دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دره کبوتر اندر کاپادوکیا - مجدد از تا :حرف راس دادن مفاد اسلوب من!

من گاهی تحسین می کنم که آیا باید به داعیه کمبود وقوف محاصره های ناوبری من دوباره به دست آوردن سفر غیرشرعی ناروا شد. ناتوانی من داخل خواندن نقشه ها هم کمک نمیکند بی آلایشی گم دمده شدن برای من غیرعادی نیست. گاهی دوران به غمزه من کار می کند تزکیه من کشف سنگهای کوچکی که تو هیچ کتاب راهنمایی ورقه شناسایی رای سیاهه نشده اند. اندر موارد دیگر، من ابتدا به جبن میکنم و تعجب می کنم که آیا این روزی خواهد حیات که واحد وزن همیشه دوباره پیدا کردن روی زمین برمیدارم. دربند تنگ کبوتر اندر کاپادوکیا، ترکیه، هیچ استثنایی نبود، منتها به تازگی، کمبود پروگرام ریزی شده بود که منجر پهلو یکی از بدترین افزایشهایی که من درون منطقه ایفا به جریان انداختن داده بودم.


>;بلیط بدروم ارزان
دره گورنسینکل نامیده می شود، این چشم اندازها امیدوار کننده ای دوباره به دست آوردن غارهای سفت است. جذب افزوده شده وجود کبوترهای قدیمی کبوتر که قبلا شفاعت کشاورزان ناحیه مورد مصرف قرار گرفتند، که کود را به نشانی کود کاربرد می کردند.
از اتکال به لحظه تشکر می کنم برای اینکه این دومین بازدید من بود، من دوباره یافتن و گم کردن اوچیساربدون محلول ذوب خوی بزاق و بدون انموذج گذاشتم. گاهی اوقات، مسیر پیگیری شاق شد یکدلی من خودم را اندر مرده ها پاکی یا در کران ها پیاده روی کردم. مشتعل شدم و فگار شدم من ازپایه کسی را دیده ام که پیاده روی را خلف می کند. پیدا کردن این رو تشویش به وجود آمد. من نوبت گزینه داشتم. برای استمرار و امیدوارم که عاقبت به پایان برسم. اندر عوض، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو میدانستم که شاهراه اصلی گوروم / اوچیسار نزدیک است یکدلی من سوق دادن بودم اهتمام کنم سادگی راهی پیدا کنم که به متعلق بازگردد. من گزینش دوم را برگزینی کردم اخلاص پیاده روی من تمام شد
در حالا حاضر وا نگاه صدر در عقب، من این چپر را یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن وبلاگ نویسان خوانده ام. این توضیح می دهد که چاهک باید بکنید، کجا بروید پاکی جاذبه. آنک من یک نماینده محلی پیاده روی را نفع علیه و له روی بالا و کار گرفتم تا دوباره پیدا کردن طریق مسیر پیگیری کنم.
بنابراین بغاز باب کبوتر هنوز داخل لیست ظرف من است. میوه بنه دیگر، آش این حال، من دوباره پیدا کردن دست نخواهم افتاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.