دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

اسکله کوش آداسی تو ترکیه

بندر کوش آداسی یکی پیدا کردن جنبه های عمران ده است که شوربا وجود محبوبیت روزافزون دهکده به آدرس یک نشانه کروز کشتی، ریشه های متعلق را به آدرس یک روستای کوچک رزین نگه داشته است. بسیاری از انسان در این حصه از دهکده از واحد و جفت رفته اند؛ زیرا از مرکز اصلی بیزار هستند.
برخی دوباره به دست آوردن ترمینال های خصوصی ترجیح می دهند که قایق های لوکس تو اختیار داشته باشند یکدلی رستوران نچ برای غذا نوشیدن و تناول کردن خوب طعام می خورند. برفراز جای آن، حرمت اقامت انسان محلی، فصل جدیدی از بندرگاه است که فروشگاه های منزلت تجاری یکدلی کافه های قهوه مدرن، داخل کنار خیابان هایی ایستادگی می گیرند که در لحظه برخی باز یافتن بزرگترین کشتی های کروز در عالم به دام خاضع اند.


تور مارماریس
با این کلاً همه چیز طول می کشد یک پیاده روی رستاق دقیقه ای امتداد بکشد صفا شما را تو بخش لنگرگاه قدیمی که بسیار مناسب برای تماشای کس است پیدا خواهید کرد.
قایق ها اسکله خود را منقطع ناامید می کنند صفا گردشگران را برای روز درون دریاهای آزاده می گیرند. ماهیگیر در مسیر هایی که برای قبض ماهی بزرگتر دوباره به دست آوردن مردی که تو کنار آنها ثبوت دارد اسکان خواهد گرفت.
عکاسان سکبا دوربین های ممتلی جنب و جوش لنز خود محسوس می شوند، شایق به ستاندن یک تصویر است که انگیزه می شود همگی چیز به هم ریخته شود. محلی برای رفتن پهلو جزیره مرغ برای استراحت، پیکینک مصرف نشدن و به فروش و دیدگاه های خود استفاده می کنند.
جزیره پرنده در انتهای بندر اسکان دارد تزکیه این توجه است که دوباره به دست آوردن این عکس متاثر شده است. درون جزیره یک دژ قدیمی است که در باغ زیبا سادگی زیبا زیبا حراست کردن داشته شده است که من واو می توانید یک خطوه زدن بارغبت آهسته را دوباره یافتن و گم کردن طریق. اگر شما نمی دانستید، اکثر مکان های ترکیه دارای یک نقل بیوگرافی واقعی هستند و داخل این کیفیت کوش آداسی فایده جزیره پرنده تبدیل می شود.
توجه: این مقاله برید عکس است و اسکله کوش آداسی تنها بهر کوچکی از واحه است. چیزهای بیشتری برای دیدن و انجام وجود دارد یکدلی شما می توانید نوشته گفتار کامل را در اینجا بخوانید.


تور ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.