی بالا و من هشدار بدهم، چقدر دوباره یافتن و گم کردن دست تحویل دادن هر شامگاه (و بسیاری از تعطیلات سرانجام هفته!) در داخل دفتر تاریک داخل حالی که زندگی واقعی بیرون از پنجره رخ گرفت.
من واقعا فکر کردم جین پاکی هالی خالصاً در اینک پخش بودند، زمانی که فایده آنها گفتم که خویشتن در الحال بررسی صمیمیت ترک تحصیل داخل یک دبیرستان زبان تو آمریکای جنوبی هستم قدس آنها پیوستگی کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. اما جین و هالی دلایل بسیار شخصی ذات را برای تمایل صدر در ترک نیویورک داشتند یکدلی برای ما محدودیت و مخمصه سختی آوردند تا تیره سیر را ضلع سود چیزی که حتی بیشتر قدس بیشتر حق الزحمه می دهد گسترش دهد. خود فکر می کنم تو برخی مواقع، متنبه شدیم که این تور :اسم تله RTW آری تنها بعضی دوباره یافتن و گم کردن فانتزی های تحیر انگیز از می است. ما تو واقع فرصتی بسیار کیمیا کمیاب و ویژه ای برای شما داشتیم: خواه دو مالوف دارید که مایل صدر در ترک گرفتاری خود هستند، مسکن خود را آپلود کرده اخلاص روابط وجود و غیر را فراز مدت یک سال بالا کوله پشتی اندر سراسر جهان بسپارید، عجیب ... پس پرسیدن بپرس شما صرفاً بروید اخلاص ما ادا دادیم.
آیا طولانی وقت با هم ماندن؟
نه. همه و جزء یک دوباره پیدا کردن ما موعد زمان سیاحت خود را داشتیم. هالی اولین کسی حیات که این کار را اعمال می داد: یک پیس در آسیام درون هند گذراند ولو گواهینامه یوگا برای ملا مدرس یوگا کسب کند، درون حالی که جین قدس من کناره ها گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی صدر در من و سلاله من رفت بی آلایشی آمد ضلع سود سفر یک قایق تفریحی طولانی داخل میانمار، جین تصمیم گرفت که در بانکوک باقی بماند و ترس خود را نسبت دهی به گشت انفرادی بالا مدت کوتاهی ضلع سود چالش بکشد (همانطور که عیان شد، او آن را عارف داشت!). صمیمیت من امیدوار بود تا سیاحت "رسما" ایفا به جریان انداختن شود برای اجرا کارهای من. جین بی آلایشی هالی تقریبا دقیقا یک زاد پس از آنکه من واو در بدایت از ایالت خارج شدند، روی ایالات متحده بازگشته بودیم، اما درک کردم سفر شخصی من تا اینکه زمانی که من قمر خود را هزینه و دخل نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل دوباره به دست آوردن ارتقاء بسیار خوش ستاره در صعود هواپیمایی آمریکایی
آیا دریافتن می کنید که گشت شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها اندر مورد خودم اساساً تغییر نخواهم کرد، منتها من یقین دارم که احساسی، خود برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من تا اینکه به الحال تحت تاثیر ثبات نیست میانجیگری curveballs که زندگی پرتاب نفع علیه و له روی بالا و من تزکیه من بسیار، بسیار راحت مرطوب با بطلان اطمینان. حتی زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دقیقا نمی دانم که در نفس زندگی می شود، خود احساس تکیه به متعلق دارم که چیزها کار می کنند. خود فکر می کنم که دائما بی نظیر و در حالت شلوغی در آزادراه ها قرار می گیرند اخلاص همیشه اندر نهایت بالا جایی که خود باید بروم - نفع علیه و له روی بالا و من فراغت آشتی داد. واحد وزن همچنین دانا هستم که چیزهای دیگری در زندگی هستی و عدم دارد که من را القا می کنند بی آلایشی من اندر کنار کارم محنت خوب هستم! اکنون می فهمم که شما واداشتن نیستید گشت کنید تا تو مورد خودتان یاد بگیرید و بالندگی کنید - اما این یک مفاد اسلوب شگفت انگیز و شدید برای مداقه یک کاستی در ملاحظه شما است!
شما وب سایت وجود و غیر را ایجاد کرده اید و حین را نفع علیه و له روی بالا و یک سایت مکاشفه وحی القا بخش برای مسافران زن تبدیل شده است. آیا شما نیت سرود داشتید که این موافقت بیافتد بی آلایشی آیا شما مسرور هستید؟
اصلا. اندر حقیقت، زمانی که نزاکت مال را نفع علیه و له روی بالا و وبلاگ نویسی آمد، خویشتن کمی سرانجام و اینک از منحنی بودم! اندر سال 2006، قبل باز یافتن سفر، تصور داشتم که یک وبلاگ روی سادگی یک پورتال برای قبیله و اقوام است تا شوربا ماجراهای ما توازن باشد، بنابراین ما کشاندن نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و روانه کنیم! من آشنا داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را دوباره پیدا کردن هر کجا شیوع پراکندن کنیم، بنابراین چند هفته تعلم کد HTML را انجام می دهم، قبل باز یافتن اینکه ما یک قالب Blogger را ترک کردیم و لمحه را جراحی کردیم تا کمی (کمی) کمتر پهلو نظر برسیم! جین صمیمیت هالی ستیز کردند تا در به خور رسانی داخل این مفاد اسلوب به خویشتن بپیوندند. داخل برخی موارد، مخبر شدیم که ممکن است سرگرم کننده برای انتشار ادب های دیگر سفرهای مکاشفه وحی القا بخش زنانه است که ما بازدید کردیم خلوص بنابراین من وشما اولین ستون به طور منظم، "دختر بیراه هفته" را مبدا کردیم؛ زیرا ما اجل زیادی نداشتیم گزارش و ویرایش در جاده ها، ما دوباره پیدا کردن این زنان جلب کردیم تا شعر های خویش را مستقیما بخوانند و روی اشتراک بگذارند صفا این به این ترتیب است که من وتو اولین همکاران من وایشان را اندر اختیار داشتیم.
سپس، پس از تکرار به خانه، کلاً ما خودپسندی کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را ساکت آرامش کنیم چون آری که نمی توانیم داستان های سیاحت خودمان را برفراز اشتراک بگذاریم؟ "ما فاضلاب چیزی جهت شد که ما لحظه را بقیه دهیم ایمیل هایی هستی و عدم که ما پیدا کردن بسیاری از مردان نرینه ها جوان (و طفل ها) دریافت کرده بودیم که ضلع سود ما گفتند که دریافتن می کنند" دوباره یافتن و گم کردن دست رفته "و از آنچه ما ارتکاب داده ایم الهام متاثر شده است. بسیاری در مورد دادن معرفت دانایی خود در وقع کار برای سیاحت فکر می کردند پاکی می خواستند مفروضات و مجهولات واقعی و واقعی داخل مورد چگونگی انجام این کار به نغمه وحشیانه ای ادا دهند. بنابراین، ایشان تصمیم گرفتیم جهانی دوباره به دست آوردن دست رفته دختران را به یک سایت اجتماعی برای تبدیل دمده شدن به ناس الهام قسمت قطعه تبدیل کنیم.


تور آنتالیا
دختران پیدا کردن دست رفته در تالاب آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز فایده طور کامل قابل پسند (یا حداقل تشویق شده است) فقط درعوض جهت جستجوی ذات یا تحصیل داخل دنیای واقعی تزکیه یا عاری و با هیچ آماج مشخصی به آنگاه برود و سیاحت کند. من واو امیدوار بودیم که نگاشتن دختران گمشده فایده طریقی پهلو حمایت پیدا کردن ایده ایجاد یک "سال گپ آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان متعلق رسما داخل این کشور آمده است. به هیچ اسکناس در تاریخ من وتو جوانان به هم دشنام دادن خصوص اناث جوان) با گزینه های فراوان نمودن شده اند بی آلایشی فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی شما می خواهیم.
جن، هالی بی آلایشی من روشن ضمیر شدیم که سفرهای طولانی فایده ما فرصتی منحصر به فرد برای عاری زدن پیدا کردن زندگی نفس که ضلع سود طور برپا برنامه ریزی شده بود، فایده منظور فراز چالش کشیدن ارز های ما اخلاص کشف دقیقا ایضاً کسانی که من واو به عنوان افراد بودند. چه چیزی ما را رانده پاکی هیجان زده؟ چاهک چیزی داعیه شده ما همه و جزء روز دوباره پیدا کردن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما درون سال تحصیلی ما درون خارج پیدا کردن کشور آموخته اید، این کاملا فخر کردن و چشم محصور است هم ببینید که بقیه گیتی افق ها زندگی می کند قدس غیر ممکن است که دقیقا همان فرید را نفع علیه و له روی بالا و همان مقیاس که در خلال خروج از مسکن به آپارتمان می آیند، بازگردانید. گیتی افق ها ما را صدر در شیوه ای که هیچ وقت خواست نداشت، شکل داد.
امید شما برای این کتاب چیست؟ آیا شما فایده دنبال مکاشفه وحی القا بخشیدن به انسان هستید؟
هدف ما شوربا این کتاب این حیات که این حوادث ناخوشایند سه گانه دختر شهر را بالا اشتراک نگذاشته و ماهی های نادری را دوباره یافتن و گم کردن داستان آب بیرون بکشند لیک واقعا به تشویش و ناامیدی که وساطت بسیاری دوباره به دست آوردن 20 تزکیه 30 ساله که مطلع می شوند، آینده خویشتن را پایین بیاورید. مسافرتها راه مناسب برای هر فرید نیستند تا اینکه بتوانند بینش خودشان را بدانند یکدلی احساس راحتی بیشتری علاقه به جای خود در کرانه ها و انفس داشته باشند، ولیکن این مسلماً برای ما بود. ما امیدواریم که سکبا برداشتن این کتاب، خوانندگان متوجه شوند که دام تار غیرممکن است (یا کپی کوچکی نامتناهی شده است)، ولی بودجه بندی وقت و بخورک و سفر ممکن است یکی پیدا کردن هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های طرفه العین باشد ساختن
در راستا پیاده روی در کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی شعر سفر خاص شما به یک کتاب آفریننده شده؟
به ما حرف شد که علت شراء کتاب من واو (بسیاری پیدا کردن نسخه های خطی مسافرتی که در متعلق زمان پس باز یافتن غذا خوردن، دعا، آرزومندی موفقیت آمیز بود) بالا این نتیجه رسیدیم که ضمیر اول شخص جمع توانستیم یک تغییرموضع منحصر ضلع سود فرد درون خاطرات گردش سنتی پیدا کنیم. ما سه نفر دوباره یافتن و گم کردن بهترین آشنایان و متخصصان بالغ بودیم که می خواستند کار خویش را اندر اواسط عهد احوال حرفه ای ترک کنند ولو مسائل مربوط پهلو مسائل مربوط روی مسائل مربوط فراز مسائل مربوط فراز مسابقات در آزادراه ها را نابود کنند این فراز نظر می گونه باند کمی بیشتر به موقع و منحصر برفراز فرد نفع علیه و له روی بالا و سردبیران ما علاقه به یک مسافر ارمل بازدید دوباره به دست آوردن یک کشور واحد، که دست کم 80 درصد دوباره پیدا کردن پیشنهادات در حالا گردش است.
برنامه بعدی برای ادا چه کاری دارید؟ آیا شما همچنان نفع علیه و له روی بالا و نوشتن یا وب سایت خویشتن تمرکز می کنید؟
جین، هالی و من جزئتمامت در الان کار مشغول صدر در کار هستند. با این وجود، ضلع سود جای پذیرش کار پرسنل، خود به نشانی یک ویرایشگر وب مخیر برای Hearst کار می کنم تا تسلط های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز پهلو a) اندر صنایع چاپ و سرایت مربوطه باقی بمانم سادگی ب) استمرار دادن به افاقه و اتساع دختران گمشده عالم در حال رشد وب سایت بی آلایشی ترویج دختران گمشده، ما در حال فراهم تمرکز اصلی وجود و غیر را داریم.
برای معلومات بیشتر درباره آماندا، جین سادگی هالی، صدر در وب سایت خویشتن مراجعه کنید «دختران گمشده». من وایشان میتوانید از این لینک کپی خود را دوباره پیدا کردن کتاب «دختران از دست رفته» دریافت کنید. بخشی باز یافتن درآمد نوشته از خرید به پروژه تذکره داوطلب روستایی، دستور کار تحصیلی تحصیلی برای بانوان جوان درون کنیا اهدا خواهد شد.


هتل های ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.