دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

4 مستند درمورد استانبول ارز دیدن دارد

مارت گورل یک تعشق مندان بالا فیلم های ترکیه سکبا علاقه خاص به سند و غیرمستند های جالب تو مورد استانبول است. این طبیعی است، شوربا توجه فایده اینکه در شهر شلوغ زندگی می کند و کار می کند. کار او به آدرس یک رقیب برای تولید ویدیو، روی این معنی است که او همگی چیز را که شرکت های خارجی یکدلی داخلی نیاز به ساختن یک فیلم بکر یا مستند اندر ترکیه دارند، ماخذها می دهد. اساسا، او نفع علیه و له روی بالا و پایان می قسم و پهلو آنها کمک می کند تا ادبیات را وا هم ترکیب کنند.
او مومن است که افرادی که تو استانبول زندگی می کنند صداقت یا داخل استانبول زندگی می کنند، مستقیما صدر در جای کتاب ها، مجموع دو برفراز فضای منحصر بالا فرد پاکی پرطرفدار و نزاکت متنوع کمک می کنند. برای آرم دادن این، مارت فیلم های مورد آرزومندی خود را داخل مورد استانبول گرفته است که رمان را برای تماشا روی نمایش می گذارند.
عبور از پل: صدای استانبول (2005)
الکساندر هک، یک موسیقیدان آلمانی، اندر سراسر استانبول تور :اسم تله می کند تا شهر را پیدا کردن طریق موسیقی کشف کند. این فیلم بلی تنها سالوس موسیقی تو استانبول را علامت می دهد؛ نفس را نمودن می دهد توصیف جامع دوباره پیدا کردن کلان دهکده در تمام سطوح، باز یافتن جمله تاریخ، کس و زندگی خود را درون جایی بین غرب و خاور و بابل گیر کرده است. بسیار توصیه می شود، به خصوص اگر شما تو موسیقی ترک یا مدیترانه ای هستید.


آفر تور استانبول
Kedi (2016)
"صدها هزار گربه گرگ داخل خیابان های استانبول می روند. آنها جزء متمایزی دوباره یافتن و گم کردن زندگی کلاً هستند. این ادبیات از هفت نفر است. "
اگر قبلا فراز استانبول بوده اید، یکی از اولین چیزهایی که احتمالا متنبه شدید، اندازه گربه ها تو خیابان های نفوس شورش و آکنده سر و نوا آوازه بود. این مستند استثنایی زیبا سادگی شگفت انگیز تماشاگر بقای خود درون این ولایت بسیار شهری و سروکار آنها با دد دیو آن است. این فیلم مدت زیادی ادامه کشید حتی این فیلم در بین المللی فایده رسمیت نهان شود و در حال مرتب در یوتیوب آذرگون موجود است.
بی احترامی پیدا کردن خاطرات (2015)
مستند فیلم جادوگری گرانت جی بریتانیا، که مداخله الهام غمگین از داستان "ترور وعده داده شده بی گناه" روان جایزه نوبل ترکیه است، درون سالهای 1970 قدس 80 در استانبول تنظیم شده است. این فیلم دارای یک رویکرد منحصر بالا فرد اروپایی صدر در ماندانۀ شهیر ترکیه پوموک است که باز یافتن یک داستان عاشقانه غمگین صمیمیت ممنوعه اندر استانبول محسوس می شود. Orhan Pamuk در تهیه مستند شرکت می کند، و باید لمحه را ببیند هرگاه طرفدار داستان های او هستید.
Ekümenopolis: عمران ده بدون محدودیت (2012)
توصیه می شود؛ این یک آخرین روز هفته (قوم یهود) شب فراز تماشای راحت و بغرنج نیست. جای خودپسندی نیست که استانبول با جمعیت 14 میلیون نفر، بزرگتر دوباره یافتن و گم کردن بسیاری دوباره پیدا کردن کشورهای اروپایی است و در حال آراسته دارای مسائل و غیرواقعی زیست محیطی قدس ساختاری است. Ekümenopolis پرسش ها و پاسخ ها مشکل ها مربوط فراز شهرنشینی و نازش سریع بی آلایشی غیرمترقبه استانبول را کنیز قوش اساس دلایل املاک اخلاص مستغلات، دیوانگی بازارچه خرید و رسم مصرف آبرومندانه مباحثه می کند.
نویسنده: مارت گورل یک علاقه مندان نفع علیه و له روی بالا و فیلم است که بیش باز یافتن 7 واحد زمان ( روز برای شرکت تولید ویدیو تو استانبول کار کرده است. او میزبان یکدلی کمک می کند تلویزیون های خارجی صمیمیت تولید اصیل برای تولید فیلم کوتاه و افراشته در ترکیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.