دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

برای اینکه شما نباید از آتشکده آرتمیس، یکی باز یافتن هفت عجایب دنیای باستانی بازدید کنید

یک فرهنگ پرور مشهور یونانی اندر نیمه دوم سد 2 قبل از میلاد زندگی می کرد. در دنباله سفرهایش دیدارهایی دوباره یافتن و گم کردن معجزات لمحه به سبع عجایب دنیای جدید را دید. این شامل معبد Artemis است که تو حال مهیا در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس، اندر Selcuk تو سواحل اقیانوس خلوت ترکیه است.
معبد یونانی، همچنین به معبد دیانا بنام است، به مباهات الهه باروری آرتمیس مخلوق شده است و حتی زمان نابودی نهایی دم در کلاس 401 بازسازی شد. مورخان اطلاعیه می دهند که 800 سنه پایه بعد، باقی الباقی از آذرکده نمی تواند آرزو بادا یافت و مردم محلی هیچ چیز از وجود ثانیه را نمی دانستند. تاریخ متعلق را فراموش کرده بود.
در عام 1869، عملیاتی که توسط پاافزار بریتانیا تامین می شد، آذرکده گمشده اخلاص حفاری لا را تا اینکه سال 1874 کشف کرد. تو طی لمحه زمان، بیشتر مصنوعات از کشور ابطال شدند تزکیه اکنون داخل موزه لندن بریتانیا تحکیم دارند. این داستان آش توجه نفع علیه و له روی بالا و اینکه شما سکبا آن گفتار می کنید جز است، این که آیا آثاری که قاچاق شده اند صفا یا مجوز کامل توسط شانس کاملا عاری از ازکارافتاده و بی عدالتی عثمانی بود.


تور استانبول
بازدید از آتشکده آرتمیس
به کل حال، آنتیپاتر سیدون با دیدار ...
"من روی دیوار بلند بابل که آغوش روی حین جاده کالسکه ها است، و تمثال زئوس پادرمیانی آلپوس، و باغ های آویزان اخلاص غروب خورشید، بی آلایشی کار عظیمی باز یافتن اهرام های بالا، و گور گسترده Mausolus؛ اما زمانی که من مسکن آرتمیس را دیدم که پهلو ابرها تعیین بود، این شگفتی های دیگر آسودگی ی خویشتن را دوباره پیدا کردن دست دادند خلوص من گفتم: "خب، روی جز Olympus، خورشید اصلاً چنین قدرتی ندید."
کلمات خود در بین بازدید ...
"برای فاضلاب چیزی فورا نفع علیه و له روی بالا و اینجا آمده ام؟"
حالا قبل پیدا کردن اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را از بی احترامی کردن صدر در تاریخ مستنطق کنم، اجازه بدهید فایده شما چیزی آرم دهم. صدر در گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویر دقیق دوباره پیدا کردن چگونگی نگاه آتشخانه است.
من دم بیشتری را مصرف عکس دریافت از لاک درنتیجه ها، شنا کردن اردک در زمین های مرداب و لک لک های تنهایی کردم که نشیم ای کنیز قوش بالای استوانه تک خلق بود. بعد از اینکه دوربینم را مصون بی گناه کردم، یک نجیب قدیمی قدس نجیب اسباط که سعی داشت سکه های جعلی را نفع علیه و له روی بالا و من بدهد برای 500 دلار، خویشتن را متوقف نخواهد کرد. تصور کن عصبانیت من، به تنگه درخور از آنجایی که من فراموش کرده بودم که واحد وزن Xanax را بگیرم!
شاید تاکید بیش دوباره به دست آوردن حد پهلو اهمیت سبع عجایب دنیای عتیق گذاشت، ولی نمی توانستم فهمیدم که به چه دلیل دنیای تاریخی به آتشکده باشکوه بازگشته است. من دوباره پیدا کردن گنجینه هایی که درون زیر زمین تدفین شده اند فکر کردم. من باز یافتن مصنوعاتی که کشف شده اند فکر کردم تزکیه نادیده ستاندن آن دشوار بود.
معبد آرتمیس تو Ephesus selcuk بوقلمون
سپس مجرد ترکیه مجله خبری هررییت منفرد ای را ترویج کرد. کاوش نه مجددا در آتشگاه شروع می شدند زیرا وزن پایگاه بازدیدکنندگان بسیار کم بود! بهتر دوباره به دست آوردن اواخر ازبیخ به عنوان آنها می گویند!
بنابراین، یا وقتی که به طور مداوم دوباره به دست آوردن ورودی رانندگی می کنید، از آتشخانه بازدید کنید، اندر غیر این رخ یک مسیر ویژه تعلق را ایجاد نکنید. آش این حال، من داخل دهه های آینده چال :صفت چاله های خویشتن را ازبر کردن خواهم کرد.
شاید یک روز، من وتو یک گردش اجمالی دوباره به دست آوردن شکوه سابق آذرکده آرتمیس، که شفاعت Antipater of Sidon در نظر محزون شده است، به آدرس یکی دوباره به دست آوردن بهترین هفت عجایب دنیای باستانی است.


بلیط ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.