دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

نقش یک پرنده داخل پرواز

آیا من وایشان فقط نفس را دوست دارم زمانی که شما اتفاق می افتد که اندر جای ارزان در وقت مناسب وا دوربین خود را؟ نتیجه یک عکس است که سبب می شود شما لبخند بزنید و داخل همان زمان احساس افتخار کنید. من گاه زیادی را هزینه و دخل تمرین تبحر های عکاسی خود و دوباره پیدا کردن هر صد عکس می کنم. سخت است خیال کنیم که واحد وزن تنها شوربا یکی نشیط و دلمرده خواهم شد. تصویر زیر یک عکس است که واحد وزن واقعا نازش میکنم.
عکس من باز یافتن یک پرنده داخل پرواز


خرید ملک در ترکیه
من در هنگام تعطیلات نهایت هفته، اندر تصویری دوباره به دست آوردن بسفر اندر استانبول، عکس گرفتم. ماکیان در آن منطقه عجیب انگیز هستند برای اینکه که انسان برای خوردن غذا فراز زمین نمی اندازند. در عوض کس ماهی یا طعام را داخل هوا ممتلی می کنند تزکیه پرندگان ظرافت می گیرند، طرفه العین را می گیرند و مکرر پرواز می کنند.
بنابراین داخل حالیکه جزئتمامت مواد غذایی را به هوا پرشکن کردند، دوربینم را برای گرفتن نفس به تحفه آوردم. در حالیا حاضر، جهد برای عکاسی پرنده اندر میانه پرواز متعسر نیست، ولیک من دوبار متحلی شده ام، زیرا به منظور این دومین ثمره من لمحه را ایفا به جریان انداختن داده ام.
خوانندگان آباد می توانند پهلو یاد بیاورند که در حالی که من داخل ساحل جنوب غربی ترکیه بودم، ضمن بازدید باز یافتن روستای کایاکوی، خود یک تصویر دوباره به دست آوردن این طایر را گرفتم.
به سیر می گونه باند که پرندگان داخل ترکیه برای دیدن یک تصویر نقش یا کورس دور نفره پهلو چشم نمی آیند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.