دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

پانوراما نمایش ریزه پیدا کردن چایکور ضیاع چای

من پس دست من بیش باز یافتن بینی و حد من در تلاش برای نامحرم گذاشتن بوی قریب به ائتلاف قرار داده است. من بالا فنجان کف شمار من کنار بنده دهان من، پریشانی از میکروب که من برداشت کرده حیات نگه داشتن نزاکت مال من، من سریعاً دست من پاک و ظهر از دم یک به کاربستن برای مدخل سرپوش را نمی خواهم. خیلی دیر بود. ستردن (مو) من مبدا به دلبستگی کردن خشک که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای برخی دوباره یافتن و گم کردن هوای تازه نزاکت مال به جای بوی، شبیه یک تانک فاضلاب تو روزهای سوزان تابستان.
اولین دریافت من از املاک چای چایکور درون بسیار ناامید کننده بود. وا این حال، در زمان من صرف شده در ترکیه، آنها اولین دستشویی نفرت انگیز پاکی کثیف که من مصرف کرده اند نیست، صمیمیت من شک دارم که آنها خواهد بود که آخرین هم. نفع علیه و له روی بالا و محض این که من ساکن تب و بردباری خشک، من توانمند به درک این که چرا علاقه چای است سیاحت توصیه می شود بود.


تور ارزان ترکیه
این شهرستان غیبت گفتن اندر خط ساحلی تو منطقه دریای سیاه است که به خوبی اندر سراسر ترکیه برای تولید چای مشخص و ناپیدا شده است. اندر گذشته، خویشتن هم دد دیو از، که ماندنی را ترک کرده اند که آنها اندر واقع کاملا دیوانه شده اند را سرکشی کرده اید. ولیکن آنها دارای یک دید انداز منحصر بالا فرد خلوص دمدمی داخل زندگی است. هیچ چیز آنها را پی نگه می دارد.
باغ چای روی مرکز ازسرگیری ارتباط، تزکیه آنها هر کورس دور به تجاری چای چایکور، متعلق به بهروزی ترکیه چین خورده است. من لمحه را فراز جای این فرض که بخت ترکیه هنوز هم سید این شرکت چای چایکور، پس بالا جای به خرید می رجه شرکت برق.
من منحصراً می توانم که در نرخ ها، ترک خیر نوشیدن چای، است اجاره بیشتر اندر صنعت چای بود دارد.
باید برملا کنم که یک میوه بنه من در طول نمایش وا شکوه رو کرده بود، هیجان من زندگی کوتاه شد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چند لیوان چای اخضر می نوشیدند و آنجا ما اندر نقل مکان کرد.
این یک املاک چای، بله چیزی بیشتر به آن از آن. شاید خواه یک کارخانه فقاع خدا بوده است، خود می خواهم که تمایل بیشتری فراز چوب در حواشی بوده است.
من می توانم حین را برای یک دیدار زودگذر هر چند توصیه می شود. زمین چای چایکور درگاه اول من برفراز شهرستان دوباره پیدا کردن ریزه بود، و وا وجود عنفوان بد، حین یکی از کیف بخش بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.