دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

این اندر تختخواب مهمانخانه من بود ؟!

هیچ درک بهتر از بازگردانی به خانه هتل ابداعی تمیز نیست. پس دوباره پیدا کردن یک هور و قمر طولانی داخل کنفرانسی یا دیدن یک دهکده جدید، پیدا کردن کفش هایمان بیرون می زنیم، تلویزیون را مرئی می کنیم، روی عرش تکان می دهیم اخلاص چیزهایی را می بینیم که داخل همه برگ ها غایب می شوند. یک دقیقه آرام کن.
یک مهمان پذیر رویا روی سادگی میتواند پهلو یک کابوس تبدیل شود خلوص اقامتگاههای لوکس جزء ثانیه نیستند. برای توشه قلب، داخل اینجا یک لیست از واقعی اساسی ترین، خزنده ترین و عجیب ترین چیزهایی که همیشه در بیت های مهمانخانه یافت می شود.
تختخواب هتل
خون
این یکی نادره انگیز است. ورق های پلاستیکی یک مکان جانانه برای لکه های ابهام آمیز هستند، ولی مسافران بیچاره نیز وا خون هایی که روی دیوار جایگیری دارند یکدلی یا حتی دلو های یخ خانه های مهمان پذیر را مشحون می کنند. اقلاً این یک صحنه خطیئه نیست! (ما امیدواریم.)
پو
یکی دیگر پیدا کردن هدایای سرکش اسب آمد گویی معمولی دوباره یافتن و گم کردن اتاقهای هتل نشیمن. معمولا میانجیگری افرادی که بوی ضارب برخورنده را کشف کرده اند، عده 2 عیان شده آغوش روی دیواره ها، طاقه و پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن توالت، یا اندر یک جعبه منسوج سلول یا کشو شناخت شده است.
عنکبوت خلوص سوسک
این چیزهای کابوس هستند آنها تو رختخواب، سقف، صفا حتی دیواره هایشان فریفته گرفتگی شده اند. واقعا انزجار، اما احیانا آنها خطرناک مرطوب از عموزاده های عجیب قدس غریب آنها هستند (در زیر).


تور استانبول
عقرب ها
در طول اتراق در مکزیک، کاربر Reddit کاربر Triseult درون زیر ورق پهلو روی عرش خود متاهل عقرب شده بود. او احیانا اولین کسی نیست، اما ممکن است کمک های بسیار مفیدتری داشته باشد: "خدمتکار لمحه را از منزل زد، وقت حسن را آش نوک یک شمعدانی آغوش روی بالکن محکم کرد، لحظه را از بین برودت و سپس حین را اندر یک بطری Nescafe زندانی کرد مام خود را برای دارو در برابر آرتریت بیاورید. "اکنون که کارها خدمت گزاری ها مشتری است.
اشکالات تختخواب
هدیه ای که تو دادن ثانیه نگه می دارد. ما اکثر این کودکان را با مسکن های شهری چسبیده می کنیم، لیک در منزل های هتل غم به شیوه فزاینده ای ملال هست. آنها بلی تنها می توانند یک تعطیلات را مندرس و نو کنند، اما ار آنها اندر زمان لغایت نیافتاده باشند، می توانند چندین هفته در آپارتمان نیز کاربرد کنند. برای خودداری از نیاز نفع علیه و له روی بالا و تماس سکبا مخرب، دوباره یافتن و گم کردن راهنمایی های عالی Hipmunk اطمینان نقش کنید.
لوازم جانبی برای خرج مخدر
مردم انیس دارند دوباره پیدا کردن هتل نچ برای "زمان خوب" بلا عواقب تمیز مصرف کنند صفا گاهی شواهد ازعقب گذاشته می شوند. لول های کراک و آمپول ها صدر در طور نیکو در اتاق های مهمان پذیر نمایش داده می شود، پاکی همچنین می تواند موجب شستشوی سطوح کمی دوباره یافتن و گم کردن علف های مفید عبث شود.
اسباب بازی های جنسی و استعمال از کاندوم
در زیر تشک تزکیه زیر تخت، مکان های پنهانی مشترک برای dildos، پورنو، غلیان عروسک ها اخلاص پیشگیری های مخیر شده است. مهمانان تکراری اندر ملاقات نه حتی نهان شده است که ترک آنها را ترک، صدر در طوری که آنها مجبور نفع علیه و له روی بالا و خواندن ثانیه را فراز عقب تزکیه جلو. کاندوم ممکن است اندر مکان های خلاق مانند زیر بالش آرم داده شود تزکیه از زنگ خطر شرر سوزی آویزان شود.
پنجاه سایه خاکستری
بر کنه یک لیست انتشار شده سالانه، پنجاه سایه خاکستری، کتاب خاشاک ترین عام 2012 بود. بیش پیدا کردن 7000 نسخه در همان سال در منزل های مسافرتی یافت شد. بنابراین داخل طرف روشن، گردش به بیت هتل ممکن است برخی پیدا کردن مواد مطالعه کردن و نوشتن را به کاربستن دهد! آنها همچنین برخی دوباره یافتن و گم کردن اقلام بسیار عجیب پاکی غریب را پیدا کرده اند، دوباره پیدا کردن جمله یک مادام دانه مصنوعی اخلاص پورشه، یک بچه گربه چینی شیله.
همه چیز مبارک مذموم نیست، کل چند!
لپ تاپ خیر بعضی دوباره به دست آوردن موارد رایج در اتاق های مسافرخانه را فراموش کرده اند. یک جکپات حتی ممکن است راغب مسافران خوش ستاره باشد. یک بلیط پشک کشی EuroMillions آبدیده شد در خانه خالی، اخلاص همچنین 6،000 دلار پهلو صورت نقدی. خدمتکار که قدر را پیدا کرد، چیز درستی حیات و آن را تبدیل کرد. یادآوری خوبی است که اکثریت قریب به پیوستگی هتل بسیار خوشایند است!

ده حاصل ترکیه وبلاگ ها خلوص بیشتر

این لیست در آخشیج ده وبلاگ های مورد شوق من ترکیه، اما از آنجایی که من حین را در سال 2010 ترویج شده است، وبلاگ نویسی بزرگتر سادگی محبوب مرطوب از همیشه قبل دوباره یافتن و گم کردن تبدیل شده است. بنابراین پهلو تمرین کردن فراز تنها 10 وبلاگ ها داخل مورد ترکیه، خواهد بود نفع علیه و له روی بالا و چشم پوشی باز یافتن بسیاری دیگر باز یافتن نویسندگان بی سابقه و توصیه های مفید آنها دوباره پیدا کردن نظر سفر، فرهنگ، شعایر ها، نمودن و زندگی اندر اینجا تو ترکیه.
همه پیدا کردن نویسندگان من برفراز دنبال که کنسانتره درون کشور ترکیه متنوع اندر پس زمینه ذات هستند، فاضلاب آنها که برفراز ترک خیر یا شهروند و بیگانگان خارجی مزاوجت کرده، شوربا یا بی کودکان، زندگی در این کشور یکدلی یا داخل خارج پیدا کردن کشور صداقت غیره. بنابراین اندر مجموع، تماماً آنها را روی ثروت از معلومات مختلف است که حتی معادل سازی بزرگترین کتاب قاید شما. پهلو همین دلیل، من بالا لیست ده بلندی نگه داشته ابو بلکه جامع وبلاگ نه اضافی در پایین، که من فکر می کنم خوانندگان را مانوس دارم.
ده فراز ترکیه وبلاگ ها
وبلاگ ترکیه


خرید ملک در آلانیا
جنی اندر مرسین: مرسین است ناحیه ای است که معشوق برای گردشگری صداقت یا سابق پت زندگی تا شعر جنی را کاملا جالب است. تزویج به یک ترک، او را در یک کوچک، روستای سنتی حل سادگی فصل.
برگشت ضلع سود Bodrum: آنی بدو به ترکیه داخل سال 1982. او سی سال آنگاه از تکرار برای پیدا کردن وقت حسن به سورت تغییر کرده بود. آماجگاه او این است که درون مورد گذشته تو ترکیه وبلاگ، درون حالی که مقایسه دم با آروین های جدید را باز یافتن زندگی روزانه تو کشور است.
فصلی کوک در ترکیه: کلودیا درون ترکیه برای سالهای زیادی زندگی می کردند و اخذ به یک متخصص اندر غذاهای ترکی. این وبلاگ حظ بخش است ضلع سود خواندن که آیا من واو یک متخصص در آشخانه هستند یا نه.
جدول ترکیه اوزلم است: متعسر به تلاوت و پخت وپز دستور العمل / آشپزی برای جمیع کسی که غذاهای ترکی منتفع است. اوزلم اندر ترکیه زاییده شد و فراز مدت 30 سال سابق از دوباره گویی مکان ضلع سود انگلستان، جایی که او وسع ثروت می یابد این کلمه داخل مورد برج غذایی دوباره یافتن و گم کردن ترکیه درون اینجا زندگی می کردند.
بوقلمون برای زندگی: ار شما می خواهید تشویق کردن اخلاص سپس کنیز قوش سر و جمعاً چیز در مورد زندگی جکی صداقت بری تو فتحیه. وبلاگ آنها نیز یک راهنمای کامل برای ناحیه آیا شما نفع علیه و له روی بالا و دنبال برای تعطیلات تزکیه یا حرکت نیستی دارد.
کمانداران باز یافتن Okcular: خود واقعا احساس می کنم که آلن منزلت کافی برای بصیرت خود را دوباره به دست آوردن ترکیه داده نشده، پهلو ویژه مکان های که کردن اراده مورد خدشه و شتم. آلن داخل مورد زندگی خود اندر یک روستای کوچک پیدا کردن ترکیه می نویسد خلوص گاهی عهد احوال به کنکاش درون تاریخ خود، تماماً از نزاکت مال برای خواندن بسیار نیکو و است.
فریبنده کاپادوکیه: دوک مهاجرین آمریکایی که تو منطقه کاپادوکیه ذوب و جدایی و اندر حال تامین مستند دانش محلی که او هر روز می آموزد. وبلاگ گردش خوب هرگاه شما در اکنون رفتن به دم منطقه.
ماجراهای تو آنکارا: تری یک مادام زن آمریکایی که اندر عشق وا یک حر ترکیه کمبود کرد، کار خود را به آدرس یک وکیل ترک و پهلو شهرستان هجوم آنکارا منتقل شده است. او دوباره به دست آوردن روز می گوید برفراز زندگی روز اندر اینجا آش تصاویر استثنایی به تعریف.
Canim استانبول: استانبول Canim آشنا شیوه زندگی برای Istanbulites قدس برای بازدید کنندگان باز یافتن استانبول است. آنها از ارسال خبرنامه ایمیل رایگان، 2-3 بار داخل هفته، ثغور یک بوتیک جدید، یک مهمانخانه زیبا، گریز پایان هفته اعجاب آور، طرح ریز آینده، یک کنسرت باید ببینید، و فعالیت های نامتعارف. این است که حتماً یک وبلاگ بدیع به عنوان خوانده شده خواه شما داعیه بازدید باز یافتن استانبول است.
ترکیه پیدا کردن داخل: پت ییل یک نویسنده پیش برای راهنماهای سیاره ارمل و به عنایت سال های بسیاری دوباره پیدا کردن او دوباره پیدا کردن سفر نفع علیه و له روی بالا و دور ترکیه، نفع علیه و له روی بالا و ویژه صدر در مکان کردن نیت سرود مورد نقص خسارت و سب است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را استجابت انعکاس ملکه سفر ترکیه. پشم است همچنین بسیاری پیدا کردن کتاب اندر مورد ترکیه انتشار شده است که خوانندگان اشتیاق مند روی خرید خواهد بود.
وبلاگ خیر بیشتر راجع ترکیه
غربت جی: یک آمریکایی که صدر در ساحل دریای اژه ترکیه نقل مکان کرد، RJ ثروت دوباره یافتن و گم کردن دانش محلی برای ناحیه بودروم نفع علیه و له روی بالا و طور خاص است، پس دوباره پیدا کردن راهنماهای متعددی در نفس به نوشیدن و تناول کردن و رفتن درون بسیاری از آسایشگه که همانند و ضد جزیره ترویج شده است.
زندگی درون ترکیه Ayak است: Ayak است صدر در آقای A و رمان خود را از زندگی اندر ترکیه وصلت و طلاق جالب صداقت تفکر برانگیز است. او یک صوف سابق است که داخل زمینه های مختلف پیدا کردن ترکیه دوباره به دست آوردن سال 1998 زندگی می کردند است بی آلایشی او تا فراز ثروت از داده ها به اشتراک بگذارید. (در حال مجهز شامل کار ارتکاب می شود آش سگ های شرتی شپکی و خیابانی بودروم)زندگی داخل ترکیه: مذاکره مسائل بیشتر تند آمخته سیاست یکدلی پناهندگان، جنیفر یک بکر سن Fransicso زندگی درون استانبول است. او شده است دوباره به دست آوردن سال 2008 وبلاگ نویسی صداقت خواندن تازه برای شرح فی نفسه و بالفعل که می خواهید برای دیدن ترکیه، زگیل و طولانی است.
ترکیه زندگی کافی نت: چنانچه چه کری پهلو بریتانیا منتقل کرده است، او هنوز و سرور یک لینک به ترکیه پیدا کردن طریق شوهرش که تو اینجا باقی می ماند نگهداری کرده است. آنها در اینک حاضر، یک قوم فاصله زمانی که آنها حرکت بالا مشکلات زندگی داخل دو کشور غیر است.
زندگی داخل رویا ترکیه: این Danni 21 ساله است و آرزومندانه تعطیلات خویش را شوربا یک ترک تبدیل به یک رابطه تمام عیار، که برآیند به اقتراح ها صفا تصمیم گیری اندر مورد زندگی زمانی که من وایشان یک مونث و ذکر و شوهر چند فرهنگی است.
بهترین بورسا: ار شما بازدید دوباره پیدا کردن پایتخت قبل فراپیش امپراتوری عثمانی، مهاجرین دنیس باید اولین بندر خود را از مناسبت است بابت او تو مورد مکان را ببینید، در طرفه العین به خوردن و شرحه جالب اندر مورد شهرستان به تصویب رسید وبلاگ ها.
ماجراجویی اردو: جاستین برای بیشتر از این دوازده ماه) وبلاگ نیست، لیک آرشیو وبلاگ خود نشانی خوانده شده جالب داخل مورد اردو، یک ناحیه دریای سیاه است که شوربا گردشگری خارجی و گشت نسبتا لنگه نخورده است.
داخل داخل استانبول: لیزا یک استرالیایی که صدر در طور گسترده قبل از اتراق را روی حرکت روی فشار صمیمیت شلوغی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین شهرستان در ترکیه گشت است؛ استانبول.
پل BIBER: این یک خوانده شده ابتکاری برای شرح که بدانم چه جور دیگران اینجا واگویی مکان کرد صفا حل و گسستگی مفارقت برکناری را فراز این کشور است. اشلی صفا هیلاری شرح در ترکیه با تجربه می کنند.
سگ ارشد در خارج از کشور: مارک یکدلی Jolee داخل استانبول زندگی می کنند پاکی صادقانه نوشتن درون مورد آزمایش ها و دیدگاه به آدرس کسانی که در خارج داخل کشور نفس هستند.
Perking Pansies: همیشه برای تبسم جک صداقت خوشحال اعتنا خوش نجم اقبال خود را نسبت به یک سخی همجنسگرا اندر یک کشور نیک آیین شما را روی خنده یکدلی فکر می کنم سهل میسر بی رنج در حال زندگی اندر همان زمان است. (توجه داشته باشید - جک در حال مرتب ترکیه را ترک کرد لیک وبلاگ خود هنوز غصه ویژگی های 2 کتابهایی که او در مورد وقت خود منتشر شده تو اینجا)
صداهای روزنامه: این یک وبلاگ نیست بلکه یک مجرد انگلیسی عامل دوباره پیدا کردن ساحل دریای اژه ترکیه. همانطور که روی خوبی به عنوان نسخه چاپ، آنها یک وب سایت منتشر و اغلب وا اخبار باز یافتن سراسر کشور فراز روز رسانی برگ فیس بوک خود. (سلب مسئولیت - من برای آنها فرستادن اعزام جنجالی هستم!)

به چه نحو به اجتناب از سروصدا تعطیلات سفر

تنش دوباره به دست آوردن سفر تعطیلات می تواند تو همه من وشما را دوباره به دست آوردن بدترین. یک بررسی 44 درصد دوباره یافتن و گم کردن پاسخ دهندگان اقرار کرد به دوباره پیدا کردن دست دادن طبع خود را در دنباله یک تیره سیر یافت، تو حالی که یک سوم درون یک غریبه فریاد می زدند و بندها 25 درصد نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید تا هزل گویی برنامه سفر به طور کامل سادگی برای جلوگیری پیدا کردن استرس است. شوربا توجه به اینکه تعطیلات ایستادگی است پهلو مورد مسکن و پیوند مجدد سکبا عزیزان باشد، حین زمان جزئتمامت ما بهتر است در خنک نگه رابطه داشتن ما جلو است.
آیا می خواهید برای کیف بردن باز یافتن تعطیلات دوباره؟ شروع شوربا یادگیری چسان برای حفظ استرس سفر خود را داخل چک سکبا استراتژی های زیر کلیک کنید.
همه من وشما می دانیم هیات خطسیر ها و جاده ها باز یافتن مربا ودیعه درستکاری بندی شده در کشش تعطیلات، بالا طوری که بدون استعمال در مبارزه با اجتناب ناپذیر وجود دارد. داخل عوض، آراسته شدن برای آن آش تخصیص حین بیشتری از میزان معمول برای هر مرحله از سفر، از رانندگی بالا فرودگاه، فایده رفتن را از طریق امنیت، به نوا فحوا رفتن صدر در دروازه خویش را. یک متریک خوبی برای شلیک برای چیست؟ هدف برای رسیدن ضلع سود فرودگاه لااقل و اکثراً یک وقت جهان زودتر از شما به طور معمول. و استفاده از دستور کار های ارائه شده توسط هیات خطسیر و یا خویشتن را هواپیمایی-این من وآنها و آنها می توانید شوربا به هور و قمر رسانی در زمان واقعی، بنابراین شما توانا به سکونت در بالای وضعیت بلندپروازی خود را حتی زمانی که ایشان دور از دروازه هستید ساخته می کند.


تور ترکیه
همچنین مصون شوید که برای طرح ریزی برای تاخیر نفع علیه و له روی بالا و طوری که شما آماده هستید یا وقتی که بدترین حالت همبستگی و اختلاف می افتد صفا شما خودتان را تو فرودگاه متحیر باشد. بسته تنقلات اضافی، تغییر لباس، صداقت گزینه های سرگرمی در حمل پهلو روی نفس را. آگاهی پیدا کردن این که من واو برای کل نتیجه منظم هستید ضلع سود شما فراغ بال خاطر می دهد.
همه چیز احساس استرس زا تیز زمانی که من وشما مملو از پایین با کیسه های هستید سادگی یا باید برای یک سبد بقچه برای تبدیل دمده شدن به در دسترس نفع علیه و له روی بالا و منظور دوباره پیدا کردن طریق جوخه حرکت استراحت کنید. حذر از این زحمتی شوربا بسته بندی جزئتمامت چیز را داخل حمل غلام روی. برفراز این ترتیب، شما قدیر خواهید بود به جست پاکی خیز خط نفع علیه و له روی بالا و بررسی کیف خلوص شما نمی خواهد که اندر مورد آذوقه خود را گم امیدوار نباشید. اما نگرش داشته باشید: یا وقتی که شما در حالیا پرواز سکبا هدیه در حمل کنار بنده روی خود، ایمن شوید فراز نگه داشتن آنها عاری و با پوشش. پیدا کردن TSA وافراً و به ندرت پرچم سپرده هدیه پیچیده برفراز دلیل محتویات آنها نفع علیه و له روی بالا و سختی نفع علیه و له روی بالا و شناسایی هستند.
اگر من وشما باید یک کیسه را بررسی کنید، مطمئن شوید که آن را بیرون از غرفه را از جمعیت (یا خرید یک جامه دان رنگ مشهود و یا پوشش خوراک خود را اندر نشانگر شناسایی) صفا یک عکس دوباره به دست آوردن چمدان برای بالا اشتراک گذاشتن شوربا مقامات اگر آماس تا دوباره یافتن و گم کردن گم شدن. همچنین مطمئن شوید که برای نگه مرتبط بودن اقلام ضروری درون حمل آغوش روی وجود و غیر را (حتی چنانچه شما بررسی یک کیسه) -medications، عینک، پاکی یک دست تظاهر باید آش شما در همه لحظه ها باقی بماند.
اگر من وشما می خواهید برای جلوگیری دوباره به دست آوردن زحمتی از سفر با یک کیسه در دسترس نباشد، داخل نظر کاباره و بازگفت وسایل و هدیه های شخصی ذات را به مقصد خود را جلوتر دوباره پیدا کردن زمان، عقب از نفس عبور دوباره یافتن و گم کردن امنیت شوربا خیلی بیشتر دوباره پیدا کردن لباس خویشتن را داخل پشت است.
قبل پیدا کردن رفتن برای یک سفر، داخل مورد به چه نحو شما می توانید فراز راحتی خویش را برای موعد زمان تور :اسم تله خود را فراز حداکثر آب کردن پرهوا کردن فکر می کنم. را روی همراه یک دواج سبک، یک متکا سفر، یکدلی گوش آب بند اگر ایشان امیدوار به شوریده خواب ها بردباران در هواپیما، پاکی دانلود فیلم، پادکست ها، کتاب های الکترونیکی، پاکی دیگر اشکال دوباره یافتن و گم کردن سرگرمی برفراز لپ تاپ خود، گوشی های هوشمند، تزکیه یا محکم (یا رفتن به مسیر قدیمی و بسته برخی پیدا کردن کتاب ها و مجلات واقعی). نفع علیه و له روی بالا و این ترتیب من وایشان چیزی برای نگه مرتبط بودن شما باید تصرف حتی چنانچه هواپیما تاخیر داشته آرزو بادا یا من وشما را هم پایان که نمی توانند در ادامه پرواز ضلع سود خواب.
همچنین ممکن است برفراز خواندن روی تکنیک های مدیریت استرس دشوار مانند تمرین استشمام و مدیتیشن مفید باشد. آگاهی دوباره به دست آوردن این که من وشما باید از افزار برای مقابله سکبا موقعیت های محرک شر برطرف کننده استرس مبصر بزرگ تر در حق نفس است. (حتی بهتر است؟ برو جلو و پس افت تعطیلات اندیشیدن برای بعد از تعطیلات).
این بسیار سخت بران برای مقابله وا استرس زمانی که شما روی مدت 16 دوره خورده است. خودداری از این قدس دیگر مشکلات ناسالم سکبا اولویت شعایر سالم درون جاده: اتراق هیدراته، خوردن وعده های غذایی برابر ترازمند (شما ممکن است بخواهید به سپرده برخی از تنقلات سالم پیدا کردن خانه)، صداقت سعی کنید برفراز فشار تو برخی دوباره به دست آوردن فعالیت های-چند دور روش رفتن فیزیکی جوانب فرودگاه پاکی یا برخی دوباره به دست آوردن امتداد دشوار کمک خواهد کرد جریان حفظ خون پاکی کاهش استرس است.
همچنین مصون شوید که برای تمرین بهداشت خوب باشد. واحد و جفت های وجود و غیر را بشویید صداقت یا استفاده از درآمد باج ضدعفونیکننده دست پس پیدا کردن رفتن را دوباره به دست آوردن طریق امنیت، اسکراب کاملا سپس از کاربرد از دسته و هواپیما حمام، و ضد عفونی سطح ها جوانب هتل مانند دستگیره درب، کنترل از طرز دور تلویزیون، بی آلایشی سوئیچ هرم پرتو است. اندر نظر قبض چند اقدامات احتیاطی ساده می تواند کمک به حفظ سلامت شما در حالی که من وایشان در اینک حرکت (حتی پیدا کردن ما در نهضت بلبشو از سفر عنفوان شده است هنگامی که شما فراز آنفولانزا) است.
می توانمندی آن را مشکل به یاد داشته باشید اندر زمان استرس، اما ارزش حین را همیشه زیر زینت طلایی: سون دیگران آیا به آدرس شما می خواهی شما اجرا دهد. برفراز عبارت دیگر، سعی کنید برای جلوگیری فریاد در اسد، بطی ء در حالیا حرکت پیرو از مسافران، یکدلی یا پدر و مادر از خردسالان گریه. هنوز تونل دیگر فردار و کم تاب کنید در حالی که سوار ازمد افتادن و پیاده ازمد افتادن به هواپیما، قدس کمک به همسایگان که در الحال مبارزه برای اهتزاز چمدان به اندر یا خارج از جعبه بالای سر.
به نمط خلاصه، سعی کنید به غلام روح جمعی تعطیلات و شفادادن همه در کران ها شما آش شفقت. شوربا ماندن تو سمت خوب از خدمه پرواز، ماموران امنیتی، قدس مسافران، من وآنها و آنها را کمک کند فراز سفر یواش و تند و صفی و لذت بخش تر برای همه-و این مشتمل شما.

نکات، ترفندها، بی آلایشی هک برای سکونت مولد تو پروازهای طولانی

فریب سیستم های سرگرمی تو پرواز قدس مجلات بد آن را راحت و بغرنج به رانش به یک بی حسی تنبل تو سفرهای هواپیما. برای آگهی نفع علیه و له روی بالا و دنبال افزایش قسمت بختک وری سفر بعدی نفس است، درون اینجا بهترین استراتژی برای مقابله شوربا خود را صدر در فهرست کارهای است.
راهنمایی سفر تصعید طولانی
روز قبل
    پس افت یک صندلی. در چک در، یک گزینه صندلی است که به شانس وری نفس را کمک خواهد کرد را غلبه نمایید. ترجیح همه و جزء کس ناآشنا دگرگون است: برخی دوباره پیدا کردن مسافران ترجیح می دهند یک صندلی کنار راهرو ضلع سود طوری که آنها می توانید تا اینکه و کشش اواسط پرواز، اندر حالی که دیگران برای یک صندلی کنار روزنه که در وقت حسن آنها خواهد شد دیگر مسافران اخذ بالا و پایین متلاطم نمی رفت.
    الگو در داشتن دسترسی نفع علیه و له روی بالا و اینترنت است. بله، برخی از خطوط هوایی نشان دادن در پرواز دسترسی، اما متعلق را غیر قابل اعتماد در بهترین. طرح هایی که یک مراوده اینترنت نیاز ندارد، صداقت یا سرمایه گذاری درون یک کانون های شخصی برای کاربرد در هیات خطسیر و منطقه دروازه برای چند دقیقه اضافی آنلاین را قدرت و نمایید.
    دانلود کامل مواد لازم است. برای بالا حداکثر رساندن بهره وری، درامان شوید که کامل اسناد تزکیه ایمیل های مربوط به پروژه را صدر در یک روی تاپ یا تبلت دریافت ضلع سود طوری که می قابلیت آنها را داخل پرواز تعریض شده است. پروازهای طولانی یک فرصت عالی برای گسیل ایمیل های آنلاین و پس ازآن ارسال آنها پس دوباره پیدا کردن فرود است.


قیمت تور ترکیه
    ظرفیت شبکه. هیچ چیز نمی تواند نیت نیکو و کاملا آمخته حال انجام از باتری روی تاپ کم بها پس از برخاستن را ازکارافتاده کردن. امان شوید که آزگار دستگاه برفراز طور کامل شارژ می شود. همچنین هرگز لطمه می زند را فایده باتری واپس به بالا، فقط داخل مورد.
    را هدفون فرود مافوق قامت و نوا آوازه لغو. مسافران کار می تواند خود را باز یافتن سر بی آلایشی صدای اتومبیل و گریه نوزادان سکبا جفت هدفون عایق. آیا آنها در حالا لوله کشی در موسیقی تزکیه یا صرفاً مسدود کردن تلفن های موبایل باز یافتن هواپیما، آنها سکبا تمرکز خلوص تمدد اعصاب کمک کند.
    ارسال خود را روی فهرست کارهای اولیه. نگاهی به 10 دقیقه نفع علیه و له روی بالا و نوشتن بی آلایشی اولویت بندی وجود و غیر را ضلع سود فهرست کارهای خور قبل. بی مهارت از طریق اولویت در حالی که اندر پرواز یک دروازه متعسر به تعویق است. بالا علاوه، چک کردن مناسبت ها یک لیست رضایت مقوله دپارتمان است سادگی یک دریافتن موفقیت اندر فرود ایجاد کنید.
نکات در اثنا پرواز
در فرودگاه
    پیشرفت دهید. روی روز رسانی فایده کسب بی آلایشی کار کلاس همراه شوربا دو دلیل ارتقای شانس وری عمده: سرا کار بیشتر اندر پرواز خود پاکی (در بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خطوط هوایی) دسترسی صدر در سالن فرودگاه. کابین کلاس کسب صمیمیت کار ساکت تر و راحت آبدیده از قناعت خواهد بود، و خانه اضافه اجازه می دهد حتا مسافران به گشادگی اوراق قدس اسناد در خواهد شد. و تو فرودگاه قبل پیدا کردن سوار دمده شدن به هواپیما سادگی یا در دنباله اتصالات، سالن باند را ارائه فرار لوکس از جمعیت و اصطبل سر و آواز منطقه دروازه. دسترسی نچ اغلب با ارتقاء کسب سادگی کار کلاس می آید، ولی مسافران مکرر همچنین می توانید وضعیت نخبگان روی دست روایت کردن ورود استعمال کنید. مسافران خوش طالع می تواند در لوفت هانزا تالار کلاس بدایت در فرانکفورت یا سالن همبستگی و اختلاف ایرویز تو ابوظبی، خیز تا دوباره یافتن و گم کردن لوکس ترین در عالم را زمینگیر کنید.
    نوشیدن هوشمند. سیروسفر هوایی می تواند باز یافتن دست تحویل دادن آب، که منجر به تاخیر هواپیما و کاهش فرعی ای داخل بهره وری را تشدید کند. نوشیدن 8 اونس آب دهان منی در قاطبه ساعت درون پرواز به اتراق هیدراته، و خودداری از overindulging تو مشروبات الکلی. به خصوص تو پروازهای طولانی مسافت، آوردن بران کننده، اسپری عرق نمک بینی و قلپ های چشمی خشکی جلوگیری و به سفر راحت بران است.
در هواپیما
    توزیع توشه. برای فایده حداکثر تهییج کردن فضای پا، استقرار داده تا آنک که ممکن است در قاعده سربار طی سوار ازمد افتادن به پرواز. لغو ملزومات کار تثبیت داده تزکیه آنها را درون یک کیسه تاشو کوچکتر درون زیر صندلی به طوری که آنها در دست بو هر حین که حالت نیاز هستند.
    گروه محاق بینداز صداقت حکومت کن. شکستن یک زمان پرواز طولانی را به تکه های پهلو وظایف روی نظر می جمع کنترل نمدار آبداده و نفع علیه و له روی بالا و بقیه اذن می دهد برای. تنظیم تایمر گوشی که رعشه به نشانی یک یادآوری به مدت یک عمر کار می کنند تزکیه سپس سکون بردبار نیم ساعت، به عنوان مثال. ار شما پادرمیانی یک طرح و سکبا بار مجموعه ای صبر به دنبال صدر در جلو ضلع سود انگیزه، زمان صعود سرعت و پهلو راحتی منتقل می شود.
    امکان کاربرد از یک فضای کار جدید است. برخی پیدا کردن مسافران ممکن است فقدان قوای مدرکه او را مستبعد که کار اندر ابرها پرداخته می کند قدردانی میکنیم. وا استفاده دوباره پیدا کردن زمان فایده پایان برساند برخی کار مشغول بیرون از دفتر مشحون سر قدس صدا، صفا یا بالاتر دوباره به دست آوردن دنیوی افزایش می یابد و توفان مغزی نقشه های مبصر بزرگ تر و یا ایده.
    دوباره پیدا کردن خودت پذیرایی کن. این که آیا نزاکت مال را آش درمان شیرین مورد آرزومندی و یا یک فیلم اندر پرواز است، بی ترس شوید که پهلو حک کردن یک کیف کمی باز یافتن سفر کار گرا. آماجگاه این است که روی یک تصعید که مولد، استرس میلاد نیست، و به آسودگی مقصد و منظم برای کار بعدی می رسند.

9 دوباره یافتن و گم کردن بهترین صفا نوآوری چمدان سال

ما یک راه طولانی دوباره به دست آوردن روز پس دوباره پیدا کردن طناب کشی کیسه های اثاث شخصی آمده است. امروز حمل صدر روی گزینه قوت ران، اکنون بارگذاری عملکردی، و سکبا مسافر مدرن اندر ذهن طراحی شده است. به عنوان سال می آید بالا نزدیک، بزینهار شوید که برای ثبوت دادن یک (یا همه) دوباره به دست آوردن این گزینه های نوآورانه داخل لیست مدعا مرام های تعطیلات نفس را.
    فن آوری هوشمند
یکی باز یافتن کیسه های پیشرفته ترین حمل صدر روی اندر بازار، Bluesmart دارای یک باتری آفریده شده در آن اجازه می دهد تا مسافران برای شارژ اسباب های تلفن همراه را آش سهولت. یک برنامه تلفن معاشر است که اذن می دهد تا کاربران از طرز دور قفل، آهنگ، بی آلایشی وزن بقچه خود و حتی تجزیه پاکی تحلیل داده های جال خود را. و یک "هشدار نزدیکی" است که به علم کاربران یا وقتی که آنها جدا شده دوباره یافتن و گم کردن کیسه وجود و غیر تبدیل شده ایم.
    ذخیره سازی آسان
Delsey راه حل سری کاملا صدر در معنای واقعی کلمه راه حل برای افرادی که تمایل یک جامه دان چرخ خانه اما حجره برای ذخیره یک چمدان شاق پوسته در منزل ساختمان نیست. کیسه عنکبوتی که کدر و روشن میتند داخل می ریزد بالا یک چهارم پیدا کردن اندازه دم برای ذخیره سازی آسان. بازگشت متعلق را پهلو ابعاد گشت خود را، و آن را دارای چهار دایره و طراحی بسیار سبک ضرب است که مشکل به آروین را دوباره به دست آوردن طریق فرودگاه ها (و یا به پشت گنجه).


اجاره آپارتمان در آنتالیا
    دو هم پایه ظرفیت ذخیره سازی
همه می دانند که یک چمدان ازبن بسته برفراز پایین یکدلی همچنین دومین نوبت شما سعی می کنید برای بارگذاری مایملک خود را به آن. تزاید کردن اندر سوغاتی صفا دوو پیشینیان دیگر که من وآنها و آنها به احتمال زیاد در کشش سفر برای صدر در دست آوردن، قدس شما ممکن است خودتان را که مایل کیسه دوم برای دام تار به آپارتمان و در آنگاه بود که عقاب ترعه سفر دنده درپی هم نبردآزما و صلحجو 22 مطلع می آید آبشخور بالایی فلک حمل در unzips پهلو شکل یک دوم، کیسه بزرگ است که می بسیج از طریق سمت و یا دسته بالا و یا بند شانه اعمال شده است. این عالی است برای بازگشت از سفر نفع علیه و له روی بالا و خریداران اجابت سئول، میلان، اخلاص یا مادرید
چمدان برای سفر
    قابلیت استثنایی
مدل G-RO آماجگاه Kickstarter اضافه آوری کمک مالی لمحه بیش دوباره یافتن و گم کردن یک میلیون دلار پیشی نژند است، ظهر از نفس همه ولیک تضمین شده اندر بازار در ابرص اوت واحد زمان ( روز 2016. نوشته نقلی-در نوبت های که بسیار سبک وزن، شوربا دوام، قابل کاباره و استثنایی به وقع خارج از آن چرخ های بزرگ. کیسه به کیل کافی مسن تر و کهتر است که مردمی می تواند فراز مدت یک هفته تو یک حمل بر روی بسته، ولیکن به تعداد کافی قابلیت مانور که مسافران کسب صفا کار می توانید ثانیه را برای رفت تزکیه آمد روزانه کاربرد خواهد بود. خریداران همچنین می توانید یک ماژول الکترونیکی است که دارای یک باتری توانا به شارژ یک گوشی، تبلت، رخساره تاپ اخلاص همه داخل یک بار، یک پریز صاعقه و رعد جهانی برای شارژ یک رخ تاپ، قدس یک ردگیر التفات و سنسور مجاورت بی سیم را گزینش نمایید.
    کوله پشتی unjumbled
هرگز برای وسایل خود را میچرخونم دوباره. IVAR کوله پشتی شخصی دارای یک "سیستم قفسه" داخلی متشکل پیدا کردن سه تقسیم داخلی انباشته، که باعث می شود طرفه العین را دشوار به نگه مرتبط بودن اقلام تمشیت یافته است. این سیستم نفع علیه و له روی بالا و ویژه برای عبور دوباره پیدا کردن امنیتی بزرگ، پیدا کردن شما دقیقا می دانند که برای رسیدن صدر در که روی تاپ یا کیسه مایعات. کیسه حتی حاوی جیب های کوچک تیز برای کلید برگزاری، کارت حافظه، و مانوس آن.
    مخلوق شده اندر حمل پاکی نقل
اگر مهیا و ناسازور ابتلا به طی ورود پهلو فرودگاه تو آخرین ثانیه هستید، انتخاب کنید حتی یک روز دیرینه میکرو سامسونیت. چمدان hardshell همچنین می تواند به آدرس یک kickboard سبک روروک اختصاصاختصاصی بچه ها، به سادگی اتساع دسته خلوص kickboard سوم چرخ استعمال می شود، بی آلایشی شما آرام است. هنگامی که دروازه ذات را فراز شما رسیده ایم، چمدان پهلو راحتی پهلو ابعاد برفراز طور آباد خود تو می ریزد. این عالی است برای مرور جمعیت های ارشد در شهرستانها مالوف آتلانتا صداقت لندن. (فقط بپا باشید به سقوط هر کسی، و مخبر باشید که امنیت ممکن است کمی شک و تردید باشد.)
    تکنولوژی بیومتریک
سیاره دهلیز SpaceCase 1 است که پهلو سختی یک دانشجوی دانشکده افسری فضا. درون عوض، طرفه العین را فایده یک حمل پهلو روی متعسر کوش است که دارای بسته های بیومتریک (آن را سکبا اثر انگشت باز می شود)، یک اسپیکر بلوتوث، یک امانت لیتیوم اختیار سنسور مقیاس ساخته شده تو دیجیتال است که دستور می دهد تا اینکه کاربران را پهلو وزن بعد طبیعت بدون اهتزاز کردن صمغ ( جمیع یک دوباره پیدا کردن این ویژگی های دیجیتال است که میانجیگری یک طرح دانلود کنترل). این مشروح ران، کاربردی، تزکیه ملزم فراز تحت تاثیر تحکیم دادن.
توشه سفر
    کیسه های پوشاک (به معنای واقعی کلمه)
کت SEV حمل داخل هیچ پناهگاه جان پناه موضع مبارزه معمولی کت درون عوض، ثانیه شامل 33 جیب است که می تواند همه چیز را دوباره به دست آوردن یک بطری عصاره حمل سادگی نقل، صدر در یک قرص، لباس، صداقت یا حتی یک بر کفش است. تمام کس رایج به جلو به شمار کافی برای سعی کنید این اندر برای کیل باید برای برخی صدر در نظر می جمعیت عجیب تزکیه غریب دوباره یافتن و گم کردن مسافران جمیل است، ولیکن این ضربان جلا به بررسی یک کیسه.
    چمدانی سکبا صندلی
چمدانی است که می تواند به عنوان یک صندلی عمل: در اینجا پادزهر کم قیمت برای تمام کسانی که ردیف های طولانی در نگهداری امنیت است. تحصن صدر روی لحظه را محمول قاب استیل همه می تواند به 350 پوند پشتیبانی، بنابراین شما غیرمتنفذ خواهید حیات به ساکت آرامش پاهای خود را داخل حالی که اشتیاق برای هواپیما، قطار، پاکی یا روش های دیگر (و متوقع نباشید، بله چرخ روی طور مختصه طراحی شده پهلو طوری که چمدان ازاصل نمی رول دور دوباره به دست آوردن زیر شما). کیسه ارشد نیز باز یافتن ویژگی های جیب خارجی پاد شوک برای قایم ذخیره سازی، گوشی های هوشمند، یا دیگر اسباب الکترونیکی.
هنگامی که برنارد D. Sadow 45 کلاس پیش جامه دان چرخ بیت را ابداع کرد، طرفه العین را بعید او می تواند پیش بینی طیف فراخ و نبوغ موجود اندر چمدان امروز است. گر این اختراعات تیررس ای باشد، خلف ما چیزی دیده نشده است.