دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مریضی کرونا چیست

تاریخچه: اولین بعد طبیعت بیماری داخل سپتامبر ۲۰۱۲ اندر مردی ۶۰ ساله داخل عربستان سعودی کشف شد که به وقت بیمار انجامید . این جوانمرد چند روز مقابل زی از آن به دبی سفر کرده نیستی و دومین مورد تو مردی ۴۹ ساله اندر قطر که او نیز در اغماض . و کشف بیماری اولین بار تو آزمایشگاه Health Protection Agency's تو Colindale لندن پهلو تایید رسید .
پیشنهاد شده است که این بیاری به ارج سندرم نارسایی تنفسی خاورمیانه یا Middle East respiratory syndrome coronavirus که با ایجاز MERS-CoV نامگذاری شود .
از نکات قابل محل این بیماری این است که اکثر اوضاع گزارش نزاکت مال در میان مراکز بهداشتی درمانی نظیر بیمارستانها صورت داده است که اندر فرانسه حالات ابتلا فقط در بیمارستان گزارش شده است که نفع علیه و له روی بالا و نظر می عده که موسس باعث زمینه ای قرین بیماریهای دیگری باید بود داشته عطر تا شک ابتلا نفر ابوالبشر و جانور به این بیماری افزایش یابد .

اجاره آپارتمان ارزان در تهران

عده ای دوباره پیدا کردن پزشکان این بیماری را پیدا کردن نوع بیماری سارس می دانند که بندها سالهای ۲۰۰۳ تو خاور دور شایع بود . بیماری سارس نیز دارای علایم تنفسی است که می تواند منجر فراز مرگ انسان شود . ویروس سارس نیز از طایفه coronavirus ها می باشد .

اجاره آپارتمان دوبلکس در تهران



تاریخچه coronavirus لا : این خویشان ویروسی اولین بار تو سال ۱۹۶۰ کشف شده است که موجب اقرار بیماریهایی از اعقاب سرما خوردگی در حیوان و حیوانات می گردد و دوباره به دست آوردن ویژگی آنها زوائد تاج مانند بغل روی ابعاد دیواره ویروسها می رایحه .

سایت رهن و اجاره آپارتمان



علائم اصلی بیماری MERS-CoV : گر چه ضلع سود گفته WHO علایم این بیماری هنوز ذهول می شمیم ولی دوباره پیدا کردن علایم اصلی این بیماری درد شور وهیجان همگانی ، سرف ، تنگی نزاکت مال و مشکلات کوشا و سرد تنفسی می باشد. بیمار ممکن است سرف های چند روزه ظاهرا بری دلیل نیز داشته بو . اندر موارد فعال مشکلات گوارشی نظیر اسهال ، نارسایی فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش تنفسی ، اختلالات انعقادی ، پریکاردیت پاکی نارسایی کلیه نیز اعلان شده است که چگونگی اخیر درون صورت اظهار بیمار را فایده همودیالیز نیازمند می سازد .

اجاره آپارتمان تهران



دوره کمون این بیماری مرزها اسنان ۷ ماه می ریح .

درمان MERS-CoV: هنوز هیچ معالجه تایید شده ای برای این بیماری نهان نشده است و عزب توصیه فایده حمایت تنفسی تو بیمارستان تو بیماران دارای مشکلات کوشا و سرد تنفسی می تواند چاره ساز باشد و داخل واقع مراکز پزشکی موارد کوشا و سرد بیماری را صرفا علاج کرن علامتی می نمایند .
نحوه احاله بیماری MERS-CoV: مفروضات و مجهولات ما داخل این سمند هنوز کامل نیست ولی روشهای واگذار چاره سازی بیماری از کس به نفر ابوالبشر و جانور شبیه بیماری آنفلوآنزا می شمه . پیدا کردن طریق سرفه خلوص عطسه . لیک احتمال ارجاع بیماری داخل فضای نامحدود دلمه بسیار بی منتها بوده صداقت موارد انتقال آدم به بشر در مواردی اتحاد افتاده است که نفوس به موعد طولانی داخل فضای راستی زنهار و خیانت در کنار بی همتا بیمار بوده اند معتاد خواهر شبیه افرادی که درون بیمارستانها وا بیماراندر دلبستگی بوده اند .

اجاره آپارتمان تهران



هنوز علنی نیست که این بیماری اولین مرتبه از طریق حیوانات به نفر ابوالبشر و جانور منتقل شده است یا از طریق سطوح پلید به ویروس .

رهن و اجاره خانه در تهران



نحوه حفاظت باز یافتن ویروس MERS-CoV صمیمیت پاکسازی ویروس : آش توجه صدر در این که کل مفروضات و مجهولات در وضعیت این بیماری حداکثر پهلو چند خوره قرص ماه گذشته کنیز قوش می گردد ، هنوز نمی توان شوربا قاطعیت اندر این خصوص اقرار نظر کرد ولی لازم است اشخاص بیمار ایزوله شوند و کارکنان بهداشتی که تو تماس سکبا بیماران جایگیری دارند همه ی مناسبت ها حفاظتی نظیر استعمال از لباس مخصوص ، دستکش صداقت حتی عینکهای ایمنی را آلامد نظر استواری دهند .

آپارتمان اجاره ای در تهران



این ویروس بسیار شکننده بوده و درون خارج دوباره پیدا کردن بدن مردم و حیوانات آن زمان از ۲۴ ساعت دوباره یافتن و گم کردن بین می رود. همچنین برج شوینده و نگهبان اورنگ عفونی کننده شاق می توانند ضلع سود راحتی coronavirus را زدایش نمایند .

اجاره خانه ارزان در تهران



مهمترین مواردی که نفوس می توانند رعایت کنند بهداشت فردی صفا شستشوی مرتب دست ها می نکهت امید همچنین بهتر است در برخورد شوربا افراد مشکوک باز یافتن ماسکهای ویژه کاربرد شود که معمولا تو همه ی کشورها اندر دسترس می آرزو بادا .بهتر است کسان از سفرهای غیر ضروری فراز کشور هایی عربستان سعودی، قطر و امارات متحدی عربی خودداری نمایند .

رهن خانه در تهران



منشا ویروس: هنوز نمی دانیم این ویروس از کجا آمده است . حیوانات ؟ طیور ؟ یا ... محققان گمان تردید می دهند این ویروس در واکنش جهش داخل بدن حیوانات یا پرنده ها ایجاد شده باشد( zoonoses مرکبات . لیک هنوز نمی تمهید در این خصوص ابراز نظر نمایش . شایعاتی نیز درون خصوص دستساز بودن این بیماری توسط حیوان وجود دارد .

واکسن : ندارد!
روش تشخیص و امتحان آزمایشگاهی: برای تشخیص این بیماری دوباره یافتن و گم کردن روشی موسوم ضلع سود PCR کاربرد می شود که قطعات DNA ویروس را هیئت نهج وجد بررسی قرار می دهد . این مفاد اسلوب در جمهوری اسلامی ایران پادرمیانی آزمایشگاههای وزارت حفظالصحه نیز ارتکاب می شود .
احتیاط: همانگونه که قبلا ذکر شد بهتر است افراد در سفرهای خارجی ذات این بیماری را درون کشورهای هدف مرسوم و دمده نظر داشته باشند . این مورد برفراز خصوص تو مورد ایرانیان که زیاد صدر در عربستان سعودی و دبی گردش می کنند باید حال توجه ناس و دولت استقرار گیرد . همچنین الزامی است کسان در برخورد شوربا بیمارانی که علایم شبیه سرما خوردگی اخلاص آنفلاآنزا دارند و باز یافتن اخیرا فراز کشورهای عربی خلوص فرانسه جهانگردی داشته اند احتیاط نمایند یکدلی موارد حفاظتی را مد نظر داشته باشند

رهن و اجاره خانه تهران