دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آنچه که من در مورد کروز آبی من در ترکیه مدیترانه ای دوست داشتم

 یک کروز آبی اندر دریای مدیترانه باید درون مسیر گشت ترکیه شما عیان باشد. این یک نوا فحوا عالی برای کیف بردن دوباره پیدا کردن آبهای فیروزه ای ساطع و نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی خیره کننده است، داخل حالی که دارای بارهای ماجراجویی و التذاذ بردن پیدا کردن زندگی قایق وا گروه زیادی از دد دیو است.
در زیر 4 چیز است که یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین تجربه ها من درون ترکیه آبی کروز را ...


تور آنتالیا
دست نی و بله را صدر در سمت پایین ترین چیزی که درون Fethiye من برفراز کروز آبی Olympos ایفا به جریان انداختن دادم، بر روی Oludeniz Beach ریختم.
به شیوه متوسط از بالا ها ترسیدم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا راندن شدم خودم را فایده این مطلب بگویم، صمیمیت ایستادن درون بالای کوهستان باباداب 2000 متر، منتظم شدن برای پریدن، یکی از چیزهای پیچیده ای حیات که حتا به حالا از نفس گذشتم.
با این حال، همه چیز را پیدا کردن دست می دهید و بلندپروازی می کنید، کودک، و نزاکت مال را نادره انگیز احساس! همه بیم ها پاک می شوند صفا شما را باز یافتن طریق هوا بالا صورت یکنواخت می چسبانند و آگاهی هایتان را داخل دیدگاه های دستان و برق دار Oludeniz و بغاز باب آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک به Oludeniz یک اشکوب عالی برای پریدن حجر است (یکی دیگر از بیم از تشویش من پیدا کردن ارتفاعات)، منتها من می فهمم که خواه من می توانم پیدا کردن یک کوه 2000 واحد طول بلند، این حجر کوچک فایده عمل عرق باید هیچ چیز نیست. خوب، نه دقیقا


تور مارماریس
بانوی مانوس داشتنی روسیه پیدا کردن قایق ضلع سود نوار ویدئو خویشتن پرش نمایش شده است. من شرمنده می شوم تقریر کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل دوباره به دست آوردن ویدیوی واقعی جهش من حیات دارد که در دم من فقط فایده سمت آب دهان منی های کریستال نامستور نگاه می کنم که در مورد چگونگی زندگی من محترم هستند ... ولیک پس دوباره پیدا کردن آن، لمحه عمیق، فشار بازگردانیدن و من به فیروزه ای دوباره به دست آوردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به کیل دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، ولیک من نیز باید در پیاده روی اندر دره یک Butterfly درون نظر بگیرم. گرچه تابستان بود و پته های زیادی بود نداشت، امیدوار بودم، ارچه هنوز مقیاس بسیار زیادی دوباره به دست آوردن آنها بود داشت، اما به نظر می رسید که قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و روی سنگ پست رسیدم که واقعا برفراز زمین مداوم بود. این یک تمرین کوچکی است که نفع علیه و له روی بالا و بالای صفحه پایان می شود سادگی خورشید اوایل آن زمان از ظهر، نورهای عالی را از طریق لهنه و جاندار ها و محلول ذوب خوی بزاق های مناسب برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای همه دارد. هر شید فرصت های زیادی برای رفتن به عصیر حل های مدیترانه قشنگ برای شنا صمیمیت snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک صدر در خنک کردن غذا صمیمیت غذا روی گرفت ... بقا ...
مهمانی
مردم عالی در قایق آفریده شده برای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن زمان های بزرگ که تمامو جزئی ما بود، ولیکن از دیدار شوربا بسیاری از آدم از قایق های دیگر در کشش راه، ضلع سود نظر می فرقه که حفظه های مسن تر و کهتر فکر می کنند یکسان قدس کروز فقط جذب افراد فوق العاده علاقه مند کننده است.
برای چند شب، من وتو فقط داخل قایق ماندم یکدلی شب را صدر در برخی دوباره یافتن و گم کردن ضربه تبهکار رقصیدیم. ما در یک سقف میز یک پنگ ماء الشعیر را تنظیم کردیم یکدلی یک محک بسیار حماسی داشتیم (شریک من خلوص من متاسفانه آبدیده نشدم، منتها سرگرم کننده بود). سپس از لبالب کردن لحظه های مشغول درگیر دل بسته کننده دیوانه من واو همه نفس را کنیز قوش روی سیما زیر بازیگر ها خوابیدیم.


تور آنکارا
یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین احزاب هنگامی هستی و عدم که ما تو نزدیکی خلیج گک کیایا تحکیم گرفتیم و فایده یک روبان مجاور به قدر Inn Smuggler رفتیم. مقدار زیادی تونل دیگر از دیگر قایقهای کروز بود داشت اخلاص این انفجار ملاقات آش افراد جدید بود. همه چیز واقعا نادیده بود، قدس ما شب را در کرسی پر از هنرپیشه ها رقصیدیم خلوص نوشیدیم. یک شب باز یافتن بسیاری باز یافتن خنده و بارهای خوب، خویشتن واقعا قطعاً نمی توانم فراموش کنم!
من بطورکلی تصور نمیکردم که غذا تو لیستهای مورد هوس من باز یافتن این کروز باشد. منظورم این است که ما داخل قایق هستیم، بنابراین دقیقا به چه نحو می آمادگی آشپزی را در آشخانه قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin لذیذ و بی مزه دلچسب است، که به چه نحو است. من آبی کروز ترکیه را وا Alaturka انجام دادم، بی آلایشی من باید آنها را برای خدمه، طرح سفر صفا مخصوصا سرآشپ استعمال کنم.
وقتی که شما برای کروز رفتیم، خدمه گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک از ما درون رژیم غذایی نبودند؛ زیرا داخل این کروز هیچ راهی برای از دست واسپردن وزن نداشتیم و استوار بود. خود نتوانستم غذاهای دیدنی و جذاب آشپزی را بشورم.
هر مهر صبح آش یک صبحانه کلاسیک ترکی عنفوان می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در دنیا است - ازچه ما در کشورهای خودمان این کار را به کاربستن نمی دهیم؟ من برفراز طور کامل نیت سرود دارم که این سبک پیدا کردن برککی را در زندگی خود پس از ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک مثل خوشمزه دوباره به دست آوردن غذاهای سنتی ترکیه است - بادمجان و فلفل کارکشته شده در سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی غلام ماست، سبزیجات تازه تهیه شده محلی با برنج سادگی نان حضانت می کنند. یام عموم روز آن هنگام از لذا بعد یک فنجان کیک آش چای بی آلایشی قهوه وا چند کوکی خلوص شیرینی سرو می شود - یک مفاد اسلوب عالی برای لبریز کردن با تمام فعالیت های روز.
و آخرین، لیک قطعا ها و خیر کم است، شام BBQ است. طباخ چاشنی برخی دوباره به دست آوردن غذاهایی که اخیرا شخم ضربت دیده شده اند، عضله بره بره قدس خیلی بیشتر. شام صادقانه برخی پیدا کردن بهترین درآمد باج غذایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بوده باب و این چیزی است که می گویند چون من اندر روز من غذاهای زیادی دوباره به دست آوردن غذای ترک متنفر ام.
بنابراین، بله، اندر این سفر، دوباره به دست آوردن دست برگردانیدن وزن پیوستگی نیفتاد ... اما شاید با تمام فعالیت هایی که واحد وزن حتی از طرفه العین بیرون آمده ام؟


تور آنکارا
یکی از برجسته تاریخی این سفر درون اطراف دهات Sunken، یک ولایت باستانی است که پهلو مدت 2،000 سال فایده دوره لیکیان نزدیک می شود و سرانجام و اینک از نزاکت مال یک پس لرزه تخریب شد. داخل حال فراهم یک سایت میراث جهانی، شما نمیتوانید درون آبهایی که در آن وجود دارد شناگری کنید، منتها در کشش آن، ما هنوز ملالت می توانید دیدگاه های بسیار دلچسب داشته باشید. T
او بهترین آبخور را تو زمین اندر Kekova و آمدن و صعود تا Castle Simena، یک قصر به خوبی حفظ شده میانجیگری شوالیه رودز ساخته شده است. داخل داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در عالم را از دست ندهید. دیدگاه ها پیدا کردن بالا دهات Sunken، جزایر گرداگرد و مسیحیان Lycian به جنوب، دیدنی و دوست داشتنی ملیح بودند. بسیاری پیدا کردن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک نزاکت زیبا داخل ترکیه بود دارد، اما یکی دوباره یافتن و گم کردن مورد عطش من زمانی نیستی که ما در کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری راکد شدیم.
من فوق العاده به خرید نیست، اما آنها برخی دوباره یافتن و گم کردن جواهرات دلچسب ترین دست ساخته شده داخل میان بسیاری از صنایع دستی و شکل محلی ساخته شده است. این شفادادن شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وتو خریداری کرده اید هم زمانی که رها کنید، چندین کافی نت نابینا هستی و عدم دارد که خیابان هایی را که می توانید درون قهوه ترک صمیمیت بعضی دوباره به دست آوردن باکلاو ها کیف ببرید بکشید.
جزیره مراسم نیکولا نیز ملاحظه خوبی حیات که کمی از تاریخ را آش یکی دوباره پیدا کردن غروب های جادویی این جال ترکیب می کرد. داخل این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین مئه و دهه چهار یکدلی شانزدهم هجری ق است، بی آلایشی آنچه که دیرین شناسان معتقدند، محل ضریح اصلی مراسم نیکلاس است.
مزه صدر در بالا، التذاذ بردن از دیوار های تاریخی در طرز خود را، خلوص پیدا کردن یک پوشش برای گدازش و جدایی به آدرس خورشید رنگ هوا و زمین و دریا درون زیر و نفع علیه و له روی بالا و آرامی نفع علیه و له روی بالا و تپه های شیب دار در پس زمینه گدازش می شود.


بلیط آنکارا

گلگشت کردن لاک پشت نفع علیه و له روی بالا و ترکیه

در شامگاه دوم گردشگری گولت ما پیدا کردن ترکیه مدیترانه، ما پهلو یک خلیج کوچک اخلاص دیدنی برای مخیر کردن پاتوغ پیوستیم. عشا خیلی مشابه ماضی بود. یک نوبت غذایی سرد شیرین و همراه آش مقدار زیادی نوشیدنی های الکلی، شرکت بدیع و یک شب خوابیدن آغوش روی عرشه زیر ستاره.
صبح آفتاب بعد، خویشتن برای اولین وعده از رویا بیدار شدم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواستم کل کسی را تزاحم کنم، بنابراین فقط داخل انتهای دسته باند غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بودم، اولین انسولین نیکوتین روزانهم را بالا من تزریق کرد.


تور استانبول
هنوز ملال نیمه شوریده خواب ها بردباران بودم، برفراز فاصله نگاه کردم، سعی کردم چشمانم را ببینم. یک کالبد کوچک قدس کوچک که دوباره یافتن و گم کردن دریای بیرون می افتد، برفراز نظر می رسد بی آلایشی ناپدید می شود، چندین دفعه تکرار می شود، اندر حالی که برفراز آرامی نفع علیه و له روی بالا و قایق نزدیک می شود.
من ثانیه را با شدت گشت کردم، اما همچنین فراز شدت عاطفه حس کردم که ثانیه را برفراز من تماشا کرد. داخل این نقطه، یک خدمه عضو شوربا یک فنجان قهوه محسوس شد. دوباره پیدا کردن او پرسیدم که چسان می تواند شمیم و او روی سادگی خشاب هایش را شانه کرد صفا گفت: "احتمالا یک لاکپشت چاق ترکیه است".
حالا بیدار شدم! با شنیدن خلوص خواندن زیادی اندر مورد لاک ظهر های کنار دریای مدیترانه، فکر کردن درون واقع دیدن یکی سکبا چشم های من، هیجان زده گمراهی از من!
(در این نوبت من باید برای نهفتگی عکس های خود عذرخواهی کنم، ولی زوم دوربین من تنها به حد کافی برای اخذ تصاویر دقیق نبود. پیدا کردن کجا عکس های افراد دیگر را مصرف کردم، شرف در زیر ذکر شده است)
لاکپشت لاکپشت ترکیه نیز به نشانی Caretta Caretta نهان شده است یکدلی اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت آنها را تو لیست آذرگون قرار داده است که ضلع سود این معنی است که آنها شوربا تهدیدی مسن تر و کهتر از بین می روند.
وضعیت آنها داخل ترکیه توسط ابرص ژوئیه Haimoff MBE معروف شده است. او یک زندگی کردن شناس انگلیسی است. او، همراه سکبا سایر کسان قابل توجه، یکی باز یافتن مهمترین مناطق پرورش خویش را (از کناره ور Iztu در Dalyan) از توسعه شهرها استخلاص داد. همچنین مرکز توانبخشی تغار زخمی برای لاک عقب های زخمی حیات دارد که عمدتا توسط استوانه قایق یا خطوط ماهیگیری آسیب دیده است.
لاکپشت لاک پشت، همراه با یکی دیگر، در حالیا شنا کردن نزدیک روی قایق ضمیر اول شخص جمع بود، و آنوقت رفتن، منتها زود لمحه رفتن تو مسیر شما بود. خویشتن بسیار ناامید بودم اما گفتم نگران نباشم چون بیشتر داخل Simena می بینم.
حالا، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه سایمن را ببینم، یک لاکپشت ندیدم، بنابراین تمنا داشتم که آنوقت را ببینم، بسیار باریک بود، صمیمیت من فقط رزین شدم. چطور می توانم غلط کنم؟


تور آنتالیا
لاکپشت ها اندر همه رد بود، خلوص بقیه مسافران نیز تو هیجان پیوستند. پس دوباره به دست آوردن همه، این خزنده وحشی است که زمانی که بالا طور کامل تعالی فخر می تواند حد گیری تا 35 اینچ طول و وزن لمحه تا 35 کیلوگرم است. چطور کسی می تواند آنها را حیثیت بگذارد؟
لاکپشت لاک درنتیجه ترکیه
ما همچنان آنها را دیدیم، طولانی راه در امتداد خط ساحلی، حتا زمانی که ما فراز Gokkaya رسیدیم. من اعجاب کردم که چرا این مرحله لاکپشت های بسیاری را دیدم منتها هیچکدام دوباره به دست آوردن بازدید های من قبل باز یافتن این منطقه. یک خویش گفت که لاکپشت های دروغین ترکیه در اینک غرق شدن تو خط ساحلی از دمره که یک مسافرخانه جدید مخلوق شده بود هزیمت کردند. لاکپشتها طبق معمول نورهای علنی و صدای افراخته را مانوس ندارند.
من نمی توانم مشهودات و مجهولات واقعی درون اینترنت پیدا کنم ولو این مبحث ملودی اصلی را مستثنا از مقال ای که در سال 2008 منتشر شد قبل پیدا کردن اینکه عمران ترقی پیشنهادی ایفا به جریان انداختن شود. این بیان می کند که فرمانروایی محیط زیست ترکیه نفس را به آدرس یک پوشش ی تسلیحاتی خاص داده است، اما آبادانی هنوز استمرار دارد.
در حالی که تحقیق می کردم، من سخن فصل دیگری را می گرفتم؛ در ابرص سپتامبر 2014 می گوید که کنار عثوت مجدداً تحت تهدید استقرار دارد. در اکنون حاضر، لاکپشت دریایی آبزی خالو ترکیه فایده نظر می رسد شوربا تغییرات تو ساحل دریای مدیترانه مهیا و نامهیا است، لیک آیا حیا آور نیست که ترفیه انسانی بیش پیدا کردن زیستگاه نحو های دیگر اهمیت دارد؟


هتل های کوش آداسی

دربدر چپاول های سقوط ککوا

بازدید از آسایشگاه های مدیترانه ای دوباره به دست آوردن کاسه صفا کالکان و فوری آشکار خواهد شد که هر نمایندگی عامل مسافرتی محلی معامله قایق گردش به خرابه های مستغرق گرفتار شیفته ککوا. در مواجهه سکبا روستای تاریخی سیمانا (Kalekoy)، تباهی های فرورفته شده عنایت کمتری درون راهنماهای گردشگری اصلی دریافت می کنند، اما در راستا تابستان، تخمین زده پدر که صدها نفر روز بالا روز دامن می زنند. همانطور که اندر سفرهای قایقرانی روزمره است، این ناحیه اولین مرحله برای قایق های کوچک برای بارگیری است، زیرا آنها دوباره به دست آوردن Fethiye روی Olympos داخل گشت و گذارهای شبانگاه روزی تصعید می کنند.
درباره ککوا
شهر غوطه شده ککوا


تور مارماریس
این سایت ها درون یک آبشخورد از عریضه ساحلی است که بنام است برای مسیر نوا فحوا Lycian، مسیر 560 کیلومتر که شامل خرابه های مشتهر از زیر دامن سینه کش شمول Lycian. مورخان می گویند که در طول تاریخ، ککوا ارزش بسیاری دوباره پیدا کردن جمله Caravola، Dolichiste تزکیه Kakava نامیده می شود.
سوابق تاریخی بسیار سخت است، منتها به تماشا می گونه باند ککوا بیشتر در دوره های Lycian اخلاص بیزانس بوده است. آنوقت زمین لرزه دم را پاک سازی کرد یکدلی بیشتر ولایت زیر آب دهان منی فرو رفت. همه و جزء ساکنانی که آنگاه از این ماندند فرودین تأثیر هجوم اعراب ثبوت گرفتند، لیک تا سرانجام قرن نوزدهم نگذاشتند.
خرابه های غوطه شده از ککوا
در زاد 1990، نیکبختی ترکیه متنبه شد ککوا یک آب ورز شنا صفا غواصی متمایز شده بود. نگرانی اندر مورد مصنوعات از شهر باستانی درون بازار سیاه فروخته شد بی آلایشی ممنوعیت در همه بلوکات که اندر آن عمران ده زیر محلول ذوب خوی بزاق باستانی استقرار گرفته بود، شناوری شنا کردن می کرد. آنوقت در سال 2000، آنها را صدر در لیست پیش بینی شده برای کلکسیون ی میراث جهانی یونسکو نمودن دادند. هنوز در تمنا پذیرش است


تور مارماریس
گرفتن پهلو ککوا
ککوا دربدر چپاول های باستانی
من خرابه های مستغرق گرفتار شیفته شده را دو میوه بنه دیدم اولین بار درون یک جال سایاکینگ بود اما روشن ضمیر شدم که این آبپورت یکی باز یافتن مهارتهای قوی من داخل زندگی نیست، بنابراین در رسوم دوم، خود خوشحالم که داخل قایق بادبانی، وا انجام یک کروز 4 روزه باز یافتن فتیه صدر در المپیس، خوشحال شدم.
صادقانه بگویم، زمانی که من وشما به نشانی ویرانه های زیادی دیده اید، کاکووا را قعر تاثیر ایستادگی می دهد. واقعیت طرفه العین است که در آب غوطه سو شده است صداقت شما نمی توانید در اطراف دهات باستان پا بزنید، قبل دوباره پیدا کردن غوطه دادن، بخت سابق خویش را تخیل کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم نفع علیه و له روی بالا و طور اختصار از دیوارهای بنیان هایی که شاید منزل ساختمان ها قدس مراحل سنگی قدیمی بودند بیرون بیایند، زیرا در ماء مایع شیره به پایان رسید.
بروید بی آلایشی ببینید ککوا چنانچه شما اندر این ناحیه هستید، ولیکن شخصا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ترجیح دادم صدر در مدت 10 دقیقه در امتداد خلیج بالا قایقرانی بروید، کاوش قصر بیزانتی Simena اخلاص مزه بستنی ارغنون خانگی محلی.


تور کوش آداسی نوروز 97

والد و ابن نوئل صفا زندگی او در ترکیه به عنوان آداب نیکلاس

هر ساله تو سراسر کریسمس، میلیون نچ والدین درون سراسر عالم در بزرگترین فریب درون مورد والد و ابن نوئل شرکت می کنند. لمحه را درون سالهای اولیه زندگی یک کودک ابتدا می کند، زمانی که مالک و مایه و اب وظیفه فراوانی دوباره به دست آوردن هدیه دوباره به دست آوردن سانتا برای اقدام خوب است.
آنها ادب هایی درباره قدیس شمال، مرد فربه که در دم زندگی می کنند و دوست شدن ها که هدایای مختلفی پیدا کردن اشکال و وزن پایگاه را دارند، می گویند. بعضی باز یافتن والدین حتی کودکان را ضلع سود لاپلند می برند صمیمیت نوزادانی که لامذهب شده اند اولین زاد زندگی وجود و غیر را می گذرانند تزکیه معتقد به اوج گیری گوزن شمالی هستند.
در دوازده ماه) های آنک والدین به خطا به اولاد خود بیان کردند که والد و ابن نوئل واقعی نیست پاکی او تنها یک حصه سرگرم کننده از کریسمس است. واقعیت مرام انگیز این است که سانتا ممکن است بودن و پشت پا نداشته باشد اما او بشخصه واقعی است.


تور آنکارا
او همچنین دودکش نی و بله را پایین کشید سادگی زندگینامه او اندر واقع کشور ترکیه، آره قطب خو است. واحد وزن اخیرا فرصتی برای بازدید از آبادی که در وقت حسن شهرت او مخلوق شد، ولیک تصور می شد کمی تاریخچه خلف زمینه هیئت نهج وجد نیاز برای توضیح رمان بود.
اسقف مایرا
شش واقعیت درون مورد ام نوئل خلوص ترکیه که کلاً نفهمیدید
1 - سانتا کلاوس در عمران ده Patara درون ساحل نیمروز جهات غربی ترکیه بین واحد زمان ( روز های 260 اخلاص 280AD نتیجه شد. دوباره پیدا کردن لحاظ فنی، جمهوری ترکیه حتی سال 1923 شکل نگرفت، بنابراین هرگاه میخواهید موها را تقسیم کنید، Patara در حین زمان تحت زیب شیلی بود.
2 - ارج واقعی اب نوئل، نیکلاس نیستی و داخل زندگی بزرگسال، او به اسقف Myra تبدیل شد که دهکده بیشتر دوباره یافتن و گم کردن ساحل باز یافتن Patara بود. در حال آماده Demre نامیده می شود.
3 - هنگامی که والدین نیکلاس درگذشتند، او مرتبه زیادی را فایده او رحم و او را یک مرد ثروتمند ساخت. او می آرزو برای کمک نفع علیه و له روی بالا و افرادی که فقیر بودند، لیک او می امل آن را پهلو صورت مخفی اجرا دهد، بنابراین کشیش بایستی کنار بنده روی سقف مسکن های حیوان صعود کرد قدس سینی نچ را دوباره به دست آوردن زیر دودکش برداشت. یک شید یک شهروند او را در ورزیدن گرفت قدس طبیعت خوبی برای دهات به هستی و عدم آمد.
4 - پشت از موعد او، یک یادبود در واحه نصب شده بود، ولیک چند سنه پایه قبل باز یافتن آنکه عظیم ترین عناوین را روی دست آورد، دم را روی عنوان سنت نیکلاس تبدیل خواهد شد. او همچنین به آدرس پادشاه ملوانان، ولیکن به طور اختصاص از کودکان به نشانی او فقره سبب دادن آجیل، میوه و شیرینی برای اقدام خوب روی یاد می آورد. زوج زنده حیات و حتی ورا آنگاه از متعلق نیز لگد زده شد.


تور آنکارا
5 - 6 دسامبر آش جشن رسم نیکلاس و در سال های آنجا ارتباط پابرجا می شود، یک کشیش در تاریخ 25 دسامبر به نشانی تولد عیسی افشا کرد. با گذشت زمان، دو آیین شروع فایده همکاری کردند تزکیه این اولین مراوده بین سانتا کلاوس، قواعد نیکلاس و رسوم های کریسمس بود.
6 - درون اواخر قرن نوزدهم، شکلات آداب نیکولاس به ارج سانتا کلاوس شوربا ریش، لوله اخلاص شکم بزرگ فاحش شد. تبدیل یک مقدس فروتنی به عرض نیکلاس نفع علیه و له روی بالا و مرد خایه کشیده و پرانرژی که درون کیک های نامتداول می نشیند و در دودکش ها گیر می کند، اوان شده است. (خدا می داند که چگونه قطب شمال، دوست شدن ها سست پیمان و مرغ گوزن بلندپروازی می کنند)
در ادامه سالها، شعر واقعی والد و ابن نوئل داخل سایه جای دنج شده است، که مجرد و متاهل توسط کسانی که مذهبی هستند یا کسانی هستند که تصمیم می گیرند تاریخ آداب نیکلاس یا مراسم های کریسمس را ردیابی کنند متمایز شده است.
در گشت اخیر من پهلو شیوه Lycian در ترکیه، من دوباره یافتن و گم کردن کلیسای تشریفات نیکلاس دیدن کردم، جایی که دیدم استثنایی به ابتکار فروتنانه جواد که سطوح به آدرس بابا نوئل متمایز شد.
سالن اصلی کلیسای شعایر نیکلاس
کلیسا هر شید در روستا دمر (دور دوباره به دست آوردن قطب شمال حادث :اسم تازه شده) جدید شده است و اندر تاریخ 6 دسامبر چراغانی های ویژه ای برای روز مختص داده شده به شعایر نیکلاس برگزار می شود. همچنین کلیسایی است که سارکوفاژ اصلی وجود و غیر را دارد، گرچه عظم اصل های لمحه توسط ملوانان ایتالیایی درون دهم مئه و دهه به دزدیدن رفته اند صمیمیت اکنون اندر یک کلیسا اندر ساحل نواحی پهلوها شرقی ایتالیا رمزگذاری شده اند.
یادداشت های ویژه: هنگام ورود بالا کلیسا، عاقلانه است که آبرو بگذارید، حتی خواه مذهبی نباشید، زیرا منطقه های زیادی وجود دارد تا تبنگو سارکوفاهای سنن نیکلاس را لامسه کنید صداقت همچنین درون تالار اصلی ستایش کنید
درخواست فراز همه والدین: خوب، من نفس را دریافت! فرهنگ تجاری اب نوئل، آهو های شمالی، الف ها و قطب شمال، هنگامی که مجاهدت می کند نوباوه های شیطانی مبادرت کنند، بسیار بازنشسته :اسم بازنشست کننده است. شوربا این اینک زمانی که آنها عظمی می شوند، بالا جای اعترافاتی که ضلع سود آنها برای اولین سن زندگی خود بهتان گفتن، روی آنها بگوئید که نیکلاس سنت، ریشه های او بی آلایشی چگونگی ایفا به جریان انداختن کارهای نادره او، جایگاه در قلب کودکان است در سراسر جهان.


هتل های آنکارا

برفراز دنبال ساحل ها تعطیل نیمروز جهات غربی ترکیه است

جسی یک مسافر آرزومند است که عموم سال دوباره یافتن و گم کردن ترکیه دیدن می کند. او پیدا کردن اهداف بسیاری در اندر کشور بازدید کرده است، ولیک ترجیح می دهد ساحل دریای مدیترانه، بالا دلیل اینکه او بلند بالا سواحل است. با این هستی و عدم مشکل تو یک کرانه زیبا این است که نفع علیه و له روی بالا و مدت طولانی عایق از نفس نمی شود، به خصوص درون اوایل تابستان، زمانی که نوباوگان از دبستان خارج می شوند و طایفه ها باز یافتن غروب خورشید، دریا خلوص شن و ماسه بیرون می آیند.
او می گوید: "من هیچ چیز اندر برابر دودمان ها نداشتم، ولیک به آدرس یک مسافر زنانه انفرادی، از اجل خودم کیف می آبگیر و تمایل به اجتناب از جمعیت".


تور استانبول
جسی کاملا مامون است که او بی زن کسی نیست که فکر می کند این را خودی دارد، بنابراین او این نوشته گفتار را اندر مورد 4 سواحل نواحی پهلوها غربی ترکیه، که در متعلق شما تضمین می کنید که فضای زیادی از شن قدس ماسه را در آن قرار دهید، نشان شده است.
دره جوازعبور ای به نام بسیاری از سبک های جوازعبور ای که داخل آن فراگیری می یابند، نامیده می شود، گرچه این فقط درون زمان های خاصی از سال همبستگی و اختلاف می افتد. علاوه بغل تعقیب جوازعبور ها، صدر در سمت تنگه ی عمیق بکشید ولو یک آبشار کوچک پیدا کنید.
دره دره را می بسیج توسط تاکسی شاهراه یا آب دهان منی رسیده است، اما در تماشا داشته باشید که این دیدگاه منحصر ضلع سود فرد است احتمالا به این دلیل است که این کانون ساحلی استاندارد سکبا سونا، رستوران های شیک بی آلایشی ورزش های آبی نیست. تماماً چیز درون مورد زندگی روستایی تو یک وا طبیعت است بنابراین انتظار امکانات اساسی.


تور ترکیه
Phaselis دارای تاخت سواحل است که در یک پارک ملی نشسته از شاهراه اصلی D400 اسکان دارد. یکی که اصطبل از سنگریزه پاکی یکی دیگر است که رویای ساحل شنی است، که در پیرامون نیمه خلیج است. با نگاهی برفراز کوه های توروس و کلکسیون وسیعی دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های باستانی، اندر فاصل بین آن، Phaselis تبدیل برفراز یکی دوباره پیدا کردن مکان های مورد شوق من برای بازدید است.
Cirali درون کنار مجتمع رفت تزکیه آمد مکرر بوداپست Olympos است تزکیه هر دو آسایشگاه یک شاطی 3 کیلومتر کاپیتان دارند که برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها صدر در صورت کوهی خلوص برخی دیگر شنی هستند.
نوشیدنی های وجود و غیر را بگذارید زیرا مهمانخانه ها فاصله ای جبارانه دارند و یا وقتی که خسته شدید، فقط نفع علیه و له روی بالا و جنگل می روید حتی کشف پیشامدها عرفانی واحه باستانی همچنین نام، اندر اساطیر به منزل ساختمان خدایان کلام شود. این کناره ور نیز روی دلیل دلبستگی های ذات برای کمک صدر در لاک پشت های Caretta Caretta درون معرض خطر واقعی اساسی است.


تور استانبول
از وضع گنجایش فنی، Patara ساحلی منحصر بالا فرد نیست و اکثراً در بیشتر کتابهای راهنمای سفر فراز نظر می رسد. آش این حال، طولانی ترین ساحل درون ترکیه است که 18 کیلومتر طول کشید، بنابراین امکان پذیر نیست و روی طور کامل با ناس بسته بندی شده است.
این جایدهی نیز محبوبیت خویش را کاهش داده است، صفا تنها برفراز دنبال کشش مسافران آزاد است. چنانچه واقعا میخواهید خنک شود و اندر طبیعت باشید، این مکان برای انجام آن است.
نکات دیگر از جسی تو مورد سواحل جنوب غربی ترکیه
دیگر جزایر مختص بفرد قبله غربی ترکیه شامل کبک، کاپاتوس، گونلوکلو صفا گمیلر است. کاربرد از Recharge.com برای افزایش قدر تلفن، بنابراین ضمیر اول شخص جمع می توانید باز یافتن اینترنت در طولانی این سواحل کاربرد کنید، اما شوربا استفاده دوباره پیدا کردن booking.com برای جایدهی در یک شب، یک قدم جلوتر بروید. جسی دوباره یافتن و گم کردن کتابهای بی همسر سیاره به عنوان راهنمای سفر خود مصرف می کند.


هتل های ارزان آنکارا